Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MANNEN..... pfft

savasan schreef:maar liSSy, dat doet mijn vriendje ook hoor, beetje zitten sms'en en doen *poef* krijg ik niets meer.
Terwijl als ik een keer niet sms, krijg ik een paniekerig smsje dat hij er maar vanuit gaat dat ik geen beltegoed heb.
Wat ik zo leuk aan ze vind, is het feit dat nu ik een keer een relatie heb, ik opeens 3 gasten achter me aan heb die me leuk vinden![]()
Maar, het is me uitgelegd. Ze willen graag verdienen wat ze willen, niet krijgen. Dus als je eenmaal geïnteresseerd bent, ben je niet meer interessant meer.
Of in ieder geval dat werd me gezegt door een vriend van me.
Schrijf mij ook maar in bij die cruise, ik zie het niet meer zitten

witte auto telt dat ook? )
maar sinds een week mijn vriendlief gevonden
) en dan is het vanzelf: * bliep bliep*: een smsje met of sorry of ik mis je of gewoon een lief smsje 
. Daar sta je dan, zwanger van zijn kind en de grond zakte onder me vandaan.LittleAnn schreef:Oh ik haat het! smste gisteren met potentiele nieuwe vlam....hij vroeg wanneer hij mijn lippen eens mocht proeven (vind ik zo versierderig overkomen) ik zo terug smsen dat we elkaar eerst maar eens moeten leren kennen en dat ik morgenavond vrij ben. Niks terug gekregen! Mijn god....zo filter je ze er wel vanaf het begin uit he
Ik neem maar aan dat hij boos op me is dat ik er niet stond met mijn zieke kop, always prepare for the worst