met je auto een andere auto raken en dan gewoon doordrukken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 15:28

anneM_Ajax schreef:
Haha jullie praten nu lekker door elkaar heen.
Tallie_Ho reageerd op dat ze eerst de politie zou bellen, en dan nemen hun rijbewijs in terwijl zij NOG niks heeft gedaan.
Terwijl Chiqa lijkt te bedoelen, politie bellen na afloop door 'aangereden' auto eigenaren en dan je rijbewijs kwijt.

Overigens hier in Breukelen zouden ze ook niet komen daarvoor. Dan zeggen ze dat je het zelf moet oplossen. Ik zou dat dus ook zo hebben gedaan. Overigens wel nadat ik van de politie te horen zou krijgen dat ik het zelf maar moet oplossen :)

Ontopic:
Goed dat je alsnog gebeld hebt naar de politie. Ik kan me voorstellen dat je echt heel raar zit te kijken als zoiets voor je gebeurt.

Ja, ik zie het inderdaad!! :')

Ik bel de politie niet omdat die vaak te belazerd zijn om te komen.. Zelfs voor een "normale" aanrijding zonder letsel komt men niet eens.. Nee, dan zal je een auto iets naar achter duwen omdat je er niet uit kan, bij van dat schorriemorrievolk wat te belazerd is om zijn auto aan de kant te zetten en dan komt de politie wel?? :') Hahaha!! Moet ik zien!! _O- Dat kan je gewoon zelf oplossen in deze stad hoor!! Komt geen wout aan te pas, word geen rijbewijs voor ingenomen!! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 15:33

Tot een toevallige voorbijganger je tipt, zoals in het begin van dit topic gebeurd.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 15:38

Chiqa schreef:
Tot een toevallige voorbijganger je tipt, zoals in het begin van dit topic gebeurd.

Oh, dus als de politie niet wil komen omdat je het zelf op moet lossen en het schorriemorrie is niet van plan om hun auto te verplaatsen dan ga jij niet weg? :) Jij laat je afschepen door zowel politie als buurman? Mag ik dat even niet geloven? _O-

Ik keur het niet goed dat iemand een auto in elkaar duwt.. Behalve in het geval van Babeth :D

Voor het gevalletje van TS zou ik toch ook echt een briefje onder de ruit stoppen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 15:48

Ik heb zoiet snog nooit meegemaakt Tallie_Ho in al die 15 jaar dat ik auto's bestuur. En zou het mij overkomen, ja dan vraag ik vriendelijk of de bestuurder even zijn wagen wil verzetten, komen daar problemen van ja dan bel ik de politie.

Ik ga niet voor eigen rechtertje spelen, vind dat nogal simpel. En ga ook zéker mijn schitterende auto niet beschadigen voor zoiets :)

Maar ik begrijp uit jullie dat het ook anders kan, mss komt het door jullie manier van reageren dat jullie dit niet voor elkaar krijgen? Ik bedoel als je het gewoon vriendelijk vraagt, maar op deze toon zoals er nu gebeurd?

Babeth

Re: met je auto een andere auto raken en dan gewoon doordrukken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 16:06

Ik heb het ze vriendelijk gevraagt Chiqa. Maar deze mensen doen dit vaker.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 20:15

Nee chiqa, dat vroeg ik niet :+ Als zowel de wouten als de eigenaar van de auto je laten staan, wat zou je dan doen? Wachten? Net zo lang wachten tot je er wel uit kan?

Luister, toen ik een aanrijding had in deze stad, waarbij er eigenlijk echt politie assistentie nodig was, vroegen ze of er persoonlijk letsel was, toen ik nee zei, werd ik, ondanks mijn vriendelijke toon, verzocht om het zelf op te lossen.. Er kwam toch echt geen politie om een aanrijding te bekijken, nee, die hebben het tre druk met bekeuringen schrijven :P

Dus nogmaals, je hebt een afspraak, de buurman weigert, ondanks je vriendelijke of later onvriendelijke toon en de wouten laten je staan.. Jij kan mij niet wijsmaken dat je dan uren of dagen gaat wachten tot je auto een keer uitgeparkeerd kan worden, of wel? ;)

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-09 20:40

Tallie_Ho schreef:
anneM_Ajax schreef:
Haha jullie praten nu lekker door elkaar heen.
Tallie_Ho reageerd op dat ze eerst de politie zou bellen, en dan nemen hun rijbewijs in terwijl zij NOG niks heeft gedaan.
Terwijl Chiqa lijkt te bedoelen, politie bellen na afloop door 'aangereden' auto eigenaren en dan je rijbewijs kwijt.

Overigens hier in Breukelen zouden ze ook niet komen daarvoor. Dan zeggen ze dat je het zelf moet oplossen. Ik zou dat dus ook zo hebben gedaan. Overigens wel nadat ik van de politie te horen zou krijgen dat ik het zelf maar moet oplossen :)

Ontopic:
Goed dat je alsnog gebeld hebt naar de politie. Ik kan me voorstellen dat je echt heel raar zit te kijken als zoiets voor je gebeurt.

Ja, ik zie het inderdaad!! :')

Ik bel de politie niet omdat die vaak te belazerd zijn om te komen.. Zelfs voor een "normale" aanrijding zonder letsel komt men niet eens.. Nee, dan zal je een auto iets naar achter duwen omdat je er niet uit kan, bij van dat schorriemorrievolk wat te belazerd is om zijn auto aan de kant te zetten en dan komt de politie wel?? :') Hahaha!! Moet ik zien!! _O- Dat kan je gewoon zelf oplossen in deze stad hoor!! Komt geen wout aan te pas, word geen rijbewijs voor ingenomen!! :))

ik weet ook zeker dat met mijn melding niets wordt gedaan. Je moet tegenwoordig bijna met een filmpje van het voorval komen willen ze er wat mee doen..