Woedend op ex!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 12:13

Suzanne F. schreef:
Lolacabana schreef:
Hij wil niet gaan? Denk niet dat hij daar nu nog wat over te zeggen heeft!! :(

Wat een klote streek.. Sterkte :(:)

Tja als het ook zijn huis is... dan mag dat natuurlijk wel. Het is ook zijn huis, hij mag blijven zitten.
Maar goed, jij hoeft zijn was en eten ook niet meer te doen. Je kan hem het leven zuur maken zolang hij bij jou in huis woont...

~~}> }:)

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 12:13

Kimmey schreef:
Hij wilt niet gaan? Bij mij had hij gemoeten! Andere cilinder in het slot, spullen in de voortuin, hoppa.
En als hij commentaar heeft en instanties wilt inschakelen, lekker laten doen. Eens kijken of hij daar de ballen voor heeft.

Sterkte in elk geval.

helemaal mee eens, en dan nog erg hard de regendans gaan doen ook

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 12:15

Laat je niet gek maken door allerlei wraakgedachten en hou even het hoofd koel, want in België is scheiden nog steeds lijden.
Een hele goede raad: bel een advocaat! Zeker als het huis op jullie beider naam staat, heeft het heel wat voeten in de aarde om hem officieel de deur uit te werken.

jesterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 12:16

corina schreef:
Gewoon alle kleding de knopen eraf halen en in een zakje bovenop doen. Met een briefje erbij ....IK HOORDE DAT ZE GOED KAN NAAIEN!
Heb ik ook gedaan ....vond het wel een goeie.

Ik snap je woede maar het helpt je niets, ga lekker uithuilen en pak daarna de draad weer op.
Het is alleen maar beter dat het nu stuk loopt dan dat het nog jaren zo doorgaat er dan alsnog stuk gaat.

Sterkte meid!!

Helemaal geweldig, had ik ook toe in staat geweest. ~~}>

Meid, heel veel sterkte, je kan het! Sta erboven, veeg de vloer met hem aan, hoe moeilijk het ook is, laat niet aan hem merken hoe kapot je ervan bent.. Onafhankelijke jonge vrouw, mannen krijgen je niet kapot.

Lekker doen wat je leuk vind, even je gedachten op iets anders zetten. Het heeft mij heel veel geholpen, om keihard met de paarden bezig te gaan, niet aan te denken, en 's avonds zielige muziek te luisteren en uit te huilen. Om je vervolgens boos te maken, de schuld op hem te schuiven, en jezelf overtuigen dat het niet aan jou heeft gelegen.
En natuurlijk 3 pakjes sigaretten weg te roken per dag..Maar dat is mijn uitvlucht..

Sterkte, je kan het!! :+:

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 12:29

corina schreef:
Gewoon alle kleding de knopen eraf halen en in een zakje bovenop doen. Met een briefje erbij ....IK HOORDE DAT ZE GOED KAN NAAIEN!

_O- Dié is echt geniaal !
En TS veel sterkte en gooi je woede er maar lekker uit ;)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 12:39

jesterlover schreef:
corina schreef:
Heb ik ook gedaan ....vond het wel een goeie.

Ik snap je woede maar het helpt je niets, ga lekker uithuilen en pak daarna de draad weer op.
Het is alleen maar beter dat het nu stuk loopt dan dat het nog jaren zo doorgaat er dan alsnog stuk gaat.

Sterkte meid!!

Helemaal geweldig, had ik ook toe in staat geweest. ~~}>

Meid, heel veel sterkte, je kan het! Sta erboven, veeg de vloer met hem aan, hoe moeilijk het ook is, laat niet aan hem merken hoe kapot je ervan bent.. Onafhankelijke jonge vrouw, mannen krijgen je niet kapot.

Lekker doen wat je leuk vind, even je gedachten op iets anders zetten. Het heeft mij heel veel geholpen, om keihard met de paarden bezig te gaan, niet aan te denken, en 's avonds zielige muziek te luisteren en uit te huilen. Om je vervolgens boos te maken, de schuld op hem te schuiven, en jezelf overtuigen dat het niet aan jou heeft gelegen.
[b]En natuurlijk 3 pakjes sigaretten weg te roken per dag..Maar dat is mijn uitvlucht..[/b]

Sterkte, je kan het!! :+:

Dat bedoel ik _O-

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 15:02

Ik zou juist géén gekke acties gaan uithalen met tape, briefjes, garnalen in gordijnroedes en alle bekende pak-je-ex terug acties. Wat je daarmee bereikt is juist dat iemand weet dat het je heel veel doet en je blijft je bezig houden met de vreemdgaande kerel, ipv jezelf..

