odetteke schreef:Jetske schreef:Ik mis m'n vriend wel op vakantie maar waarom zou ik hem tegen houden als hij lekker vakantie wil vieren met z'n vrienden? Kom op zeg het zijn maar 12 hele dagen.Wat zijn nou 12 hele dagen in één jaar? In mijn ogen niks. Laat hem lekker gaan en tot rust komen.
Anderzijds... waarom doe je dat niet samen? Of kan je als vriendin/vrouw niet mee met de vriendengroep?
Mijn man en ik zouden het allebei niet in ons hoofd halen om zonder elkaar op vakantie te gaan, puur omdat we weten dat we dubbel zoveel lol hebben als we de ervaring samen kunnen delen. (en dat wil niet zeggen dat je zonder partner dus geen leuke vakantie zou hebben, maar met is het gewoon vele malen leuker in onze ogen)
Ik ben nu 18 en hij 22. Zelf heb ik nog niet genoeg geld om alleen met hem op vakantie te gaan, ik zou het best samen willen doen hoor maar ik kan het gewoon nog niet financieren. Volgend jaar misschien samen met hem op vakantie.
Wat zijn nou 12 hele dagen in één jaar? In mijn ogen niks. Laat hem lekker gaan en tot rust komen. 
Ik ben dit jaar zelf 3 weken naar Thailand geweest en mijn vriend zit nog tot donderdag in spanje/frankrijk
Die 2 weken vliegen om 
Maar die heeft zo'n jaloers vriendinnetje dat hij al niet meer alleen op stap mag