Worden jullie ook wellis lastiggevallen door allochtonen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

upperlady

Re: Worden jullie ook wellis lastiggevallen door alochtonen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 16:17

Jeetje wat een 'gevaarlijk' topic dit! Maar ik vind dat nederlanders over het algemeen tog anders reageren. Mijn mening...

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 16:28

Waar ik woon is ook een wijk waar veel buitenlanders wonen.
Ik negeer het ook altijd en schenk er geen aandacit aan. Vaak ben je dan weer een k.uth.oer ofzo.
Maar ach, ik ga me niet tot hun niveau verlagen..

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 16:30

Grappig, ik word eigenlijk vaker genageroepen/floten door bouwvakkers, postbodes etc. dan specifiek door ''allochtonen'' :+
Als je 's avonds door Amsterdam loopt, tja, dan zal je altijd wel een keer of twee, drie een opmerking naar je hoofd krijgen, wat je ook aanhebt. Ik kan me er eigenlijk niet druk om maken, hoewel ik er wel altijd heel bewust voor zorg dat ik niet op 'verlaten' plekken rondloop of er met andere mensen (en het liefst een paar mannelijke vrienden :Y) ) loop. Vind dat toch niet prettig.

Maar dat het nou bepaald opvallend vaak 'allochtonen' zijn, kan ik eigenlijk niet bevestigen... :n

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 16:33

Ik word helemaal niet meer nagefloten, zelfs niet door een uitgezakte Nederlandse bouwvakker. |(

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 16:37

Ach maar Betteke, daar hoef jij je toch helemaal geen zorgen om te maken? het enige wat jij moet doen is zorgen dat je kunstheup op zijn plaats blijft zitten :(:)

Ik woon in een klein dorpje, en daar zijn bijna geen allochtonen, wel veel polen... Die doen het ook nog wel eens, maar niet zo heel vaak ze zijn best beschaafd hier ;)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 17:00

Daar heb ik ook wel last van! Maar niet dat ze me knap vinden ofzo hoor, maar gewoon vervelende dingen roepen.. Ik bedenk me dan altijd maar gewoon dat de mensen die dat doen echt supersneu zijn en probeer me er niks van aan te trekken.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 21:26

toen ik vroeger uit ging naar discotheek, werd ik aangesproken door blanke jongens, en gewoon vastgepakt door allochtonen ( over het algemeen ) was ik gewoon aan het dansen, en werd ik van achter vastgepakt en handen die meteen naar kruis en borsten gingen.. Toen ik die gasten een dikke elleboog gaf keken ze me verontwaardig aan, en soms haalden ze hen vrienden erbij.. want ineens was ik niet leuk meer..:S Eng vond ik het altijd.

upperlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 21:53

savasan schreef:
Ach maar Betteke, daar hoef jij je toch helemaal geen zorgen om te maken? het enige wat jij moet doen is zorgen dat je kunstheup op zijn plaats blijft zitten ;)

Whaha briljant! Jij K.utkind!!!! :D

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 22:44

Of het nou allochtonen of autochtonen zijn ze kunnen allemaal even irritant zijn, ik zeg meestal gewoon vrolijk 'hoi!' terug en loop dan weer door, zodat er verder geen gesprek mogelijk is maar ik niet arrogant doorgelopen ben. Iedereen blij :D haha. Ik heb nu 2 avonden als flügelmeisje gewerkt en daar word je pas echt helemaal gek, wat je daar toch niet allemaal te horen krijgt! En maar aardig blijven doen natuurlijk want je moet toch verkopen haha.

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 16:26

LimaMambo schreef:
1 keer is leuk misschien.. maar niet 10 keer per dag
8-)

Het is echt niet maar 1x gebeurd bij mij hoor :=
Je bent niet de enige vrouw die aandacht krijgt :=

Wb die borsten; daarvan kan ik me voorstellen dat het erg vervelend is.
Hier zijn ook veel Polen maar daar heb ik nog geen 'last' van gehad eigenlijk. vind ze wel vaak intimiderend omdat ze vaak in groepjes lopen maar ze roepen nooit ofzo.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 16:47

Echt all the time, vind het heel vervelend.
Ik weet niet hoe, maar ik trek die gewoon heel erg aan zonder mijn best te doen, als vliegen op een stront

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 16:49

pinuts schreef:
toen ik vroeger uit ging naar discotheek, werd ik aangesproken door blanke jongens, en gewoon vastgepakt door allochtonen ( over het algemeen ) was ik gewoon aan het dansen, en werd ik van achter vastgepakt en handen die meteen naar kruis en borsten gingen.. Toen ik die gasten een dikke elleboog gaf keken ze me verontwaardig aan, en soms haalden ze hen vrienden erbij.. want ineens was ik niet leuk meer..:S Eng vond ik het altijd.

