Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik denk ook nooit meer aan hem, doe ik dat wel.. dan is dat altijd negatief eigenlijk ..
.
(hoe krang eigenlijk)_Micha_ schreef:Zijn er dan ook nog mensen die wél de sieraden nog dragen die ze vna een ex hebben gekregen? ( en dan natuurlijk niet met zijn naam er in of datum) maar gewoon mooie sieraden? want ik zou het echt zonde vinden als ik die sieraden nooit meer zou dragen.

Blackje schreef:_Micha_ schreef:Zijn er dan ook nog mensen die wél de sieraden nog dragen die ze vna een ex hebben gekregen? ( en dan natuurlijk niet met zijn naam er in of datum) maar gewoon mooie sieraden? want ik zou het echt zonde vinden als ik die sieraden nooit meer zou dragen.
Van exen draag ik geen sieraden meer
Heb van mijn huidige vriend echt heel veel mooie sieraden gekregen ondertussen, maar denk dat als dat ooooit mocht uitgaan, ik die ook niet meer draag..
_Question schreef:Bienotje schreef:Ik heb heel wat weggegooid (inmiddels ook verhuisd). Maar als ik kaarten of iets dergelijks nog van mijn ex zou vinden, zou ik dat sowieso niet met mijn vriend gaan bekijken. Daar voel ik me niet prettig bij en kan me niet voorstellen dat ik hem daar een plezier mee doe.
De herinneringen aan een vorige relatie hoeven niet weggestopt en vergeten, maar brieven en herinneringen van exen te bewaren voor evt. (klein)kinderen lijkt me ook niets. Het lijkt me veel te dubbel voor hun om herinneringen tussen jouw en een andere partner te vinden..
Daar dacht ik ook aan.. Ik gooi brieven etc weg, maar hoe doen jullie dat bijvoorbeeld met gekregen sieraden? Of andere vrij dure spullen? Ik zal dat nooit weggooien denk ik..
vikki schreef:Goed zo ! Ik heb voor mezelf een intern prullenbakje gemaakt met een hele stevige deksel er op ... sommige herinneringen laat ik daar echt niet meer uit ontsnappen, want daar zou ik vast niet blij van worden. Het is heel bevrijdend om dingen ook echt volledig van je af kunnen zetten
.
De dingen niet niet verscheurd konden worden gingen zonder pardon de container in
Wát een heerlijk gevoel was dat
CandyQueen schreef:Ik heb een grote doos, waar ik alles ingooi wat voor mij veel waarde heeft.
daar zitten foto's in, vliegtickets in, aankoopbonnen in......... en alles wat een wezenlijk invloed heeft gehad op mijn leven..........