Op vakantie zonder vriend(in)...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 11:26

odetteke schreef:
Jetske schreef:
Ik mis m'n vriend wel op vakantie maar waarom zou ik hem tegen houden als hij lekker vakantie wil vieren met z'n vrienden? Kom op zeg het zijn maar 12 hele dagen. :') Wat zijn nou 12 hele dagen in één jaar? In mijn ogen niks. Laat hem lekker gaan en tot rust komen. :)

Anderzijds... waarom doe je dat niet samen? Of kan je als vriendin/vrouw niet mee met de vriendengroep?
Mijn man en ik zouden het allebei niet in ons hoofd halen om zonder elkaar op vakantie te gaan, puur omdat we weten dat we dubbel zoveel lol hebben als we de ervaring samen kunnen delen. (en dat wil niet zeggen dat je zonder partner dus geen leuke vakantie zou hebben, maar met is het gewoon vele malen leuker in onze ogen)

Ik ben nu 18 en hij 22. Zelf heb ik nog niet genoeg geld om alleen met hem op vakantie te gaan, ik zou het best samen willen doen hoor maar ik kan het gewoon nog niet financieren. Volgend jaar misschien samen met hem op vakantie.

Lieke__

Re: Op vakantie zonder vriend(in)...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 11:13

Mijn vriend zit nu in Spanje tot zondag. Ik vind het helemaal niet erg dat hij met een vriend op vakantie is. Hij wilde wel graag met mij op vakantie dit jaar, maar ik ging liever met vriendinnen. Hij is ook 3 weken naar Thailand geweest en ook dat heb ik prima overleefd, want was daarvan zelf 10 dagen op vakantie.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 12:05

Moet ook prima kunnen toch? :D Ik ben dit jaar zelf 3 weken naar Thailand geweest en mijn vriend zit nog tot donderdag in spanje/frankrijk :) Hoop wel dat we volgend jaar eindelijk een keer samen op vakantie kunnen :D

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 12:51

Mijn vriend zit nu in Spanje met vrienden en zie ik hem 2 weken niet. Lekker al een weekendje weg geweest met een vriendin (wat trouwens al voor zijn vakantie geplant stond) en lekker veel tijd aan mijn paard besteden en met vriendinnen op stap.. Eigenlijk de dingen die ik normaal ook doe alleen heb er nu meer tijd voor :P Die 2 weken vliegen om ;)

Een vriend van hem liet het net voor de vakantie afweten om samen met zijn vriendin te gaan om vervolgens te zeggen "ben wel jaloers hoor, zou graag met jullie mee zijn gegaan" :+ Maar die heeft zo'n jaloers vriendinnetje dat hij al niet meer alleen op stap mag :n

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:04

De hele familie van mijn vriend zou in oktober op vakantie gaan naar turkije, wij kunnen niet mee door mijn werk in het onderwijs.
Nu is de tante van mijn vriend plots erg ziek geworden(ze mag nog wel mee op vakantie) en vond mijn vriend het heel erg dat hij niet mee kon. Hij gaat nu toch mee... er is geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om hem tegen te houden.