Je kan m één keer keihard confronteren voor je eigen gevoel, alles zeggen wat je wilde, en dan zou ik het loslaten en verder gaan. Alles op n rijtje zetten met advocaat, en zorgen dat je zoveel mogelijk leuke dingen in t verschiet hebt. Ik denk dat je daar meer respect mee wint dan met uitgekauwde knopen-afknip-manouvres.

Anoeska

Re: Woedend op ex!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 21:44

Ik vind het eigenlijk niet zo sjiek om zijn nieuwe 'vriendin' de hele nacht te gaan stalken. Komt een beetje sneu over. Ik zou de eer aan mezelf houden. Ook als hij z'n spullen komt halen, zou ik niet de hysterische feeks gaan uithangen, dat 'gun' in hem niet.

Probeer jezelf een beetje in de hand te houden. Zeg duidelijk wat je te zeggen hebt, je hoeft je niet in te houden ofzo. Maar geweld en hysterisch doen zou ik proberen te voorkomen.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 21:46

Ik zou m misschien dan doodnegeren. Als ie iets vraagt gewoon NIKS zeggen. Doen alsof ie er niet is en lekker tv kijken ofzo, uitgebreid bellen en uiteraard geen blik waardig gunnen dat wel.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 21:48

jeetje..gaat goed geloof ik al die relaties die kapot gaan..ik ben ook sinds dinsdag bij mijn vriend weg en word helemaal plat gestalkt dat ie me terug wil..
meid..sterkte..weet hoe jij je voelt

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 21:55

Anoeska schreef:
Ik vind het eigenlijk niet zo sjiek om zijn nieuwe 'vriendin' de hele nacht te gaan stalken. Komt een beetje sneu over. Ik zou de eer aan mezelf houden. Ook als hij z'n spullen komt halen, zou ik niet de hysterische feeks gaan uithangen, dat 'gun' in hem niet.

Probeer jezelf een beetje in de hand te houden. Zeg duidelijk wat je te zeggen hebt, je hoeft je niet in te houden ofzo. Maar geweld en hysterisch doen zou ik proberen te voorkomen.

Helemaal mee eens :j

Jouw onderschrift is in deze trouwens wel toepasselijk ;)

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 21:59

Anoeska schreef:
Ik vind het eigenlijk niet zo sjiek om zijn nieuwe 'vriendin' de hele nacht te gaan stalken. Komt een beetje sneu over. Ik zou de eer aan mezelf houden. .

Zoals ik die zin van de TS lees bedoelt ze dat haar ex de hele nacht naar zijn nieuwe scharrel heeft zitten bellen, omdat ze dit heeft gezien op de telefoonrekening..

Ik zou niet graag in jou schoenen staan, ik zou niet voor mezelf instaan en op het moment dat ik erachter zou komen, hem alle hoeken van het huis zou laten zien! Op dit moment is het nog wel afzien voor je, maar probeer je sterk te houden en hem zo weinig mogelijk te laten merken dat het je iets doet. Gewoon compleet doodnegeren, lekker leuke dingen gaan doen, en in de tijd dat hij er nog is kun je hem best het leven zuur maken, zijn er dingen waar hij een hekel aan heeft? Ik weet bijvoorbeeld dat mijn vriend echt een gigantische hekel heeft aan rotzooi, maar ik denk dat in die week, er heel véééél rotzooi gemaakt zou worden. Ik heerlijk voor mezelf zou koken, alleen boodschappen voor mezelf zou doen etc.

Verder wil ik je heel veel sterkte wensen, je verdient vééél en vééél beter. Een man die jou WÉL verdient. :(:)

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 22:04

Als hij de hele nacht heeft zitten bellen, dan heb ik de tekst van de TS inderdaad verkeerd begrepen. Sorry!
Maar dat staat er volgens mij niet.

