En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

claud1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:41

Als hij niet voor het blok was gezet, had hij je nog
steeds zitten te bedonderen. En wie weet nog hoe lang....
sterkte maar ik zou het denk ik niet kunnen accepteren.
4 jaar pfff wat een tijd. Meid hij verdiend je niet en jij
verdiend beter... sterkte :(:)

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:42

Jeetje ik begrijp dat je nu echt wel in shock bent en dat je niet meer weet wat je moet doen. Ik ken verder niemand die zoiets heeft gehad maar ik wens je heel veel sterkte en dat je de juiste beslissing neemt!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:42

sooooow der liep wat mij betreft iemand rond die 2 balletjes zou missen :(

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:43

Volgens mij denkt iedereen hier vrij makkelijk over weggaan.
Ik kan me heel goed voorstellen ts dat dit voor jou geen eenvoudige stap is om te zetten.
Als je even alle materiële dingen vergeet en puur kijkt naar je relatie met deze man; hoe ziet dat er dan uit?
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt alleen bij een veel kortere relatie.
Ik was zeg maar de vriendin voor ''erbij'' nadat ik erachter kwam dat hij al bijna 5 jaar een relatie had met een ander zei hij voor mij te willen kiezen.
Dit heeft niet gewerkt; puur omdat ik vond dat ik op de 1e plek moest staan en dat stond ik voor mijn gevoel niet.
Hoe voelt dat voor jou?
Wanneer is dit gebeurt en, heb je het idee dat je vriend nu wél 100% eerlijk is?

veel sterkte :(:)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:43

Apple schreef:
4 jaar, jeetje.

Voordat je overhaaste beslissingen neemt misschien eerst eens met je vriend om de tafel gaan zitten en alles eens doorpraten? Lijkt me dat dit sowieso enige tijd vergt. Ook als hij zegt dat hij met jou verder wil, dan nog lijkt het me iets waar je het echt eens stevig over moet hebben.

Sodeju apple er valt niks te onderhandelen het gaat niet om een misser maar om iets van 4 jaar.
Dan is er sprake van lust of liefde of weet ik veel wat maar geen respect voor je huidige partner.

Dat ie met haar verder wilde had ie eerder moeten bedenken ruim 4 jaar terug maar nu ineens :)* zou ie het weten.
Dit komt tussen jullie in te staan, en iedere ruzie komt het ten sprake of als jullie apart gaan stappen of iets anders.
Ik zou niet bij een vent willen zijn die mij zo zou behandelen ik neem mijn spullen en ben weg

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:45

jezus! :oo vier jaar !

pffff die had gelijk een trap onder zijn hol gehad, ik had er niet eens over nagedacht
bij een eenmalig slippertjes zou ik heel misschien nog nadenken zeker als je bijv een gezin op het spel maar 4 jaar lang bedrog :?
:n nee dat is echt niet normaal

dit is hem eenmaal gelukt ,dit lukt heb andermaal ook wel en dat weet hij en gaat hij doen ook
4 jaar lang heeft hij zich schuldig kunnen voelen en een stop kunnen zetten op de affaire....deze schuldgevoelens heeft hij klaarblijkelijk niet gehad
en als de dame in spe het dus niet verteld had....wat dan? 6 jaar? 8 jaar?

nee een hele harde schop is in mijn ogen de enige verstandige oplossing! je bent meer waard! :j

chillaxing

Re: En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Sooo, dat is niet niks :n

Wat maakt je vriend er zelf van?

tita

cremellogek schreef:
Nell_ schreef:
Oh wat erg zeg! Maar hoezo kwam die vrouw dat even vertellen? Was die het zat om hem te delen ofzo?

Ik zou zo iemand nooit meer kunnen vertrouwen :o
Veel sterkte! Want dit is vast een moeilijke tijd voor je!

De vrouw waar hij mee om ging wist wel van mijn bestaan af, en ze zei dat ze dat niet eerlijk vond.
Ik vermoed dat zij graag zou willen dat mijn vriend en ik uit elkaar gaan, zodat zij hem alleen heeft.
Ze dacht ook dat hij alles zou ontkennen, maar dat deed hij niet. Zij hebben lang geleden voor mij ooit iets gehad. Mijn vriend zegt dat het door lust begon en dat hij op gegeven moment verstikt zat in een web van leugens.

