Trollbeads, iemand?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

Re: Trollbeads, iemand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 11:44

Serieus dat is denk ik dan iets van je juwelier heb er nog nooit van gehoord!
Ondertussen heb ik bijna 2 armbanden vol!

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 11:49

Heb je foto's van je armbanden HouVanUtopia? :D Ben heel benieuwd hoe ze eruit zien :Y)
Klinkt wel als een leuke actie trouwens dat punten sparen, jammer dat ze dat hier niet hebben..

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 11:52

Ik zal morgen als ik tijd heb even foto's maken!
Moet nu zo gaan werken namelijk!

Ik heb alleen niet alleen trollbeads eraan hangen.
Er zijn regelmatig vrienden/familieleden die met pandora, simstars noem maar op aankomen.
Heb ze wel een beetje gesorteerd, op 1 armband zit het meeste van trollbeads en aan de andere hangt eigelijk van alles wat.
Vind het zelf niet eens zo super lelijk. Ze hebben gelukkig de mooiste bedels uitgekozen haha.

Edit
heb even snel met mijn mobiel een paar fotos gemaakt! zal ze even erop zetten

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 11:58

*\o/* Ben benieuwd!
Ik heb 1 niet-Trollbead eraan hangen en vind dat eigenlijk heel erg zonde :o Maarja 't was een cadeau, een lief gebaar en het is best een mooie bedel dus ik laat hem er maar aan hangen.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 12:08

ja dat vind ik dus ook.
Ze zijn wel minder maarja, je krijgt ze vaak wel met een gedachte en toch wel van lieve mensen.
En vind het zonde om ze er dan niet aan te hangen...ook tegenover die mensen waar je ze van krijgt.

Armband 1
Afbeelding
Afbeelding

Armband 2
Afbeelding
Afbeelding

Pff zie meteen die paperroll hangen die moet er eigelijk vanaf, staat naam van mij en me ex op en datum van ons... is pas net uit jeetje naja komt van de week wel....

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 12:17

Ik heb ook een trollbeads armband.
Ik heb hem gekocht van de ervenis van mn oma, dus heb bij mn starterspakket ook gekozen voor kralen die me aan oma herinneren. Ik heb als slotje de vergeet-me-nietjes, de geluksknoop en een glazen kraal als starterspakket. Als extraatje voor mn oma heb ik het Cherubijntje erbij gekocht.

Intussen nog een glazen kraal erbij gekregen en de 2 paardjes. Ik wil zelf geen kralen kopen, al heb ik wel een verlanglijstje. Ik wil dat elke kraal een speciale betekenis blijft houden en dat gaat er toch een beetje af als je zelf koopt vind ik..

Dit zijn de glazen kralen die ik heb:
Afbeelding
Afbeelding

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 09:18

__Esther__ schreef:
Ik dacht dat het wel bij trollbeads hoorde maar weet het eerlijk gezegt niet zeker. Als ik of iemand anders voor mij een bedel kooot dan vertellen ze mijn achternaam. Per gekochte bedel krijg je dan 1 punt en dan krijg ik op de volgende bedel 1 euro korting. Ik laat dat altijd oplopen zodat ik af en toe een wat duurdere bedel kan aanschaffen.

Is van de juwelier :j
Mijn juwelier schrijft je aankoopbedrag op een kaartje en als het kaartje vol is (10 of 15 hokjes) krijg je 10% van het totaal als korting op je volgende trollbeadsaankoop.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 09:19

Ik heb er 1 pandora tussen zitten :j Maar die is ook mooi.
Nepperds wil ik niet :o

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:06

Zitten wel erg leuke bedels aan je armband, HouVanUtopia :j Zijn die parels de roze of de witte variant? Vind ook je blauwe glaskraal aan het begin en natuurlijk de paardjes :+: erg leuk.
Leuke acties van jullie juweliers. Die van mij doet zoiets niet, ondanks dat hij helemaal gek is van Trollbeads :D Als hij erover begint kan hij bijna niet meer stoppen :Y)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 13:03

Ik heb de roze variantp parels!
De paardjes vind ik ook helemaal gweldig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:40

Schopje! :D

Ik heb oook het Zweedse Dalarna paard er aan hangen <3. Verder een aantal zilveren en glaskralen. Voor het eerst net een neppert besteld, deze:

Afbeelding

Normaal wil ik ook absoluut geen neppers, maar ik had het geld even niet voor een echte en deze zag ik en ik dacht hmm ik kan het proberen! Ben benieuwd. Verder ben ik ook helemaal verliefd op de oorbellen van Trollbeads:

Afbeelding
:+: :+:

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:43

Ah gezellig weer een schopje :)) Mooie neppert! Ik wil er eigenlijk per definitie geen nepperds aan maar ik vind deze wel erg mooi... :+ En die oorbellen zijn inderdaad gaaf!! :+:

Mijn instructrice gaat uit Amerika twee Trollbeads voor me meenemen, ze heeft zelf ook Trollbeads en in de VS zijn ze stukken goedkoper. Deze twee neemt ze mee:
Afbeelding Afbeelding
Hoop dat ze in het echt net zo mooi zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 10:07

Wauw... vooral de structuur van die linker... <3

Mijn neppert komt van kralenimpressie.nl :).