Eponastable schreef:
Nou de hele nacht wakker gebleven... Heb haar nummer gevonden via zijn rekeningen en haar de hele nacht gebeld...
...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 22:06

Eponastable schreef:
Nou de hele nacht wakker gebleven... Heb haar nummer gevonden via zijn rekeningen en haar de hele nacht gebeld...
Meneer voelt zich goed bij haar en denkt er misschien over na om met haar verder te gaan, zij antwoord niet op mijn oproepen en blijt alles bij hem uit...
Ik had zijn spullen eruit gegooid maar hier mag hij de politie bellen...

Nou dit is een korte update al...

Ik moet nu verder scheren en naar de kapper gaan...

btw: Hij wil niet weggaan... smerig jonk! :( En ja we hebben een huis gekocht samen...

Woest of niet, dit vind ik niet kunnen... Haar een beetje gaan stalken maakt jou even erg als, misschien zelfs nog erger dan haar. :? Mag ik je er ook op wijzen dat zij, tot gisteren dan waarschijnlijk, niet geweten hoeft te hebben dat hij nog een ander had? :?

Als het huis van jullie samen is, heeft hij er evenveel recht op als jij. Dus wil je perse zo snel mogelijk van hem weg, zal jij moeten gaan vrees ik. En het spelletje van zijn leven zuur te maken zoals hier door Suzanne F geopperd word, zou nog wel eens heel fout kunnen uitdraaien... Jeetje mensen groei op zeg.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 22:20

Nou schatjes...

Eindelijk even op bokt...

Het huis is van ons beiden dus we zitten vast met elkaar maar goed hij is weer bij haar vannacht om zogezegd te praten over zijn situatie vermits zij ook in scheiding ligt...

Hij heeft met haar contact sinds 24 augustus, hij heeft met mij zonder boe of ba gebroken op 3 september... hij ziet ze zo goed als elke dag in de fitness zaal waar hij plots lid van wou zijn...
Ik vond het al zeer raar maar ik had gewoon gelijk.

Hij was het weekend van de 29ste augustus tot de 2de september in Zuid Frankrijk... hij heeft niet anders gedaan dan met haar te bellen...
Dus duidelijke taal nietwaar?

Ik ben eigenlijk een wrak, sinds vrijdag niet meer geslapen... vandaag naar de kapper gegaan en wat heeft me dat goed gedaan. Mijn lange blonde lokken ingeruild voor een mooie donkere bob met blonde lokjes tussen... eindelijk kon ik mijn droomkapsel waarmaken en het voelde als een opluchting...
Een stap vooruit voor mezelf.

Ik kan hem niet wegsturen en hij mij ook niet... vind ik echt een stom geval.
Hij vind dat ik maar bij mijn ouders moet gaan die hier op 10 min wonen maar dat doe ik niet. Maandag gaat hij het immokantoor bellen... maar goed want ik wil hier snel vanaf geraken...

Het breekt zo hard vanbinnen in mijn hart dat hij nu met haar in bed ligt waarschijnlijk...

Ik kan het gewoon nog niet helemaal aanvaarden omdat die liefde nog niet helemaal weg is en omdat ik me dik bedrogen voel.

Bedankt voor het topic, ik zal me maar aanmelden...

Ja de sigaretten zijn al enkele weken aangeslagen... doet deugd om eentje op te steken want je kalmeerd ervan.

Ja Phara je hebt gelijk... maar het is denk ik een kwestie van dagen om het te aanvaarden dat hij toch bij haar zit.
Het is moeilijk hoor als je bedrogen wordt Phara... ik wil gewoon weten wie ze is en waarom zij het is en ik niet... snap je?

Ze weet goed genoeg van de situatie af vandaar dat ik ook zeg dat je van andermans gerief moet afblijven... maar het kwam hem goed uit om het uit te maken bij zijn terugkomst, hij heeft toch al een andere op zijn lijst staan...

het is echt zwaar maar effe op mijn tanden bijten en het komt wel goed vermoed ik...

Ik vond het jammer dat hij gisteren maar bleef volhouden dat hij ze niet kende... wees gewoon eerlijk tegen elkaar ivm respect.
Ik zit ook niet te azen op andere jongens nu!