En daardoor stopte hij vrijwillig 4 jaar zijn leuter er bij haar in.
Kijk uit dat je niet in zijn leugen meegaat

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:46

Wat afschuwelijk... in jou geval zou ik hem eruit zetten en ergens laten logeren tot je iets voor jezelf (en je paarden hebt). Hij zegt dat hij voor jou wil kiezen, maar dat had hij 4 jaar geleden ook kunnen bedenken... het klinkt niet alsof hij hiermee spontaan was gestopt als die vrouw niet bij jou had aangebeld :n

pinuts

dat iemand zoveel leugens in zich kan houden, en een ander zoveel pijn kan doen, snap ik echt niet. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd, want wat je ook besluit, het zal zeker zwaar worden, heel zwaar. Sterkte

Anoniem

Slimmerik Ik snap jouw wel, maar er zitten ook vaak 2 kanten aan een verhaal.

Die vrijgezel heeft niets te verliezen, maar maakt wel graag iets kapot.

De andere vrouw spelen is altijd makkelijker, je hebt nl altijd tijd en aandacht, bent altijd lief, geduldig en sexy en je huis is altijd een feestje tijdens de gestolen uren. Mannen zijn domme wezens, die trappen altijd overal in, die hebben vrouwenstreken niet door.

Het plijt niet dat hij zo dom is. Hoe kent hij die vrouw?? Als ze altijd in zijn buurt kan zijn, is het best moeilijk om los te komen van alles, ik heb daar wel begrip voor, keur het niet goed, maar heb wel begrip voor het feit dat er Oliedomme mannen zijn die in zo iets terecht kunnen komen.

Dat naïve en branieachtige wat die vriend heeft, daar moet ze over na gaan denken, niet de daad, maar hoe hij zo is, zijn ikje achter dit geheel en daar kan ze wel of niet mee leven.

Ik geloof nl dat er heel veel mannen vreemd gaan, heel veel mannen vreemd zouden willen gaan, maar niet in de gelegenheid komen. Mannen liegen makkelijker dan vrouwen. Vrouwen moeten mannen niet gelijk schatten met vrouwen. Meestal zijn vrouwen geslepen en mannen de goede leugenaars omdat ze het nl ook weer heel snel vergeten zijn.

Als je mensen leert kennen, ga je van dieren houden denk ik dan maar weer als ik dit verhaal lees.

lesilla

Jeetje dat verhaaltje, vind ik echt even erg als vreemgaan zelf.

Bij mij zou hij met alle plezier richting de andere mogen gaan.

Veel succes ik hoop in ieder geval op welke manier ook jij het volledig geluk krijgt die je verdiend.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:48

TS: waarom denk je uberhaupt eraan om zélf weg te gaan ipv hem eruit te trappen( als je la besluit om met deze relatie te stoppen?)

Je zegt dat JIJ geen plek hebt om heen te gaan, laat hém (hij zit tenslotte fout, niet jij) dan zelf een plek zoeken.

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 13:48

Ik heb niets door gehad, want als je je partner vertrouwd, dan twijfels je er niet over waar hij is als hij gaat sporten of wat gaat doen met een vriend.

We hebben al goed gepraat en hij wil met mij verder. Hij heeft dat ook aan haar laten weten aan de telefoon terwijl ik erbij zat. Hij heeft me ook haar nummer gegeven (had zij ook al gedaan). Dus dat lijkt er echt wel op dat hij de goede weg in wil slaan. Neemt niet weg dat ik niet ineens een knop om kan zetten qua vertrouwen. Hij zal dat moeten bewijzen. Hoewel ik niet weet of hij oprecht zal zijn, aangezien ik de afgelopen jaren ook niets door had. Ik wist wel dat er iets niet helemaal goed zat, maar dit had ik niet verwacht. Hij zegt dat ik zal merken dat hij voor mij en alleen voor mij gaat. Maar ik vind het allemaal erg moeilijk.

Ik neem zeker geen overhaaste beslissing, maar hem uit z'n eigen huis schoppen vind ik ook geen verstandige oplossing nu. Als ik toch nog een leven met hem verder op wil bouwen is zoiets vragen om hem naar een andere vrouw te sturen.

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:49

In mijn omgeving heb ik een aantal keer gezien dat het vertrouwen opbouwen na zoiets uiteindelijk niet lukt. Keer op keer komen de twijfels weer boven borrelen.

Wil je zo door het leven gaan dat je je steeds af vraagt "waar is hij, met wie en wat doet hij daar".

Ik heb ooit een relatie gehad met iemand die me flinke tikken had gegeven na een conflict. Ik heb de relatie beëindigd ondanks de situatie waarin ik zat (wijd ik verder niet over uit).

