steeds zitten te bedonderen. En wie weet nog hoe lang....
sterkte maar ik zou het denk ik niet kunnen accepteren.
4 jaar pfff wat een tijd. Meid hij verdiend je niet en jij
verdiend beter... sterkte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:4 jaar, jeetje.
Voordat je overhaaste beslissingen neemt misschien eerst eens met je vriend om de tafel gaan zitten en alles eens doorpraten? Lijkt me dat dit sowieso enige tijd vergt. Ook als hij zegt dat hij met jou verder wil, dan nog lijkt het me iets waar je het echt eens stevig over moet hebben.
cremellogek schreef:Nell_ schreef:Oh wat erg zeg! Maar hoezo kwam die vrouw dat even vertellen? Was die het zat om hem te delen ofzo?
Ik zou zo iemand nooit meer kunnen vertrouwen![]()
Veel sterkte! Want dit is vast een moeilijke tijd voor je!
De vrouw waar hij mee om ging wist wel van mijn bestaan af, en ze zei dat ze dat niet eerlijk vond.
Ik vermoed dat zij graag zou willen dat mijn vriend en ik uit elkaar gaan, zodat zij hem alleen heeft.
Ze dacht ook dat hij alles zou ontkennen, maar dat deed hij niet. Zij hebben lang geleden voor mij ooit iets gehad. Mijn vriend zegt dat het door lust begon en dat hij op gegeven moment verstikt zat in een web van leugens.
cremellogek schreef:Ik neem zeker geen overhaaste beslissing, maar hem uit z'n eigen huis schoppen vind ik ook geen verstandige oplossing nu. Als ik toch nog een leven met hem verder op wil bouwen is zoiets vragen om hem naar een andere vrouw te sturen.
Danicque_ schreef:Sooo, dat is niet niks
Wat maakt je vriend er zelf van?