Maar goed nu nog de paarden-problemen wegwerken hier want die moeten ook verhuizen de sukkelaars...

Ik heb hem nog aantal keren gevraagd om opnieuw een laatste keer te beginnen maar nu weet ik waarom hij het niet wou en heb ik eindelijk die zekerheid die ik al vermoede.

Bedankt alvast iedereen die mee gelezen heeft...

Ik hou jullie wel op de hoogte. Even zien of hij morgen ook terug komt maar ik denk het niet...

Uiteindelijk niet geschoren vandaag ik kon gewoon niet...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 22:23

Lieve schat ik ben zes maanden aan een stuk bedrogen en on top of the bill kreeg IK zijn ex nog eens op mijn kap met dezelfde woede als die van jou dat ik met mijn tengels van hem af had moeten blijven. Bleek dat hij dus soort van twee relaties had. Ik in het weekend, zij door de week, mij was verteld dat hij geen relatie meer had en gezien ik hem door de week niet zag..... ;) Dus tenzij ze het je verteld heeft dat ze het wist zou ik niet uit gaan van hem. Want mijn ex had dus gezegd dat ík hem ineens kuste :') Iedereen die me enigszins kent weet dat ik nooit de eerste stap zal nemen :') En zij was daar dusdanig van overtuigd.... Echt je wil niet weten wat ik hem moeten doorstaan met haar... :=

Wel ontzettend rot dat de paarden weg moeten, stonden die achter het huis? Zo ja, is er dan geen optie om het even te laten bedaren en dan nog eens met elkaar in gesprek te gaan? Zodat jij misschien toch kan blijven? Maar dan als volwassen mensen... Ik kan me voorstellen dat het pijn doet en dat het idee verscheurend is... Maar misschien, als jullie allebei wat gekalmeerd zijn, dat er op deze manier toch een deal te sluiten is dat jij het huis kan houden en dus ook de paarden achter kan houden?

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 22:29

Tjonge Phara...
wat een hel voor jou ook...

Neen ik denk niet dat er echt een optie is om ze hier te laten, ik denk dat het ook voor mij niet goed zal zijn. zolang ik hier woon blijven ze nog maar als ik vertrek gaan ze mee natuurlijk.

Voorlopig voor de mini's heb ik mijn vriendin die ze kan opvangen, mits ik mijn stallen mee verhuis, wordt nog leuk om dat te demonteren en hermonteren.
Maar toch een kleine oplossing.

Mocht het niet gaan ben ik voor mezelf verplicht om enkele te verkopen, ik kan geen 5 paarden stallen of mijn loon is weg.
Misschien vind ik nog vrienden die ze tijdelijk kunnen opvangen.
En hierbij nog is dat misschien 2 merrie's drachtig zijn... wat dus zeker al 6 maakt misschien 7 paarden volgend jaar... had ik het geweten had ik ze niet gedekt natuurlijk.

Mijn paarden zijn mijn hele leven... het wordt een ontzettend moeilijke periode hier...

Tjonge lucht toch op om te schrijven...

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 22:36

Jeetje zeg wat vreselijk! En dat terwijl jullie samen een huis hebben gekocht.. Bah!
Ik was zo pissig geweest dat ik zijn spullen bij elkaar had geraapt , die uit het raam had geflikkerd en dan de sloten had vervangen. Maar ja makkelijker gezegd dan gedaan, want in feite is het dus ook zijn huis.
Laat je er niet egjagen hoor! Kijk wat je mogelijkheden zijn en laat je niet op je kop zitten.
Heel veel sterkte meid!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 22:36

Ai... Tja dat zijn geen dingen die je "incalculeert" natuurlijk. :\ Bah zo rot.... Kunnen ze niet 24/7 op weide met een schuilstal? Dan heb je "enkel" de huur van een weide?

Heel veel sterkte meid :(:) Als je denkt dat het niet goed voor je is om er te blijven moet je natuurlijk gaan...

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 22:43

Kan ik ook doen met die weide, had net ook een weide te koop gezien, eens het huis verkocht is ga ik kijken of die nog vrij is, 1ha3 grond aan dus dat zou ideaal zijn, weliswaar niet aan huis maar op de baan om te gaan werken.

