Lovely schreef:Romyv schreef:tjah.. je weet het niet he.. er zijn ook mannen die zich juist zo zielig gedragen en lopen te janken om aandacht te krijgen.. Iedere vrouw krijgt meedelijden en zal lief voor hem zijn, dus waarom dat gedrag veranderen?
Misschien heeft die echt geenr uggengraat en begrijpt die het leven niet hoor.. Ik ken hem niet, dus oordeel er niet overMaar persoonlijk he ik vaker meegemaakt dat het een rol is wat ze spelen dan dat ze het echt niet begrijpen..
Het lukt toch ook vrij aardig, moet je zien hoe aardig en lief Mindfields voor hem is, dat is wel zijn opbrengst tot nu toe. Maar de emmer koud water staat paraat
.
ja, mijn ideee!! Volgende keer weer gezellig eten en een filmpje kijken.. Samen lekker knus op de bank zitten met een dekentje en een fles drank, hij wacht rustig af tot die uiteindelijk wel zn slag kan slaan en dan zijn ze ineens niet meer zo zielig tot je je grenzen wilt aangeven want dan gaan ze weer mekkeren en jammeren.. Daar zijn er echt veel van hoor, vreselijk!!! Ik hoop voor haar dat die gewoon het leven neit ebgrijpt (goede kandidaat voor beauty en de nerd
)
Maar persoonlijk he ik vaker meegemaakt dat het een rol is wat ze spelen dan dat ze het echt niet begrijpen..
. Maar de emmer koud water staat paraat
).. dus ben hier al meer dan eens tegen aan gelopen
enige wat je kan doen is heel duidelijk zijn..