Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kieffer schreef:Nou, dat zijn naar omstandigheden goeie berichten! Ik snap dat jij je goed waardeloos voelt nu je moeder daar ligt en jij hier bent en niks kunt doen... Wel fijn dat ze daar in Spanje zo goed is geholpen, ik krijg altijd een beetje de rillingen van buitenlandse ziekenhuizen maar dit klinkt als erg netjes geregeld
Ik hoop dat je moeder geholpen is met de operatie en ze eindelijk weer een normaal leven kan leiden. Mijn moeder heeft ook een hernia gehad en dan kon ze ook alleen maar dagen op de bank liggen, veel huilen van de pijn, ze was radeloos. Dat is geen leuk leven
Sterkte
blensink schreef:Gelukkig goed nieuws, fijn om te horen.
Wat een lange operatie, maar zo te horen is alles goed gegaan en als ze al loopt is een goed teken.
Wel fijn dat ze helemaal geen pijn meer heeft, hopelijk blijft dat zo.
En dat rare gevoel is dat normaal of je weet en heeft dat te maken met de zenuwen die aangetast zijn?
Denk persoonlijk dat ze haar donderdag pas naar de caravan laten gaan tenminste als ze nog in de privekliniek is.
In de gewone ziekenhuizen is het hier normaal dat je weer gauw naar huis gaat een prive kliniek wacht liever nog een dagje exstra.
Ik hoop voor je ouders dat ze snel hersteld en dat ze inderdaad morgen alweer naar de caravan kan.Kieffer schreef:Nou, dat zijn naar omstandigheden goeie berichten! Ik snap dat jij je goed waardeloos voelt nu je moeder daar ligt en jij hier bent en niks kunt doen... Wel fijn dat ze daar in Spanje zo goed is geholpen, ik krijg altijd een beetje de rillingen van buitenlandse ziekenhuizen maar dit klinkt als erg netjes geregeld
Ik hoop dat je moeder geholpen is met de operatie en ze eindelijk weer een normaal leven kan leiden. Mijn moeder heeft ook een hernia gehad en dan kon ze ook alleen maar dagen op de bank liggen, veel huilen van de pijn, ze was radeloos. Dat is geen leuk leven
Sterkte
Je verwacht het inderdaad niet van spanje, maar uit eigen ervaringen weet ik dat er hier hele goede artsen en chirurgen zijn.
Als je hier bv op de eerste hulp binnen komt, maakt niet uit wat je hebt dan krijg je een hele controle.
Werkelijk waar ze keren je helemaal ondersteboven en laten je niet gaan totdat ze alle nodige informatie hebben.
Dus gelukkig zijn de ouders van de Ts naar het juiste land op vakantie gegaan.
En inderdaad wat de Ts zegt het is raar dat Nederland wat in alles zo ver voorop loopt hoe is het in godsnaam mogelijk dat ze niet hebben gezien van de aangetaste zenuwen in de benen.
Nouja tot zoverre is alles gelukkig goed gegaan, het ergste is denk ik achter de rug.
Ts jij hebt ook gedaan wat je kon, de zaak draaiende gehouden, niet makkelijk in deze situatie.
Petje af, zowel moeder als dochter zijn doorzetters!!