anneM_Ajax schreef:Haha jullie praten nu lekker door elkaar heen.
Tallie_Ho reageerd op dat ze eerst de politie zou bellen, en dan nemen hun rijbewijs in terwijl zij NOG niks heeft gedaan.
Terwijl Chiqa lijkt te bedoelen, politie bellen na afloop door 'aangereden' auto eigenaren en dan je rijbewijs kwijt.
Overigens hier in Breukelen zouden ze ook niet komen daarvoor. Dan zeggen ze dat je het zelf moet oplossen. Ik zou dat dus ook zo hebben gedaan. Overigens wel nadat ik van de politie te horen zou krijgen dat ik het zelf maar moet oplossen
Ontopic:
Goed dat je alsnog gebeld hebt naar de politie. Ik kan me voorstellen dat je echt heel raar zit te kijken als zoiets voor je gebeurt.
Ja, ik zie het inderdaad!!

Ik bel de politie niet omdat die vaak te belazerd zijn om te komen.. Zelfs voor een "normale" aanrijding zonder letsel komt men niet eens.. Nee, dan zal je een auto iets naar achter duwen omdat je er niet uit kan, bij van dat schorriemorrievolk wat te belazerd is om zijn auto aan de kant te zetten en dan komt de politie wel??
Hahaha!! Moet ik zien!!
Dat kan je gewoon zelf oplossen in deze stad hoor!! Komt geen wout aan te pas, word geen rijbewijs voor ingenomen!!

Als zowel de wouten als de eigenaar van de auto je laten staan, wat zou je dan doen? Wachten? Net zo lang wachten tot je er wel uit kan?