Het leed wat 'mannen' heet!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

Re: Het leed wat 'mannen' heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:07

haha, ik heb sinds vandaag mijn hoop ook maar opgegeven....

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:15

Wil je erover praten? :(:)

Gooi het eruit, ik doe zo mee! :D

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:17

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:21

heel herkenbaar wat allemaal in dit topic geschreven wordt!

zo had ik laatst een leuke jongen leren kennen met uitgaan, 2 dagen erop een drankje gedaan en was heel gezellig. aantal dagen gesmst en toen naar de bios geweest. ook weer supergezellig. toen weer gesmst en na een smsje of 5 niets meer van hem gehoord :? MANNEN..... pfft

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:31

Ok.. Heb het gelezen.. WAT een SUKKEL.. GOEIEmorgen.

Maar: Geen hand vol, maar een land vol! :j

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:35

jaja pecies... Anders maar het klooster he :P

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 10:15

Ja, die geen land vol, maar een land vol, klinkt heel leuk, maar daar voel ik me alleen maar meer depri door.. Want als er zoveel leuke kerels zijn, waarom tref ik er dan nooit één die ook serieus geinteresseerd in mij is..?

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 10:44

Uppojono schreef:
Ja, die geen land vol, maar een land vol, klinkt heel leuk, maar daar voel ik me alleen maar meer depri door.. Want als er zoveel leuke kerels zijn, waarom tref ik er dan nooit één die ook serieus geinteresseerd in mij is..?

flirtles nodig!? ;)

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 16:54

Haha, denk het.. Als ik een leuke kerel zie, denk ik: "Die is zo leuk, die kan echt wel beter krijgen".

Mijn scharrel wil nu wel weer iets afspreken.. Zucht, eigenlijk zou ik nu moeten zeggen dat die het nu kan bekijken.. Maar ja.. Iemand leuke datetips?

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 17:01

Komen jullie met die cruise ook ff langs de antillen?? kan ik ook mee ;)

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 17:22

Meld zich, wanneer vertrekken we? :)

Mannen zijn echt onbegrijpelijk, van de week nog met een vriendin er uren over gehad, tot de conclusie gekomen dat we ze echt niet snappen...Hopeloos! :P

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 17:31

K ben nu 14,, maar k denk dat ik op men 50ste ook wel mee kan xD
K ben sowieso á la crap met jongens.... xD
De jongens die mij leuk vinden, vind ik áfschuwelijk, of toch niet leuk genoeg..

En dat klooster klinkt ook wel leuk! =O
zo'n mega jurk xD En vréééééééten, valt toch niet op ;p

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 17:54

maar liSSy, dat doet mijn vriendje ook hoor, beetje zitten sms'en en doen *poef* krijg ik niets meer.
Terwijl als ik een keer niet sms, krijg ik een paniekerig smsje dat hij er maar vanuit gaat dat ik geen beltegoed heb.

Wat ik zo leuk aan ze vind, is het feit dat nu ik een keer een relatie heb, ik opeens 3 gasten achter me aan heb die me leuk vinden :?

Maar, het is me uitgelegd. Ze willen graag verdienen wat ze willen, niet krijgen. Dus als je eenmaal geïnteresseerd bent, ben je niet meer interessant meer.
Of in ieder geval dat werd me gezegt door een vriend van me.

Schrijf mij ook maar in bij die cruise, ik zie het niet meer zitten :D

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 17:55

savasan schreef:
maar liSSy, dat doet mijn vriendje ook hoor, beetje zitten sms'en en doen *poef* krijg ik niets meer.
Terwijl als ik een keer niet sms, krijg ik een paniekerig smsje dat hij er maar vanuit gaat dat ik geen beltegoed heb.

Wat ik zo leuk aan ze vind, is het feit dat nu ik een keer een relatie heb, ik opeens 3 gasten achter me aan heb die me leuk vinden :?

Maar, het is me uitgelegd. Ze willen graag verdienen wat ze willen, niet krijgen. Dus als je eenmaal geïnteresseerd bent, ben je niet meer interessant meer.
Of in ieder geval dat werd me gezegt door een vriend van me.

Schrijf mij ook maar in bij die cruise, ik zie het niet meer zitten :D

play hard to get :P
Dan ben je koel, en intressant!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 18:06

houdt moed!

ergens lopen jullie droomprinsen jullie te zoeken (te paard of zonder :P witte auto telt dat ook? )

ik herken veel in dit topic ;) maar sinds een week mijn vriendlief gevonden ;)

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 18:13

Geef het paard maar, laat die prins maar zitten. :D

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:23

Cookies schreef:

Haha vind ik nou ook!

