Kan mijn baas dit maken? Ben het wel een beetje zat.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 14:21

Larissa3 schreef:
Pff als het allemaal mee gaat denk ik dat ik zelf het ontslag maar neem, en dan wel per DIRECT heeft hij als nog een probleem. :\

Nou.... die reaktie kan ik me inderdaad voorstellen... maar bedenk wel van tevoren of je dan financieel niet in de problemen komt. Zo niet: zou ik dat zeker doen! En dan eens kijken naar de kop die die dan trekt :Y)

Oeless

Re: Kan mijn baas dit maken? Ben het wel een beetje zat.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-09 14:52

Momenteel woon ik nog gewoon bij mijn ouders dus het is enkel een bijbaantje voor de extra dingen. :)

Vandaag was hij echter heel vrolijk, misschien wel omdat ik hem er flink opaan gesproken heb?
Ik heb hem verder niet echt kunnen spreken want hij was behoorlijk snel weer verdwenen, dus ik ben erg benieuwd of hij al iemand geregeld heeft voor zaterdag.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 14:59

Ik denk dat je bedrijfsleider gewoon een heel overstressed mannetje is die het overzicht een beetje kwijt is en dat op jou afreageerd.
Laat je niet van de wijs brengen, zijn taak, zijn probleem, al verbouwt ie heel z'n kantoor.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 15:23

Volgens mij is dat niet mogelijk, per direct ontslag nemen. Maar dit is de reden waarom ik niet meer bij de AH werk, dat gegoochel met roosters, nee dankje.

Zo ben ik ook eens zonder overleg op koninginnedag ingepland, heb ze toen vriendelijke verteld dat ik niet kwam en dat ze dat hadden moeten overleggen. Collega'tje had de roosters gemaakt voor onze afdeling en zichzelf de hele dag vrij gepland, bye bye daar trap ik niet in.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 18:58

Ik denk dat je in dit geval gewoon op kan stappen,hij houd zich niet aan de regels en behandeld jou als een slaaf. :(
Als hij wil commanderen dan neemt hij maar lekker een hond,er staat vast niet in jouw contract dat jij je moet schikken daar de grillen van je bedrijfsleider. :o
Neem eens contact op met het hoofdkantoor,leg het uit en vertel dat als hij zich niet aan de regels houd,je per direct opstapt in verband met een verstoorde werkrelatie.
Denk dat dit sowieso een goede is als je per direct op wilt stappen,dan weten zij ook wat er speeld ;)
Met een beetje mazzel krijgt hij een douw van het hoofdkantoor...ook hij is immers maar een pietluttig schakeltje in het geheel }>