Mijn mooie hondje, zomaar heengegaan,...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eefje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:30

Inderdaad dubbele gevoelens.

Zou niet weten hoe ik me zou voelen als mijn hondje er niet meer is.. Hij gaat ook overal mee naartoe.

Toch, Sterkte.

Janne_BSGFM

Re: Mijn mooie hondje, zomaar heengegaan,...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 10:32

Bedankt,..

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:32

hoewel het een hele stomme fout is....er vooral rekening mee houden dat TS hier ook doodziek van is...

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:33

Veel sterkte met dit verlies, en ook ik vraag me af waarom niet een raam inslaan, buiten het feit dat mijn ramen altijd open zijn als ik mijn honden in de auto heb. Tegelijkertijd, kun je als omstander niet inschatten hoe lang een hond in de auto zit. Zo heb ik ze laatst 3 minuten alleen in de auto gelaten en er stonden gewoon al mensen me op te wachten bij de auto. Hadden ze me dan de ruit ingeslagen was ik echt not amused geweest. Dus de twijfel snap ik ook wel weer. echter dit verhaal lezende denk ik liever een ruit te veel inslaan dan een te weinig.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:33

Sneu, ontzettend sneu. Zo'n jonge hond en dan op zo'n manier gaan. Dat is voor niemand een pretje.

Sterkte met het verlies.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:34

Janne_BSGFM schreef:
@ Akci, dat staat hier al ergens hoor ;) Vogon kan niet alleen thuisblijven, hij is een sloper en moet dan noodgedwongen in een bench, dan jankt hij de hele boel bijeen en trouwens, hij gaat altijd mee, hij wil ook altijd mee... Ik was niet de hele dag druk enkel waren we wat laat vertrokken omdat mijn paard een ongelukje had en dan kom je te laat aan en jah...

Ging hij dan eigenlijk niet tekeer toen jullie hem achter lieten in de auto?
Omdat je schrijft dat hij moeilijk alleen kan zijn.. kan me voorstellen dat hij dan ook gaat blaffen wanneer je hem achterlaat in de auto?

In ieder geval erg moedig dat je het hier neer zet!
Binnen 45 minuten overleden is trouwens wel erg snel zeg.. maar met dit weer zal dat vast hard gaan.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:35

Hemel ik ben hier toch wel even stil van. Wat een %$&@-ongeluk. :\

Het heeft achteraf denk ik weinig zin om te veroordelen. Ik hoop alleen dat TS ervan geleerd heeft, dat is het beste wat je kunt hopen, zodat het niet nog eens gebeurd. En, als je ooit een nieuwe hond krijgt, misschien niet meer meenemen als je bang bent dat het nog eens gebeurt. :(:)

Janne_BSGFM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 10:36

@ Cayenne, Neen, hij blijft meestal gewoon plat liggen tot de kofferbak open gaat, hij is gelukkig als hij in de buurt is en dus stelde hij hem waarschijnlijk eerst geen vragen en pas toen hij het benauwd kreeg zal hij zijn beginnen blaffen,... en dan wou je een hond die enorm last heeft van verlatingsangst ;(

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:37

Zat hij in de kofferbak dan???

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:37

Het is een domme fout, en ik vind het knap dat je het toch hier durft te plaatsen. Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies. Het was een pracht hond. :(:)

Janne_BSGFM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 10:38

@ Marchador, wij rijden met een jeep he ;) ruimte gemaakt voor de hond, daar zit hij altijd ;)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:39

nu begrijp ik waarom niemand het gezien heeft...dat gaat moeilijk als hij in de kofferbak zat....dat vind ik trouwens geen plaats om een hond te vervoeren....maar dat is mijn mening.

