Lieve Sms jes??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kristie

Re: Lieve Sms jes??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 19:28

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 20:09

Jongen die ik leuk vind zit momenteel in het buitenland, dus kreeg een smsje ga bijna slapen wil je nog wat liefs kwijt kan dat nog, dus ik stuur terug vind je lief.
Krijg ik een smsje terug: Liefste schat dat klinkt als muziek in mijn oren, leukere lieve dingen kan je bijna niet zeggen. haha.
Het zijn vaak die kleine dingetjes!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 20:14

Aaah wat een lief smsje :)
Mijn vriendje stuurt met vlagen weleens lieve smsjes. Maar hij zegt het liever tegen me!
Enne eigenlijk zijn al zijn smsjes wel lief :+:

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 20:19

Ik hou wel van dat lieve :o
Eens in de zoveel tijd dan.
Mijn ex bijvoorbeeld deed het dagelijks en daar werd ik toch echt wel strontziek van.
Maar kreeg gisteren een smsje van mijn vriend toen hij een beetje in een dipje zat: gelukkig tover jij altijd wel weer een lach op mijn gezicht. Ben blij dat je in mijn leven bent, ik hou superveel van je xx
en dat vind ik dan dus wel weer lief :D

Kimberley84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 20:23

Ik kreeg een keer op een morgen:

Je zult wel moe zijn, je hebt de hele nacht in mijn dromen gerend :+

BoefJMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 20:24

Wat een lieve smsjes allemaal. Ik houd van smssen. Helemaal als die lieve dingen zomaar uit het niets komen :)

*scrolt door telefoon*

"Damn, ik voel zoveel door jou."

"When i look at you, my mind goes on a trip.. "

Daar gaat m'n hartje wel sneller van slaan :+:

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 20:37

Ik hou ook wel van lieve SMSjes op z'n tijd. Mijn vriend heeft alleen prepaid en haalt soms echt een maand geen beltegoed, dus heel veel krijg ik er niet. Maaaarrrr als ik er krijg zijn ze echt superlief :D

Voorbeeldje:
Oohh je weet me altijd zo blij te maken he! Ik ben zo gelukkig met je! Kan zeker niet wachten je weer te zien! I lalalalove you too babe! xx<3

*smelt weer.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:23

Mijn vriendje kan ook hele lieve smsjes sturen altijd! We smsen vaak gewoon met elkaar maar soms als we een poosje niets van elkaar horen kan hij spontaan zo'n leuk smsje sturen!

Ik bedacht mij net wat voor ongelofelijke geluksvogel ik ben met zo'n lief en knap vriendinnetje als jou! Ik hoop dat we nog heel lang samen blijven lief! Kusje.

:+:

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:46

@Marilla, bedoel de zoetsappige smsjes zoals die van de TS. Denk dan al snel dat hij mij in de maling neemt enzo ;) Een smsje zoals, ik vind je lief, ben gek op je ect wil ik maar al te graag hebben :D

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:55

lief lief lief :o ik heb van meneer lomp maar 1 heel lief sms je gehad die luide:
ik mis je..
ik vroeg hoezzo ik zag je net nog >;)
ja maar ik heb trek in koffie en ik heb geen koffiezet apparaat in de auto -O-

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 22:05

wendy_paard schreef:
lief lief lief :o ik heb van meneer lomp maar 1 heel lief sms je gehad die luide:
ik mis je..
ik vroeg hoezzo ik zag je net nog >;)
ja maar ik heb trek in koffie en ik heb geen koffiezet apparaat in de auto -O-

Ohhh dat is wel heel erg zeg, no offence maar hier moet ik echt even smakelijk om lachen. :=

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 22:37

tsjaa meneer is niet zo goed in bedenken van leuke smsjes dit is zijn humor ....

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 23:13

wendy_paard, moest er ook wel even om lachen := Ik vind het stiekem wel humor :+ ;)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 07:39

Het liefste smsje kreeg ik toen we er net achter waren dat ik zwanger ben: 'je wordt de beste mama' :o

jesterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 23:57

Quellian: Die is echt ontzettend lief... :(:)

Gefeliciteerd bye the way! *\o/*

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 00:39

Van die kleine lieve smsjes zijn lief, zoals: 'Ik vind je lief'.. Of van die persoonlijke smsjes ja.. :)
Heb zelf geen vriendje helaas, maar kan me het gevoel een beetje voorstellen ;)

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 09:37

Ik hou wel ook van die smsjes :D

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:10

Na 4 weken vakantie samen is mijn vriend gisteravond weer vertrokken naar de kazerne (hij is militair) en dan stuurt hij altijd een smsje dat hij veilig is aangekomen, meestal dus iets als: Liefie, ik ben weer veilig op de kazerne, heb weer een heerlijk weekend gehad, dikke nachtkus!

