Topless uit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:24

Vind het niet erg als vrouwen topless liggen op het strand. Zie idd wel weinig jonge meiden topless, vaken 30+ idd. Ik erger me wel aan kinderen die altijd maar in hun blote kont rond moeten lopen. In Spanje liepen ook gewoon kinderen van een jaar of 4, 5 nog in hun blootje rond. Ik word er helemaal ongemakkelijk van als ik dat zie.. weet niet waar het vondaan komt.

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:25

zonde van je energie om je daar aan te irriteren!

alhoewel ik soms stiekem wel een beetje jaloers ben op meiden die helemaal strak in hun vel zitten ;)
maar aan de andere kant, mijn lijf heeft een kind gemaakt, so what dat ik niet meer superstrak ben :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:32

SecretLIN schreef:
tja misschien is het een vorm van jaloezie?

Ik weet wel zeker.....als ik sommige reactie's hier lees GROEN :D :D
Tuurlijk zijn dr uitzonderingen van de hangers ed, maar gut...laat ze lekker wie zijn ze nu tot last?

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:32

Amen! Gelukkig dat het uit is! Ik vindt het echt 3 keer niks. Als ik op het strand loop, dan zijn mijn bevindingen, dat ik vindt dat 80% van de vrouwen die er liggen, 'lelijke' borsten hebben! Theezakjes, ingetrokken tepels, ontzettend grote tepels, borsten die onder de oksels hangen, en ga zo maar door. Ik wil het niet zien! En onder het motto van... : "Kijk maar een andere kant op". JA jeetje, hoe doe ik dat in hemelsnaam? Als je zoiets ziet, dan MOET je wel kijken... 0_0 Niemand wil eigenlijk zien hoe tevreden je bent met je lichaam. Doe dat dan ook werk! ;D

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:34

Charica schreef:
Amen! Gelukkig dat het uit is! Ik vindt het echt 3 keer niks. Als ik op het strand loop, dan zijn mijn bevindingen, dat ik vindt dat 80% van de vrouwen die er liggen, 'lelijke' borsten hebben! Theezakjes, ingetrokken tepels, ontzettend grote tepels, borsten die onder de oksels hangen, en ga zo maar door. Ik wil het niet zien! En onder het motto van... : "Kijk maar een andere kant op". JA jeetje, hoe doe ik dat in hemelsnaam? Als je zoiets ziet, dan MOET je wel kijken... 0_0 Niemand wil eigenlijk zien hoe tevreden je bent met je lichaam. Doe dat dan ook werk! ;D

Ik snap werkelijk niets van deze reactie.

Misschien moet je je er eens in verdiepen hoe 'normale' borsten er eigelijk uit zien? En dan niet van die opgeblazen gevallen die je altijd in de rapclips ziet? Kweenie hoor...

Charica

Re: Topless uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:36

Haha sorry, ik hou van 'normale' ronde borsten met een niet al te groot-lijkende tepel... Misschien moet je mijn stukje een paar keer overlezen. :D

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:39

iedereen moet lekker doen wat hij/zij wilt

maar heb ooit een keer op het strand in spanje gelegen en dat was niet smakelijk :P
een vrouw, formaatje erica terpstra in het kwadraat, met een stingetje die je bijna niet meer zag en topless..
en ik kan je zeggen dat dat er NIET UITZIET!

maar wel stoer dat ze er schijt aan had :P

ik doe het zelf niet.. als ik mooie borsten had gehad misschien wel maar ik ben ik korte tijd 20 kilo afgevallen en de boel is zeg maar uuhmm.. leeg en gaan hangen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:41

Charica schreef:
Amen! Gelukkig dat het uit is! Ik vindt het echt 3 keer niks. Als ik op het strand loop, dan zijn mijn bevindingen, dat ik vindt dat 80% van de vrouwen die er liggen, 'lelijke' borsten hebben! Theezakjes, ingetrokken tepels, ontzettend grote tepels, borsten die onder de oksels hangen, en ga zo maar door. Ik wil het niet zien!

Sorrie maar ik vind jou opmerking best wel kansloos. Net of je dr wat aan kan doen dat je lelijk bent....
Mss hebben die mensen het er al moelijk genoeg mee, ik ben juist blij als ik zulke mensen gewoon vrij zie bewegen en niets aantrekken van anderen, kan dat alleen maar toejuigen.

En wat voor probleem bezorgd het jou dan dat je zgn. 'blij' bent dat het uit is?

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:44

Citaat:
Net of je dr wat aan kan doen dat je lelijk bent....