Janne_BSGFM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 10:39

Het is een open kofferbak hoor :oo met 5 ruiten in :oo

Janne_BSGFM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 10:40

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:41

Ah zo, ik dacht net als geerke denk ik, aan een kofferbak met klep. Een donkere kleine ruimte waar je niet in kan kijken.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:41

ik vind niet dat er zo boos geroepen moet worden naar de mensen eromheen, wáárom hebben ze geen ruit ingeslagen, tjah, die hebben de hond niet achtergelaten in de auto hoor... neemt niet weg dat ik het misschien wel zou doen, maar ook ik zou eerst de mensen gaan zoeken oid, straks zijn die mensen alleen even een frietje halen, en sta jij daar een ruit in te slaan... denk je de hond te redden mag je nog gaan betalen ook.. snappen jullie?

heb hier dan ook verder geen woorden voor..

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:42

bij ons in nederland verstaan we iets anders onder een kofferbak...spraakverwarring dus...sorry..

Janne_BSGFM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 10:42

neen hoor daar zou ik mijn lieverd nooit in vervoeren :)
@ geerke, geeft niks, versta de verwarring wel ;)
Laatst bijgewerkt door Janne_BSGFM op 24-08-09 10:42, in het totaal 1 keer bewerkt

brenda1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:42

sorry ik kan het niet begrijpen en bevatten hoe zoiets heeft kunnen gebeuren, ik kan er gewoon niet bij. jullie worden zo genoeg gestraft met verlies van jullie hond, maar voor mijn part kregen jullie hier nog celstraf voor. zoiets mag nimmer en nooit meer gebeuren. :(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:43

Nou nou, celstraf lijkt me wel wat overdreven.
Het is niet expres gegaan en de TS heeft er veel verdriet van.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:44

DramaQueen; dat is net het punt wat mij dwars zit.
Ook ik laat mijn hond wel eens in de auto, maar omstanders zien niet hoe lang en weten niet hoe koel het in de auto is.
Ik weet dat een stilstaande auto erg heet kan worden, daarom blijf ik zelf ook niet lang weg. Dan zou ik er ook niet blij mee zijn als iemand de ruit inslaat, maar ik snap het wel.
Daar kwam ik net dit artikel tegen: http://www.dierz.nl/nieuws/article29734 ... nd-in-auto
Ik denk echt niet dat zij zullen wachten tot de eigenaar terug is, een hond in een auto is een hond in een auto en dat snap ik ook wel :)

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:47

ik vind het ontzettend sneu en zielig voor het hondje, maar ook erg dapper dat de TS dit neerzet! heel veel sterkte met het verlies :(:)

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:49

Wat een drama!! Dit is mijn grootste nachtmerrie.

Heel veel sterkte met het dealen met jullie gevoel en het verlies van jullie hond.

p.s.: aan alle mensen die het blijkbaar nodig vinden TS nog even in te wrijven hoe slordig en dom ze zijn geweest om zich indien mogelijk nog beroerder te kunnen voelen: hoe nodig is dat en wat willen jullie ermee bereiken? :n

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:50

Chubby schreef:
Ik zou het risico lopen hoor, dat ik ervoor opgepakt word.. Elke echte dierenliefhebber zou er geen seconde over nadenken, denk ik en hoop ik.

Wilde het feit alleen wel ff vermelden..

Inderdaad zo denk ik er ook over, en dan nog wel te bedenken dat alle mensen daar paardenmensen zijn, neem aan dat die toch ook een hart voor dieren hebben???
Ik zou mezelf zo'n fout nooit vergeven, diertje is dood omdat jij zo'n haast had :n
Nee sorry heb hier geen goed woord voor over, alleen een sterkte met de schuldgevoelens die je hopelijk wel hebt..

catalyst1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:53

Er is geen kwade opzet in het spel geweest!!
Vorige week is onze hond overreden.Onze schuld,omdat we niet in de gaten hadden dat hij stiekum was weggelopen.TS heeft niet bewust de hond in de auto gelaten,in de spanning van de wedstrijd is ze hem per ongeluk vergeten.Ik wil hier niks goed praten hoor,maar ik ben wel eens met een lege trailer naar wedstrijd gereden,dat ik per ongeluk het paard in de stal had laten staan.
Heel vervelend dat het zo is afgelopen en ik wens TS heel veel sterkte met het verwerken van haar verlies en het te boven komen van het schuldgevoel.