Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
__Possie__ schreef:Oke die vriend van me vertrouwde haar voor de 100% (want ze kennen mekaar al zolang, wat niet op 1 of 2 handen bij te houden is)
__Possie__ schreef:Hij kent haar voor zover ik weet alleen van een datingsite. Hij werd er telkens door haar weer van overtuigd dat ze echt zou komen naar hem maar vervolgens hem (en dit was laatst gezegd) dat ze in de taxi zat naar Lagos en de taxi verongelukte en ze weer in het ziekenhuis terecht kwam
Raiza schreef:__Possie__ schreef:Oke die vriend van me vertrouwde haar voor de 100% (want ze kennen mekaar al zolang, wat niet op 1 of 2 handen bij te houden is)__Possie__ schreef:Hij kent haar voor zover ik weet alleen van een datingsite. Hij werd er telkens door haar weer van overtuigd dat ze echt zou komen naar hem maar vervolgens hem (en dit was laatst gezegd) dat ze in de taxi zat naar Lagos en de taxi verongelukte en ze weer in het ziekenhuis terecht kwam
Je laatste bericht zegt iets heel anders dat je beginpost. Iemand alleen kennen van een datingsite, of elkaar al zolang kennen dat het niet op 1 of 2 handen bij te houden, is een MEGA verschil in mijn ogen.
Via een datingsite ken je iemand namelijk niet, voor hetzelfde geld is een een vent die een leuke foto van een knappe vrouw in zijn profiel plakt.
Ik denk dat je vriend idd zijn geld kwijt is, en op deze manier een harde les geleerd heeft.
Verder is mijn mening: Hou vriendschap en geld altijd gescheiden. Soms gaat het goed, maar veel vriendschappen gaan kapot door geld lenen van elkaar.
Laura1982 schreef:possie, hij kan geen aangifte doen heeft zelf (heel dom) het geld geheel vrijwillig over gemaakt. dus ind een wijze les voor hem en nooit meer in dit soort stomme verhalen trappen ga gewoon naar een kroeg en daar dames leren kennen of in de supermarkt.
Juliette86 schreef:Laura1982 schreef:possie, hij kan geen aangifte doen heeft zelf (heel dom) het geld geheel vrijwillig over gemaakt. dus ind een wijze les voor hem en nooit meer in dit soort stomme verhalen trappen ga gewoon naar een kroeg en daar dames leren kennen of in de supermarkt.
Iedereen die wordt opgelicht doet geheel vrijwillig dingen. Maar dat wil niet zeggen dat oplichting niet strafbaar is en dat je er geen aangifte tegen kan doen.