Nu had ik al een smsje gestuurd dat de afgelopen weken zo heerlijk waren en veel te snel om waren gegaan, kreeg ik terug: Oh lieverd, ik hou zoveel van je dat het gewoon pijn doet. Ik heb het geweldig gehad met je en ik heb echt de beste keus van mijn leven gemaakt toen ik voor jou koos, ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Slaap lekker prinses, dikke pakkerd van je mannetje Echt heel lief en treffend, hij heeft 1,5 jaar geleden zijn relatie van toen 2 jaar uitgemaakt toen wij elkaar leerden kennen en het is zo fijn om te weten dat dat voor hem altijd de juiste keuze is geweest :j

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:15

Oooh wat een lieve smsjes staan hier..

Ik kreeg 2 week geleden een lief smsje..
"Aloha schoonheid. Ga nu slapen, heerlijk dromen over jou. Waarschijnlijk lig jij al heerlijk te dromen over mij, anders hup snel doen. Dikke kus".

Vond het zoo lief..

Klein detail is dat hij me daarna keihard heeft geplayed.. }:0

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:19

Ik krijg eigenlijk best wel veel lieve smsjes als ik erover nadenk, mag dan ook wel zeggen dat ik een heel lief vriendje heb. :+:

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 19:01

Uppojono schreef:
Oooh wat een lieve smsjes staan hier..

Ik kreeg 2 week geleden een lief smsje..
"Aloha schoonheid. Ga nu slapen, heerlijk dromen over jou. Waarschijnlijk lig jij al heerlijk te dromen over mij, anders hup snel doen. Dikke kus".

Vond het zoo lief..

Klein detail is dat hij me daarna keihard heeft geplayed.. }:0

Geloof dat ik dat ken, eerst helemaal hoteldebotel in ze smsjes, om zaterdag een een of ander banketstaaf verhaal op te hangen met berg op en berg af en dat hij nu huppeldepup vlak zat ofzo :S
En met een half jaartje wist ie wel of ik de ware voor hem was en dan kwam er niemand meer tussen..
Als jullie het snappen snap ik het ook.
maar vervolgens wel om 3 uur langs komen die zaterdag om samen op de bank in slaap te vallen...
Ik kan hem gewoon zooooo niet peilen en ik haat dat!!!

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 19:04

Met net een vriendje moet ik toch ook ff meedoen.

De nodige achtergrondinfo: Hij woont in Almelo en ik in Amsterdam en we hebben elkaar ontmoet op paardenkamp. We zitten in de auto terug naar huis en na een uurtje SMS't hij:

Ik mis jou heel erg!
(k) LY

:+:

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 19:12

mijn vriendje kan ook uit het niets heel lief smsen.

We zijn gisteren samen wezen wandelen in het bos en daarna uit eten geweest. Kreeg ik vanmorgen een smsje

* Goedemorgen liefje, ben heel druk, maar wilde toch even zeggen dat het gisteren heel leuk was. Knuf en kus *

heel simpel, maar ik smelt dan wel.

Carlii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 22:57

wat een smsje wel al niet met je kan doen, kreeg er net eentje: meisje, je moeten weten ik vind je lief, ik vind je leuk. ik denk dat ik verliefd op je ben!

geweldig *\o/*

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 22:59

aaww ik net ook weer.
Vriend en ik hebben nogal een heftig maar wel onwijs goed gesprek gehad dit weekend, krijg ik nu;
Ik ben zo blij dat je eindelijk je hart gelucht hebt, maakte me zorgen om je. Ik geef heus niet zo snel op als het op jou aankomt, zonder jou ben ik niets meer, ik hou van je lief.

Wel even fijn, aangezien het altijd echt eeuwen duurt voor ik een keer mn mond opendoe en een gesprek aanga door mijn gevalletje 'muren van gewapend staalbeton om me heen'. :Y)