Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lijntje87 schreef:Heb zelf geen ervaring met gevangenissen, maar dat lijkt me ook de laatste plaats om op te bezuinigen, iig op de beveiliging dan.
Dat er in emmertjes gepoept moet worden vind ik niet zo erg...
Yamcha schreef:Kan het alleen maar met Lijntje eens zijn.
Loop niet te klagen, ga zelf de zorg in.......

Daiwa schreef:@ breezy
zo is het idd in gevangenis ik heb ook altijd gedacht ze hebben een luize leven daar!!!
nu zit mijn zus binnen en werkelijk het is een hel!!!
ze is in 3 maanden tijd 25kilo kwijt omdat het eten gewoon niet te vreten is...
en nee mijn zus is geen crimineel!!!
Yamcha schreef:@ Amy: Ik heb nu nog iets meer reacties gegeven, snap ook wel dat het een aanval is op de overheid......
Ik vind het werken in de zorg mooi. Maar er ís gewoon wel een personeelstekort, en het verdient minder als het zakenleven, hoor.
Dus als mensen er wat aan willen doen, ga er werken. Werk genoeg hoor, overal zoeken ze mensen.
Zou ik mijn ouders in zo'n tehuis willen zien? Nee....... wel als er meer personeel zou zijn, met liefde voor het werk. Maar ik kom zelf wel helpen, als ze ouder worden........
Amy77 schreef:Yamcha schreef:Kan het alleen maar met Lijntje eens zijn.
Loop niet te klagen, ga zelf de zorg in.......
Even heel eerlijk he..er zijn veel verschillende verzorgingstehuizen, dus overal verschillend..overheid die er andere gedachtes op na houd dan het verzorgende personeel etcetc..zou jij je ouders in zo'n tehuis willen zien? Du sniet het tehuis waar je zelf werkt, want dan is het net even iets makkelijker praten
Gaat mij erom dat het dus geen aanval op het personeel is (hoewel, in ons tehuis hier wel, die deden in het begin gewoon geen moer voor de bewoners, koude gore zooi in dat tehuis, maar dat daargelaten) maar op het algehele beleid..
Vraag me af waarom men zich zo aangesproken voelt?
Ik heb zelf járen in de zorg gewerkt, geriatrie..en ondanks dat ik er werkte en probeerde alle liefde en zorg van de wereld te geven aan de bewoners, vond ik het er vreselijk, walgelijk..(was in de jaren 90 overigens)..dus dan zou ik ook mezelf aanvallen.

breezy302 schreef:Yamcha schreef:@ Amy: Ik heb nu nog iets meer reacties gegeven, snap ook wel dat het een aanval is op de overheid......
Ik vind het werken in de zorg mooi. Maar er ís gewoon wel een personeelstekort, en het verdient minder als het zakenleven, hoor.
Dus als mensen er wat aan willen doen, ga er werken. Werk genoeg hoor, overal zoeken ze mensen.
Zou ik mijn ouders in zo'n tehuis willen zien? Nee....... wel als er meer personeel zou zijn, met liefde voor het werk. Maar ik kom zelf wel helpen, als ze ouder worden........
Ik hou ook van mijn werk en van de mensen maar als ik moet kiezen tussen een schone jurk waar soep op is geknoeid te verwisselen of zorgen dat er iemand naar het toilet kan dan weet ik mijn keuze wel...
Citaat:@ Amy: Ik heb nu nog iets meer reacties gegeven, snap ook wel dat het een aanval is op de overheid......
)..