Na het verlies van ons zoontje + miskramen, moeilijk....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:52

Jeetje meid, krijg kippenvel bij het lezen van je verhaal..pfff meid wat moet dit moeilijk zijn zeg.
En het verliezen van je zoontje, Ooh wat weet ik hoe dat voelt.....tranen druppen op dit moment weer langs mijn wangen.......

natascha44

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:03

Ik wens je ook heell veelll sterkte toe met het verwerken van al die tegenslagen en hoop dat je goede moed houd voor de toekomst...
Verder sta ik volledig achter de mooie woorden van de medebokkers..
Hou je ons op de hoogte hoe het met je gaat??

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:05

Wat erg! Je bent erg sterk!
Ik hoop van harte dat jij ooit een gezinnetje mag krijgen met je man en een kindje!

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 21:50

Ook ik kan me jouw topic over je zoontje Joey nog goed herinneren.
Heb net even je profiel doorgenomen en je raakt me erg als mens, je bent een mooie dame met veel talenten, fijne dieren om je heen waar je duidelijk veel om geeft (je JR luisterd goed, daar moet je erg veel aandacht aan besteed hebben, dat kan niet anders) het hele plaatje ziet er goed uit.
Je bent al mamma, maar ik wens uit de grond van mijn hart dat jullie een baby gegund wordt om jullie gezinnetje helemaal compleet te maken.
Heel veel sterkte met de weg die jullie moeten gaan, maar ik lees al uit je bericht en ik zie in je profiel dat je een vechter bent, jij komt wel waar je wezen moet, daar ben ik in ieder geval van overtuigd!

Liefs Nicolette :*

tina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 22:03

dikke knuf van hier voor jullie :(:) ;(

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 22:05

Lieve Ro, wat ben je sterk.... je weet dat ik aan je denk!

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 07:17

Lief Robijntje,

Wat een moeilijke en dappere beslissing. Ik hoop dat je tot rust kan komen en nieuwe energie kan op doen.
Veel sterkte! :(:)

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 07:43

Jeetje wat een verhaal zeg :(:) en wat ontzettend sterk ben je! Ik zou de moed al opgegeven hebben maar dat is iets wat je juist niet moet doen!! Vrienden van ons hebben 3 keer een miskraam gehad, telkens met 6 weken. Allerlei onderzoeken gehad en niks was mis, 2 weken geleden hebben ze een zoontje gekregen.

Het is natuurlijk heel erg tegen je gevoel om de pil te nemen maar probeer het te zien als een soort rustpauze voor je lichaam, en hoop dat daarna alles van een leien dakje zal gaan. Echt tegenwoordig kunnen ze zoveel, een kindje zal jullie vast gegund zijn!

phfhf ik word wel weer met me neus op de feiten gedrukt door dit topic, ik ben inmiddels bijna 30 weken zwanger ( na een maand al direct raak) maar ik heb nogal veel last van mijn zwangerschap dat ik het soms helemaal gehad heb ermee, als ik dit zo lees mag ik ontzettend blij zijn en al die nare dingen echt voor lief nemen.

Ik wens jullie heel veel sterkte en probeer zoals je altijd hebt gedaan positief te blijven :(:)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 07:52

Jeetje Robynn, wat vreselijk dat jullie met nog meer verdriet zijn geconfronteerd. Ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie. Wij zijn een paar waarbij het kinderen krijgen niet vanzelf gaat, waardoor we in de medische molen terecht zijn gekomen, maar dit is nog niks vergeleken bij wat jullie mee hebben moeten maken.

Ik hoop echt dat een jaartje de pil slikken je hormoonhuishouding weer goed doet en dat jullie volgend jaar wel een kleine mogen verwelkomen.
Heel veel sterkte :(:) :(:) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 08:12

Oh wat vreselijk moeilijk meis....
Mijn schoonzus en zwager willen ook heeel graag een kindje, wat ook niet lukt, al jaren niet. Zij doen het nu via IVF, maar de kans dat dat lukt is niet zo heel groot, en dan heb je ook aardige kans op een miskraam.. Bij hun word 1 goede zaadcel gekozen en die word in het eitje gedaan, ook moet ze veel injecteren, o.a met urine van zwangere vrouwen.

Echt heel erg lijkt me dat, als je het zo graag wilt... Ik denk dat je jezelf eerst rust moet gunnen, hoe moeilijk het ook is, en daarna weer proberen het positief in te gaan zien en nog een keer proberen... Maar die rust is belangerijk voor je lichaam!!

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-09 10:19

Ontzettend bedankt voor alle reactie :j

Gisterenavond heb ik gewacht tot mijn ventje thuis kwam na een dagje werken, hebben we er nog eventjes over gepraat en toen was het moment aangebroken voor mij....

