Heel raar smsje..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mars_loves

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:57

Princesje schreef:
Hihi, broertjes :Y)
Zo ben ik volgens mij eens voor 'stalker' aangezien :D .
Ik een vriendin SMS-en en ik sluit ook altijd zo leuk af met 'Hvj' krijg ik ineens een smsje met '?'
Dus ik denk; 'ach doe niet zo flauw' dus ik SMS weer...
Wederom een SMS-je met '?'
En hier zat elke keer wel even wat tijd tussen...
Dus ik maar bellen want was het behoorlijk zat; bleek het een of andere vrouw te zijn!
Was het nog het oude nummer van mijn vriendin :o

whahahahaha!!
Ik ben laast rond 1 uur s'nachts gebeld door onbekend nummer, dus ik dacht
dat het heel leuk 1 van mn vriendinnen was die weeres niet kon slapen, maar
er werd niets gezegt, ik weer opgehangen, belt ie nog eens.. Maarja, ik heb maar
niet meer opgenomen. Vanaf nu worden na 10 uur alleen nog maar belletjes van bekenden
opgenomen, als ze als familie of VIP in me mobiel staan, anders word je gewoon uitgedrukt.
Maar ik zou het geen leuk grapje vinden (ja , ik ben ook al zon mietje xD)

Nicje87

Re: Heel raar smsje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 13:48

hahahaha Geniaal!!!!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 14:08

Begrijpelijk dat je het een eng smsje vind! Ik zou het ook niet echt fijn vinden. Ik zou het gewoon negeren, als je nog meer smsjes o.i.d. krijgt kan je misschien het nummer blokkeren?
Ik ben een paar jaar geleden ook 'gestalkt' door een turkse man die mij steeds opbelde om te vragen of ik foto's wou laten maken in mijn bikini. Heb op een gegeven moment tegen 'm gezegt dat ie moet ophouden anders zou ik naar de politie gaan.
Ik heb toen een gesprek opgenomen met me telefoon voor de zekerheid maar daarna belde die niet meer.

Waarschijnlijk is het gewoon een of andere malloot die je bang wilt maken, die juist wacht op reactie van jou (want daar gaat het ze juist om). Als je niet reageert is het voor diegene niks aan en houd die er vanzelf mee op als het goed is.

Succes ermee!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 14:10

Moelie schreef:
Begrijpelijk dat je het een eng smsje vind! Ik zou het ook niet echt fijn vinden. Ik zou het gewoon negeren, als je nog meer smsjes o.i.d. krijgt kan je misschien het nummer blokkeren?
Ik ben een paar jaar geleden ook 'gestalkt' door een turkse man die mij steeds opbelde om te vragen of ik foto's wou laten maken in mijn bikini. Heb op een gegeven moment tegen 'm gezegt dat ie moet ophouden anders zou ik naar de politie gaan.
Ik heb toen een gesprek opgenomen met me telefoon voor de zekerheid maar daarna belde die niet meer.

Waarschijnlijk is het gewoon een of andere malloot die je bang wilt maken, die juist wacht op reactie van jou (want daar gaat het ze juist om). Als je niet reageert is het voor diegene niks aan en houd die er vanzelf mee op als het goed is.

Succes ermee!

Als je het hele topic leest zie je dat het al opgelost is ;)