HAHAHAH GENIAAL!!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:50

Ik zou niet zo snel topless op het strand gaan liggen, maar als anderen dat wel willen doen, prima.
Ik ga ze niet beoordelen ofzo omdat ze topless liggen, en ingetrokken, grote etc. etc. tepels heb ik nog niet gezien omdat ik echt niet zo goed kijk. :+

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:52

Beetje gelijk heeft ze wel hoor:alle lelijke mensen moeten zich binnen verschuilen met de gordijnen dicht.Ik zeg:alleen nog maar mooie mensen op straat en strand!Zal wel lekker rustig worden buiten.Niet dat ik dat zal weten,ik zit binnen.... :P

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:53

HAahaha HO HO Wacht eens even! Ik heb NERGENS het woord "Lelijk" gezegd... Dat was iemand anders. Not me!
lol!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:55

ambre schreef:
Beetje gelijk heeft ze wel hoor:alle lelijke mensen moeten zich binnen verschuilen met de gordijnen dicht.Ik zeg:alleen nog maar mooie mensen op straat en strand!Zal wel lekker rustig worden buiten.Niet dat ik dat zal weten,ik zit binnen.... :P

proest!!! :+

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:58

LimaMambo schreef:
ambre schreef:

proest!!! :+

_O- +:)+ ! Ik stem voor een raketje met maar 44ckal bij mij thuis :+ misschien mogen we daarna het strand op van charica, nog meer mensen die gezellig mee doen? :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:59

ambre schreef:

Topless onder de zonnebank? ;) (sorry ;)
Maar: een definitie van mooi is voor iedereen anders. ;)

Ikzelf zal niet snel topless op het strand te liggen. Ik pruts eerder de bandjes in mijn hals achter mijn rug zodat ik geen bandjes op mijn hals krijg. Maar verder....

rainbow8

Beauty is only in the eye of the beholder. Of zo iets. Wie is er god dat hij of zij mag bepalen wie er wel mooi is en wie niet. En anders lees mijn onderschrift......... Schei uit met oordelen en ga een mening vormen. Een mening kan je veranderen en een oordeel niet.

Limanade

xPassion schreef:
_O- +:)+ ! Ik stem voor een raketje met maar 44ckal bij mij thuis :+ misschien mogen we daarna het strand op van charica, nog meer mensen die gezellig mee doen? :+

jajaja en een boobjob :P

unicorn_kiss

Sorry maar ik vind hangtieten ook niet erg smakelijk :+

Wildgirl

ik lig gewoon topless als ik daar zin in heb, ben 22, en écht geen supermodel.
ik kan me er echter niet druk om maken dat anderen mijn borsten niet mooi vinden; misschien vinden ze mijn gezicht ook wel niet mooi, of mijn benen....
het zou een hoop schelen als alle mensen die hier zo gigantisch veel vooroordelen over hebben eens een beetje zelfvertrouwen zouden krijgen ;) :o

Lydia_

Nou als ik eerlijk mag zijn doe je me geen plezier als je topless gaat zwemmen/zonnen bij ons in het strandje. We hebben een speciaal stuk strand voor mensen die dat willen, het zogenaamde naaktstrand. Ik vind niet dat je bij de rest van de strand'stukken' ook nog in je naakie hoeft rond te huppelen.

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:01

LimaMambo schreef:
xPassion schreef:

jajaja en een boobjob :P

Ja! en dan gelijk voor 50% korting de putjes weg werken :+ Glas water erbij? :+

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:01

Wildgirl schreef:
ik lig gewoon topless als ik daar zin in heb, ben 22, en écht geen supermodel.
ik kan me er echter niet druk om maken dat anderen mijn borsten niet mooi vinden; misschien vinden ze mijn gezicht ook wel niet mooi, of mijn benen....
het zou een hoop schelen als alle mensen die hier zo gigantisch veel vooroordelen over hebben eens een beetje zelfvertrouwen zouden krijgen ;) :o

Die hebben net het meeste zelfvertrouwen denk ik :o
Daarom zo kritisch ook..

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:02

Citaat:
misschien mogen we daarna het strand op van charica, nog meer mensen die gezellig mee doen?

Hihi, waarom vraag je mij om toestemming? Ik ben je moeduhr niet heur! ;D Hahah

Maar goed... Genoeg gerelt en gelachen voor vanavond... :D Welterusten!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:04

ik denk niet dat deze groepering het meeste zelfvertrouwen heeft; waarom zou je dan in godsnaam hier zo'n probleem van maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:06

Charica is zeker iets minder goed bedeeld of moet wat doen aan dr zelfvertrouwen! Je bent erg doorzichtig.