Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charica schreef:Amen! Gelukkig dat het uit is! Ik vindt het echt 3 keer niks. Als ik op het strand loop, dan zijn mijn bevindingen, dat ik vindt dat 80% van de vrouwen die er liggen, 'lelijke' borsten hebben! Theezakjes, ingetrokken tepels, ontzettend grote tepels, borsten die onder de oksels hangen, en ga zo maar door. Ik wil het niet zien! En onder het motto van... : "Kijk maar een andere kant op". JA jeetje, hoe doe ik dat in hemelsnaam? Als je zoiets ziet, dan MOET je wel kijken... 0_0 Niemand wil eigenlijk zien hoe tevreden je bent met je lichaam. Doe dat dan ook werk! ;D
Charica schreef:Amen! Gelukkig dat het uit is! Ik vindt het echt 3 keer niks. Als ik op het strand loop, dan zijn mijn bevindingen, dat ik vindt dat 80% van de vrouwen die er liggen, 'lelijke' borsten hebben! Theezakjes, ingetrokken tepels, ontzettend grote tepels, borsten die onder de oksels hangen, en ga zo maar door. Ik wil het niet zien!
LimaMambo schreef:ambre schreef:Beetje gelijk heeft ze wel hoor:alle lelijke mensen moeten zich binnen verschuilen met de gordijnen dicht.Ik zeg:alleen nog maar mooie mensen op straat en strand!Zal wel lekker rustig worden buiten.Niet dat ik dat zal weten,ik zit binnen....
proest!!!
ambre schreef:Beetje gelijk heeft ze wel hoor:alle lelijke mensen moeten zich binnen verschuilen met de gordijnen dicht.Ik zeg:alleen nog maar mooie mensen op straat en strand!Zal wel lekker rustig worden buiten.Niet dat ik dat zal weten,ik zit binnen....
Wildgirl schreef:ik lig gewoon topless als ik daar zin in heb, ben 22, en écht geen supermodel.
ik kan me er echter niet druk om maken dat anderen mijn borsten niet mooi vinden; misschien vinden ze mijn gezicht ook wel niet mooi, of mijn benen....
het zou een hoop schelen als alle mensen die hier zo gigantisch veel vooroordelen over hebben eens een beetje zelfvertrouwen zouden krijgen![]()