Soms moet je voor jezelf kiezen en met je verstand de juiste keuze maken.

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:50

Jeetje wat n verhaal. Succes bij de keuze de je moet maken. Sterkte!

marsi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:50

Je moet voor jezelf nagaan of je het waard zou vinden om opnieuw weer veel moeite in de relatie te steken waarbij er een grote kans is dat deze uiteindelijk alsnog stukloopt...je zult hem niet snel weer vertrouwen, dat is één ding dat zeker is.

Ik heb ruim 7,5 jaar een relatie gehad en achteraf wil ik niet weten hoeveel slippertjes hij heeft gehad. Ik heb er uiteindelijk zelf een punt achter gezet en daarna hoorde ik alleen maar meer verhalen. Het verschil voor mij was alleen dat ik niet samenwoonde met hem, dus dan is de keuze gemakkelijker gemaakt.

Denk eerst goed na voor je een beslissing neemt.... in ieder geval heel veel succes toegewenst!

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:51

Ik heb hetzelfde meegemaakt. Welliswaar ging hij 'maar' 2 jaar vreemd maar hij deed het wel. Ik heb heel lang nog geprobeerd de relatie te redden maar ik kon het niet. Overal waar hij heen ging moest hij melden en deed hij dat niet zat ik in de stress...
Het is maar een man. Je moet niet heel je leven gaan twijfelen of hij betrouwbaar is of niet, want dat vertrouwen krijg je niet terug.

Ik heb het uiteindelijk ook opgegeven.

Nu ben ik ruim 4 jaar later en heb nu bijna 3 jaar met mijn huidige vriend heel gelukkig. Het heeft wel even geduurd voordat ik die echt vertrouwde en nu 3 jaar later vertrouw ik hem 100%.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:51

denk niet dat dit gaat lukken :n
denk dat je gaat trippen op elk moment dat hij alleen weg is en jij thuis zit....en je niet kan controleren waar hij is

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:52

neem eerst de tijd voor elkaar en vooral veel praten. Want als je hem eruit schopt kun je niet meer terug
en ik neem aan dat je toch een leven met hem wilt, mensen kunnen veranderen hoor..
als ze dat tenminste zelf willen

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:52

cremellogek schreef:
Ik neem zeker geen overhaaste beslissing, maar hem uit z'n eigen huis schoppen vind ik ook geen verstandige oplossing nu. Als ik toch nog een leven met hem verder op wil bouwen is zoiets vragen om hem naar een andere vrouw te sturen.

Hmmm... dus in principe sta je nu voor de keuze; kiezen voor jezelf of kiezen voor materie en je kiest voor dat laatste?

Dan wens ik je heel veel succes...

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:53

nou zeg, ik lees hier dat mannen "domme wezens" zijn en vaker vreemdgaan dan vrouwen en dat de 1 daar meer de gelegenheid voor krijgt dan de ander, en dat als ts haar man t huis uit zet, ze juist hem naar een andere vrouw stuurt. Pff.. Wie is hier nou dom? TS, je bent zooo gekwetst, en hij houdt gewoon niet van je. Ik geloof niet dat iemand van je kan houden en tegelijk zoveel pijn kan doen. Geloof ik niet. En als jij hem nu uit het huis zet omdat jij rust nodig hebt, en je zegt zelf dat dat vragen is om moeilijkheden, denk dan even goed na.. Houd hij van jou?

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:53

Inpakken en wegwezen!
4 jaar :oo willens en wetens liegen kan echt niet!
Ik zou zo iemand nooit, maar dan ook nooit meer vertrouwen ..
Sterkte ..

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 13:54

Danicque_ schreef:
Sooo, dat is niet niks :n

Wat maakt je vriend er zelf van?

Hij zegt er spijt van te hebben, en zich te schamen voor wat hij gedaan heeft. Voelt zich ergens ook opgelucht dat het nu out in the open is en dat de knoop door is gehakt.

In mijn ogen zijn er twee keuzes, of proberen met hem, of niet. Dat ik nu een lekker droomleven had qua huis enzo heeft daar niets mee te maken!

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:54

Ook zou ik eerlijk antwoorden naar jezelf toe of je denkt dat hij spijt heeft van zijn relatie met haar of spijt heeft dat hij betrapt is.

Als je hem buiten de deur zou zetten en hij gaat naar haar, dan weet je toch ook genoeg?