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:38

dat homo verhaal komt me bekend voor. Ik ging ook met iemand met die gedachten, alleen vertelde hij het niet aan mij, maar aan mijn zusje toen WIJ nog iets hadden (grrrrr)

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 21:14

oh jannie.....echt erg!! ik heb altijd van die types die mij eerst aan zich binden en daar dan later op terugkomen: ik ben niet toe aan een relatie.....dan doe ik er alle moeite voor om diegene uit mijn leven te krijgen en dan doen zij weer moeite om jou terug te krijgen en dan beginnen we weer bij voor af aan.....zucht....

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 12:46

Ik ben heel trouw in smssen voor het slapen gaan, krijg ik voor mijn gevoel te weinig terug (of helemaal niks), dan is het heel simpel, gewoon twee dagen niks sturen (en dat is lastig :D :+ ) en dan is het vanzelf: * bliep bliep*: een smsje met of sorry of ik mis je of gewoon een lief smsje 8-)

Ze zijn zo gemakkelijk te paaien en ze weten donders goed wanneer ze iets doen wat ons niet zint.

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 13:11

Cookies schreef:

Amen! _/-\o_

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 13:23

Oh ik haat het! smste gisteren met potentiele nieuwe vlam....hij vroeg wanneer hij mijn lippen eens mocht proeven (vind ik zo versierderig overkomen) ik zo terug smsen dat we elkaar eerst maar eens moeten leren kennen en dat ik morgenavond vrij ben. Niks terug gekregen! Mijn god....zo filter je ze er wel vanaf het begin uit he ;)

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 13:48

Meldt zich! Mijn laatste relatie is nu ruim 3 maanden voorbij maar dat bleek achteraf een grote leugen te zijn die 1,5 jaar heeft geduurd. We begonnen als scharrels maar het werd al snel veel serieuzer tussen ons. Toen raakte ik ongepland zwanger en in de 18e week vertelt meneer me doodleuk dat hij me belazerd heeft met een stuk of 4 one-night stands en dat hij toen al een tijdje met een ander meisje regelmatig wat rotzooide _-:( . Daar sta je dan, zwanger van zijn kind en de grond zakte onder me vandaan.
Toen liet hij me keihard barsten en ging verder met die andere meid alleen sinds een week zoekt hij weer steeds meer contact en hij is gewoon té aardig... Dus nu zoek ik daar weer iets achter en hou ik zelf afstand van hem!

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 15:50

LittleAnn schreef:
Oh ik haat het! smste gisteren met potentiele nieuwe vlam....hij vroeg wanneer hij mijn lippen eens mocht proeven (vind ik zo versierderig overkomen) ik zo terug smsen dat we elkaar eerst maar eens moeten leren kennen en dat ik morgenavond vrij ben. Niks terug gekregen! Mijn god....zo filter je ze er wel vanaf het begin uit he ;)

Hahahaha fantastisch!

Zo had ik er laatst ééntje, we gingen met een groep vrienden BBQ'en en meneer wilde gelijk knuffelen en weet ik wat. Afijn, wel gezellig die aandacht. Na de BBQ ging ik met twee meiden stappen en meneer wilde persé mee! Terwijl hij liep te zeuren dat hij maandag tentamen had en dus écht niks kon doen. Het gesprek ging ongeveer zo:
Ik: "Ik denk dat het verstandiger is als je thuis blijft."
Hij: "Oh ok... Maar wat doe je vanavond?"
Ik: "Pardon?"
Hij: "Ja eh... tot hoe laat ga je uit?"
Ik: "Tot een uur of 4 denk ik."
Hij: "Oh eh ok, kunnen we vanavond dan niks afspreken, na het uitgaan? Wat doe je vanavond? (nogmaals...)"
Ik: "Ik ga vanavond SLAPEN, vind je dat goed?"
Hij: "Oh oh ok.. maar woensdag ga ik op vakantie!"

Afjin, meneer wilde dus persé nog voordat hij op vakantie ging afspreken, etcetc. Tot een afspraak is het nog steeds niet gekomen :+

@ Nininta: Jeetje wat heftig zeg!!!! Wat een klootviool. Dat er nog zulke mannen bestaan, bah.

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 15:57

Het is toch om wanhopig van te worden die mannen B-)

Ik kon die van mij vandaag niet ophalen van schiphol aangezien ik ziek thuis zit. Behoorlijk stom want vorige week heeft hij mij wel opgehaalt. Maar afijn, ik dus gister al laten weten dat ik ziek ben. Hij wilde persé dat ik steeds smste als ik het vliegtuig inging en eruit kwam. Dat hij zelf niet heeft gemeld dat hij het vliegtuig inging, ok. Maar ik kijk net op internet, is zijn vliegtuig 20 minuten geleden geland 8)7 Ik neem maar aan dat hij boos op me is dat ik er niet stond met mijn zieke kop, always prepare for the worst :o

Vorr de rest heb ik natuurlijk nog steeds alle vertrouwen in het mannelijke geslacht hoor :z