Ik rijd wel met 1 van jullie mee dan
Die tuutjes gaan wat harder
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Die tuutjes gaan wat harder
Mijn tuut nodigt niet uit voor zo'n baan. Ik wacht wel met eigen tuut totdat ik een iets sneller ding heb
sunshine schreef:oooh wat gaaaaf!!
Ik ga dit even aan mijn vriend door geven, die wil zich ook eens zo graag uitleven met zijn auto
Knap dat je het durft! KiWiKo schreef:Uitleven doe je niet op de ring.................. je hebt respect voor de ring...........
, mooi gesproken.
Maar die motoren tussendoor is inderdaad wat minder. En hoe dan ook, iedere malloot mag er bij wijze van spreke op. Kun je zelf zo je grenzen weten, als een ander de zijne overschrijdt kan dat toch ook voor andere nare gevolgen hebben. Baansluiting is jammer genoeg geen uitzondering, maar met mooi/ droog weer is het al heel anders dan met nattigheid.
) 

dan heb ik het ook niet echt heel druk
Ja leuk!!
Dan kom ik wel foto's maken
Siggy schreef:KiWiKo schreef:Uitleven doe je niet op de ring.................. je hebt respect voor de ring...........
Amen![]()
, mooi gesproken.
Die motoren op de ring vind ik altijd doodeng, er zal er maar eentje net voor je onderuit gaan...
Als er hier een helicopter overgaat in de richting van de ring, zeggen wij altijd: ooh, is weer wat gebeurd...'
Helaas gebeuren er ook heel veel ongelukken net buiten de ring. De adrenaline zit dan zo in je bloed, dat velen op de normale weg ook gekke capriolen uit denken te kunnen halen. Met alle gevolgen van dien...