Dit herken ik heel erg

wednesday

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 16:56

Ik vind ook dat Belgen anders doen dan allochtonen (over het algemeen, niet slecht bedoeld!)
Als je een Belgische jongen tegenkomt en die vind je wel interessant, zeggen ze meestal gewoon hoi of hallo... Bij allochtonen komen er vaak nog andere dingen achter, hey wat ben jij een lekker * meisje...
Dat is toch mijn ervaring, zal uiteraard niet helemaal veralgemenbaar zijn maar toch...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:02

Ik ook heel vaak, komen ze achter je lopen of je borsten aanraken. Ben altijd blij als het bij oelalala blijft.

En ik loop nooit in korte rokjes of decolte, als ik dat zou doen zou het nog geen excuus.

Ik heb het bij blanke jongens nooit gehad, behalve het fluiten natuurlijk bij de stadswerkers.

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:05

Volgens mij weet iedereen hier toch ook wel dat allochtonen en dan met name de moslims echt geen respect voor hollandse meisjes hebben.
Even vreemd meschien maar voor de meeste teld dat hun aanstaande vrouwen echt maagd moeten zijn, het wordt ook van huis uit met de paplepel ingegoten, de meeste hoeven echt niet met een nederlandse vrouw thuis te komen maar truowen met een bruid die ze meschien 1 keer gezeien hebben.

Ik ben zelf met een marrokaanse man getrouwd geweest, harstikke leuke man, harstikke leuke ouders maar moeders heeft echt wel geprobeerd hem te koppelen aan een nichtje, zelfs toen we getrouwd waren.
Mijn zwagers, stuk voor stuk vlotte leuke jongens maar uiteindelijk allemaal getrouwd met bruiden uit Marokko, gewoon omdat paps en mas dat graag willen.
Mijn ex daarentegen is weer getrouwd met een harstikke leuke hollandse meid, die wederom slechts half geaccepteerd word.

Het stomme is dat ik in Marokko en de andere islamitische landen nooit lastig gevallen werd, durven ze echt niet daar maar de jongeren hier hebben echt nergens respect voor en dat komt echt hoofdzakelijk door wat ze van huis uit mee krijgen.

(edit) moet ik toch wel eerlijk nog even zeggen dat Italiaanse mannen of spaanse ook echt heel erg vervelend zijn als je op vakantie bent, mijn meiden zijn blond van zich zelf) grrrr kan soms wel stuk hout erbij pakken.

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:34

Ik ook hoor, ik vind het vooral eng als ze achter je aanlopen en je blijven aanraken. Als je dan niet komt ben je gelijk verwaand of arrogant.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:37

Het zijn bij mij echt niet alleen de allochtonen hoor...

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:38

Equidea schreef:
Het zijn bij mij echt niet alleen de allochtonen hoor...

Nee, dat klopt.. maar een grotendeels daarvan denk ik wel..

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:41

Nou vannochtend was het anders toch echt een nederlandse oude kerel (minimaal 65 jaar) die naar me floot en me aanstaarde.

Bij mij zijn het vaker oude (of dikke bierbuik) mannen die het doen dan allochtonen :=

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:53

Vandaag nog in de AH.
Ik sta bij de kaas te kijken met mijn moeder die iets verder staat.
Komt meneer (denk marrokaanse afkomst) naar me toe gewandeld.
en zegt dood leuk ''Hey meisje, heb je MSN kunnen we gezellig ''praten'' ''
ik kijk hem aan en zeg '' Nou nee, loop nog een beetje achter heb geen PC''

Hij liep ook snel weer weg toen hij zag dat me moeder keek :Y)

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:59

Nee echt nooit. Werd ik dat maar eens! :D ;)

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 19:01

Oja en ben er nog 1 van vandaag vergeten
Was de hond aan het uitlaten en kwam een auto met 4 jongens langs die uitgebreid uit het raam hingen ''Heeey lekkertje'' riepen en toeterde.

Ik liep lekker snel door. en dan hebben we het gewoon over de echte nederlander hoor

Evanescence8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 19:05

Nou ben vandaag nog "lastiggevallen" Ik moest dan in zo'n alochtonenwijk post bezorgen, en bij iemand duwde die telkens de brieven weer terug uit de deur, en toen mocht ik ze weer oprapen en opnieuw erin doen... }:0 Vreemde mensen... :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 19:06

Tjaldur schreef:
Nee echt nooit. Werd ik dat maar eens! :D ;)

Nou dan moet je maar eens een dagje antwerpen doen :D

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 19:08

Evanescence8 schreef:
Nou ben vandaag nog "lastiggevallen" Ik moest dan in zo'n alochtonenwijk post bezorgen, en bij iemand duwde die telkens de brieven weer terug uit de deur, en toen mocht ik ze weer oprapen en opnieuw erin doen... }:0 Vreemde mensen... :+

Had het dus gewoon laten liggen hoor }>