Na vele minuten uitstellen heb ik de pil genomen, imo een grote stap en nu ik eenmaal die ene pil in heb genomen zal het vanavond een stuk makkelijker zijn, nu is het begin immers al gemaakt :+

Mijn zusje belde gisteren ook nog hoe het met mij ging en of ik mijn gevoel uit kon leggen, dus ik zei:
"Het is alsof je in een ontzettend koud bad moet, je doet 1 voet in het bad en omdat het zo koud is trek je hem uit natuurlijke reactie weer terug, dan ga je twijfelen en dan realiseer je, dat je het gewoon MOET doen en spring je er maar gelijk in 1 keer in om eraf te zijn... :+ "

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:43

Wat een verschrikkelijk moeilijke beslissing..
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de aankomende tijd.. :(:)

double

Re: Na het verlies van ons zoontje + miskramen, moeilijk....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:46

Knap dat je het toch gedaan hebt..
Heel veel sterkte voor het komende jaar, en hopelijk heb je na een jaar rust al het geluk van de wereld! :(:)

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:50

heel erg veel sterkte!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:59

Jeetje... ik heb er geen woorden voor, wat ongelofelijk hard. Het topic over Joey kan ik me inderdaad ook nog herinneren...

Heel veel sterkte in de toekomst en blijf hoop houden!

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:12

Veel sterkte en geluk! :(:)

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 18:02

Wat erg, jeetje... Lijkt me echt moeilijk om na zo'n periode deze keuze te maken. Misschien is het wel even goed voor je lichaam zodat deze eventjes tot rust kan komen.

Ik wens jou en je vriend/man veel sterkte toe in deze moeilijke tijd en hopelijk op een later tijdstip veel geluk :(:)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 18:04

Wow dat is niet niks zeg. Ik snap dat je lichaam op is na zo'n tijd.
Ik vind het heel erg voor je dat er iets is wat het blijkbaar toch niet laat lukken.
Ik wil je een hele goede tijd toewensen, met hopelijk veel geluk in het verschiet.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 18:07

Wat moet dat een tegenstrijdig gevoel zijn... ik hoop voor jullie dat nu jouw hormonen tot rust kunnen komen jullie over een tijdje een onbezorgde zwangerschap hebben.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-09 11:08

Heel erg bedankt voor alles reactie's, doet mij echt goed :j

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 11:18

Lieve Robynn, ik zag ook je topic, ik ging eigenlijk evne op bokt om iets leuks te plaatsen.

Maar ik wilde eerst hier reageren, wat een ongelofelijk moedig besluit. Ik ben ook mijn tweeling verloren en ik heb het hier de laatste dagen weer erg moeilijk mee (ze zijn op 1e kerstdag geboren) en nu lees ik dit...

Ik kan je eigenlijk alleen maar een dikke knuffel geven en uiteraard je ventje ook heel veel sterkte wensen. Het naast je neerleggen is zo ontzettend moeilijk.

Mijn verhaal staat trouwens ook op lieve-engeltjes (www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/MikeEnDaniqueB ), ik ben daar voorzitster van het kaartenteam. Als je nog wat wilt vragen dan staat mijn pb open!

Ninthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 11:20

Wow ...

Wat moet jij sterk in het leven staan om je zo door alles heen te slaan zeg ... diep respect!

Heel veel sterkte, en succes ...

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 11:30

heel veel sterkte meid. :(:)

@biancaa,ik heb je verhaal gelezen,ook jij veel sterkte. :(:)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 11:32

Heel naar hoe het allemaal loopt voor jullie. Als je zo graag wilt en het zit zo tegen, kan ik me voorstellen dat alles daar ook om draait in je leven. En dan gaat het steeds zo hard mis, dat is erg.

Helaas heb ik ervaring met verlies later in zwangerschap en ken het verdriet van verlies.
Na een half jaar was ik zwanger van mijn zoon en streng gecontroleerd de hele tijd. Was doodziek en had geen leuke zwangerschap zoals je verwacht, maar dat is zo moeilijk door de onzekerheid.
Nu achteraf denk ik weleens, ik ben gewoon langer zwanger geweest voor het mooiste uit mijn leven. Ik waardeer alles meer van het hebben van een mooi en gezond kind ( ook omdat mijn broer gehandicapt is, erfelijke afwijking )

Ik begrijp hoe het je tegen staat om elke keer toch die pil te pakken en door te slikken. Wat moet het je ontzettend tegen staan. maar..........je doet het voor een goed doel! Probeer te kijken naar daarna en vast te houden aan waar dit goed voor is. Als je dit niet doet en het komende jaar meer verliezen hebt, wordt het ook niet beter voor je. Misschien helpt dit en ben je straks gelukkig en trots dat je deze tijd hebt door gezet. Het is heel moeilijk, maar probeer daar aan te denken. Dit jaar heb je misschien heel hard nodig voor iets goeds en moois.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 11:39

Pff wat heftig en vreselijk voor jullie.
Ik wens jullie heel veel geluk en sterkte toe!