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 11:39

Zo ben dinsdag éindelijk naar de juwelier geweest met mijn kapotte slotje. Hij heeft hem in een halve seconde met een tangetje terug gebogen :')

Durfde daar zelf niet aan. Hoop alleen wel dat nu het zilver niet "zwak" is geworden ofzo.... maar ben blij dat ik hem weer om kan.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 14:23

Ik heb een ketting van Trollbeads, een leren. Er hangen nu Pandora bedels aan van mijn pandora armband haha, maar dat is tijdelijk. :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:09

Oud topic, maar goed......

Heeft iemand van jullie toevallig de vuurtoren bedel?

lovelyd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 18:22

Ik heb ze ook de trollbeads...
Een ketting en armband..
Helaas nog maar weinig bedels eraan, maar we sparen rustig verder..

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:32

Heb geen vuurtorenbedel, heb je daar misschien een voorbeeldje van? Als het goed is krijg ik één dezer dagen de Silver Mountain bead uit Amerika (zie een paar posts omhoog), heeft mijn instructrice voor me meegenomen :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 15:00

Afbeelding

GAaf!! Jammer dat ik niet wist dat ze in de VS veel goedkoper zijn...... mijn collega die op mijn kamer zit is vorige week net terug gekomen van 3 weken VS :=

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 08:24

leuk dat er weer leven in het topic is :j

ik ben jarig geweest en heb nu ook de offieciele trolbeads ketting ervoor ( hade hiervoor een pandora ketting ervoor), 3 kralen, en het bedeltje van de leeuw.

Heb mooie kralingen voorbij zijn komen en een mooie armband van utopia! :D

Ik zal dalijk is kijken of ik plaatjes kan vinden van mijn trolbeads, maar ben aan het werk :P

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 09:32

Vind het vuurtorentje wel heel schattig :j Mooie kraal! En leuk Kimberleij, dat je voor je verjaardag Trollbeads hebt gehad. Ben benieuwd welke je hebt!

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 21:40

Deze had ik al, gehad met kerst

Afbeelding
Vriendschap
Twee handen in een vaste greep, het symbool van vriendschap. Geef deze kraal aan degene wiens hand je nooit meer wilt loslaten.

En deze heb ik nieuw:
Afbeelding
Leeuwen (mijn sterrenbeeld)
De leeuw, koning der dieren, statige heerser over de savanne en de leeuwin. Deze kraal vormt een deel van de dierenkralen, die gemaakt zijn voor de Ark van Noach.

Afbeelding
Woestijnroze
Een serene zonsopgang in de woestijn. De rozenroze lucht wordt door het glinsterende zand weerkaatst als een miljoen kleine zonnen.

Afbeelding
Roze lint
Een broos roze lint wikkelt zich door deze doorzichtige kraal.

En deze heb ik er gisteren zelf nog bij gehaald om de ketting mooi te houden,
Afbeelding
Zachtroze bloem
Een mooie glazen kraal met zachtroze bloemen.

En met de tijd wil ik deze bedels op een armband doen, en dan een trolbeads hanger met 2 kralen aan de ketting te doen,
Afbeelding

En deze wil ik ook op korte termijn nog halen,
Afbeelding
hij staat voor de onverwachtse veranderingen in het leven.iets wat voor mij lastig is, en ik het daarom een mooi iets vind om een bedel van te hebben.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 15:45

Ik heb net behalve de vuurtoren ook nog de

woestijnroze en de violet bloem gekocht <3

Afbeelding

en

Afbeelding

Maar heb nu wel gezien dat ze in het echt onwijs verschillen soms. Ik weet dus wel dat ik ze nooit online ga bestellen.

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 15:51

Inderdaad, Trollbeads zijn allemaal 'handgemaakt' en daarom verschillen ze ontzettend van elkaar. Al die individuele bedels is juist iets wat ze zo leuk maakt vind ik :D
Ik vind die violet bloem ook waanzinnig mooi trouwens :~
Heb vanochtend rijles gehad en mijn instructrice had mijn nieuwe bedel bij zich *\o/* Hij is echt súper mooi, ga even proberen een foto te maken van wat er nu aan mijn armband hangt.

[edit]
Dat gaat lekker met je telefoon :') Nouja, voor het idee:

Afbeelding
Op rij van links naar rechts:
geen Trollbead maar kadootje, witte luchtbellen, groei van de vrouw, (nieuwe *\o/* ) zilveren berg, hoop, de haas en de schildpad, rookkwarts, paarden en de trollenboom sluiting :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 13:07

wow wat een gave kralen :P :D heb alleen niks met armbanden