Fijn hoor voorrang krijgen van auto's.........

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

Re: Fijn hoor voorrang krijgen van auto's.........

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 19:01

Scooters zijn enge dingen als je automobilist bent, rij-instructeur zei het al toen ik ging lessen. Klein, snel en super wendbaar.
Dode hoek in je spiegels is groter dan je denkt, had er laatst een grote auto in zitten.

Al ben je nog zo oplettend in de auto in het verkeer kan er altijd iets mis gaan.

TS, beterschap ermee!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 17:10

Polly schreef:
maar natuurlijk, een automobilist gaat een scooter expres aanrijden, knap hoor dat je helderziend bent en weet wat hij ziet. Hoop dat je ooit eens anders gaat denken. Enig idee wat een rompslomp er aan een aanrijding zit? Ervanuitgaande dat er geen doden of ernstig gewonden vallen. :roll:
Je schrijft dat automobilisten gevaarlijk omgaan met scooters, misschien moet je eens een dagje met mij mee om te kijken wat een achterlijke capriolen scooterrijders uithalen, en dat doen ze niet allemaal dat weet ik wel, maar het zijn er wel veel!
Een collega van me werd laatst afgesneden door 2 scooterrijders, die zegt er wat van en die hebben ze voor het gemak maar half in elkaar geklapt. :(

Idd natuurlijk, een automobilist die een Breezy expres aanrijd, denk niet dat er ook maar iemand op die ellende zit te wachten, geld kost zo'n grapje zowiezo dan nog niet te spreken over de tijd stres en frustratie die je in de afwikkeling moet stoppen omdat er een poedersuiker scootertje achter je langs schiet.

Liins

Re: Fijn hoor voorrang krijgen van auto's.........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-09 19:27

Sommige mensen idd, Rijden heeeeeel roekeloos..
Maar ik ben een veel te voorzichtige rijder over het algemeen :j , Let goed op de borden, skeur niet zomaar een bocht om etc etc etc.

Maar om idd zomaar iemand in elkaar te slaan? :\
Als ik dat zie, vréés ik dat ik dat ik die mensen aanrijd :))