Verder, zijn kleren hebben gevlogen vannacht alles stond klaar in een valies en op een hoop, maar meneer heeft alles terug opgeruimd.

Hij is in de put nu, tja wie is het slachtoffer?
Dus hij spreekt van misschien binnenkort volledig te vertrekken en tijdelijk het huis zo laten ... heb ik liever dan kan ik gaan rouwen zonder hem te zien.

Noek__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 23:11

Phoe, Da's vreselijk!
Zelf -gelukkig- nog nooit meegemaakt, nuja, op je 16jaar koop je geen huis met je vriendje ;) Bedrogen wordt je wel , maarja das dan ook weer een heel ander verhaal dan dat van jou!
Weetje, Hierin herken ik precies n beetje het verhaal van mijn ouders; Ongeveer vier jaar geleden zijn mijn ouders uit elkaar gegaan omdat mijn vader zogezegd een 'eigen leven' wou. Eigenlijk zat ie letterlijk op de buurvrouw, maarja daar kwam die niet voor uit natuurlijk, kwam m niet goe uit bij de advocaat. En ook bleef hij in het huis wonen , Mama moest maar verhuizen , terwijl hij haar liet zitten?! En hij de portefuille heeft, en mama het niet zo heel breed heeft! Mama wou natuurlijk niet vertrekken, maar ze kon er ook niet bij blijven wonen, en heeft ze maar een appartementje in de buurt gehuurt in de hoop dat ie nog ging verandere van gedacht, Het arme mens heeft nog zo lang gehoopt, en nog steeds :(:)
Nog geen jaar later verkoopt hij mijn ouderlijk huis, met een verantwoording als; Ik kan het niet betalen.. Ja hoor :n Nu ondertussen 4 jaar later komen mijn broer en ik officieel te weten dat hij dus een relatie heeft met onze buurvrouw geweest, op de doodsbrief van mijn nonkel, Zijn bloedeigen broer :( Hij had nog maar eventjes een relatie zei die, terwijl wij wel al harde bewijzen hadden gevonden , maarja.
En nu heeft hij samen met haar een veel duurder huis gekocht als dat van ons! Vreselijke vent, die vader van me! Ik woon dan ook het meest van de tijd bij mijn moeder, en ga elk weekend bij hem..

Nuja, dat geheel terzijde! -Deed trouwens eens deugd om dat allemaal op te schrijven!-
Veel sterkte, meid! Ander en Beter! :Y)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 01:50

Eponastable schreef:
Verder, zijn kleren hebben gevlogen vannacht alles stond klaar in een valies en op een hoop, maar meneer heeft alles terug opgeruimd.

Hij is in de put nu, tja wie is het slachtoffer?
Dus hij spreekt van misschien binnenkort volledig te vertrekken en tijdelijk het huis zo laten ... heb ik liever dan kan ik gaan rouwen zonder hem te zien.

Maar waarom wil hij niet gewoon bij haar blijven? Het lijkt me toch logisch dat je als vent liever bij je nieuwe neukertje zit dan bij je helse ex...
Ik zou hem er toch vriendelijk doch beslist van overtuigen dat ie beter bij haar kan wonen. Ik weet niet wat je uberhaupt nog voor hem doet maar dat zou ik tot nul reduceren en gewoon elke dag weer zijn kleren eruit mieteren, deur op slot enz. Laat ie je maar lekker lastig vinden, des te sneller is ie weg :)

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-09 07:12

Je mag dat zeker tot nul reduceren...
Ik denk dat hij misschien vanavond nog komt omdat hij moet werken voor zijn werk, zijn fiets opbergen en waarschijnljik morgen zal hij terug bij haar zitten.
Fijn zo é, het zo aftrappen terwijl ik hier vastzit, en ergste van al... ik mag niemand uitnodigen hier... ja goed gezien hoor |o
Ik ga vandaag nog even tandenbijten als hij vanavond komt heb ik nog iets te doen maar moet daarvoor poeslief zijn ;)daarna wordt ik een echte rebel en zullen zijn kleren vliegen.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 08:42

Niemand uitnodigen, hoe zo niet?

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-09 09:05

ja want ik mag niet met iemand rotzooien in ons bed...precies of ik daar nood aan heb. _-:( _-:(