Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

idioot.. vriendlief kwam met een gangetje van nog geen 10 km de straat in.
echt ergeren doe ik me er niet aan, maar het is ook geen pretje om te horen!
Ze hebben drie honden die constant zitten te blaffen, vader komt dikwijls 's nachts dronken thuis en hoor je daarna roepen tegen zijn vrouw, vrouw zelf nodigt regelmatig mensen uit en voert gesprekken op straat zodat iedereen het wel gehoord heeft, die kleine is onwijs luidruchtig en heeft zijn muziek altijd hard staan. Ze hebben geen bel dus iedereen klopt op de deur en ze slagen de deur hard dicht! Soms zooo irritant
Ik slaap aan de kant van de straat dus ik hoor ook alles. Gelukkig bestaan er oordopjes

) en de ander rijdt gillend rondjes op een autootje door de tuin. En Oma, die gaat er gezellig bijzitten op de stoep en gaat ze aanmoedigen samen liedjes te zingen (lees: gillen/toeteren).
Anne. schreef:Ieder huis bij ons heeft een garage mét een stukje "oprijlaan" DIRECT naast het huis. De parkeerplekken bij ons in de straat zijn er dan ook op berekend dat deze garage en oprijlaan gebuikt worden. Maar nee, buurman en buurvrouw aan beide kanten hebben de garage te vol staan en laat het nou net zijn dat ze allebei 2 auto's hebben, eentje op de oprijlaan en eentje op een willekeurige parkeerplek in de straat.. net als de rest van de buurt. Altijd alles bezet dus. Ook geen plek meet voor eventuele visite..
En ohja, de buurkinderen die blijven maar gillen. Zaterdagochtend is favoriet daar in huis volgens mij. 3 kinderen die gillen en een boze buurman die dan terug schreeuwt dat ze op moeten houden
mistery schreef:Oja en meneer buurman is in het begin een aantal keer langsgekomen als wij aan het koken waren of de afzuigkap ook uitkon want hij deed altijd een dutje om 6 uur en dit stoorde hem. Dat is dan heel jammer, want wij eten meestal tegen een uur of 6.
)
)
) maar dat is dus niet het geval...

En dat al 3 jaar!
. De dingen waar ik me weleens aan erger zijn ballen van de buurjongen die telkens op onze bloemen liggen en de enorme netheid van de buren aan de andere kant. Men men wat zijn die netjes
, ze staan zelfs met een nagelschaartje grassprietjes bij te knippen. Op zich niks mee maar wij voelen ons verplicht ons heel netjes te gedragen, dus geen harde muziek, geen troep in de tuin, etc. Nu weet ik wel dat we daar zelf voor kiezen maar ik had liever minder nette buren gehad haha.
Hij blaft zo ongelofelijk veel. Als er iemand op de deur klopt oid vind ik het heus niet erg als hij een keer blaft, maar hij doet het de hele tijd (en het is ook nog zo'n leuke Berner-Senner met een zware blaf
). Ze zijn gewoon niet consequent genoeg
.
De buren aan de ene kant, nooit last van behalve dat er vaak ballen bij ons in de tuin komen.
Mijn ouders (ik woon nog thuis) hebben een fietsenwinkel met een garage, een groot hek waar je ook niet mag parkeren omdat daarachter onze parking ligt en het ligt juist bij het centrum, tussen een station, een drukke baan én een parking waar een frituur op staat. Dus in de zomer is het altijd een zeer leuke boel om te wonen, schuinrecht over ons zit er een "dancing" voor ouderen dus in het weekend is er altijd geluidsoverlast maar dan met van die hele oude liedjes.. De toeristen (en niet alleen hen) laten de parking altijd in een vuile boel achter zodat als de wind op steekt al die vuiligheid bij ons komt vliegen
.
, heel erg handig als je dringend weg moet, heb al meerdere keren daardoor met de fiets moeten gaan of vragen aan mijn ma om een lift terwijl ik zelf een auto heb.. Nu het zomer is moet ik gewoon iedere keer met de fiets weg omdat als ik mijn auto 2 sec verplaats mijn plaats direct bezet is en er al andere auto's achter staan. Maar ik neem zo af en toe mijn wraak, als ik terug kom en er staat iemand voor onze garagepoort zet ik mijn auto er gewoon achter zonder kaartje of het nu mijn buren of anderen zijn, dat zal hun leren om mijn plaats in te pikken
en laat ze maar bellen aan de voordeur of de telefoon, ik doe toch nooit open en pak ook nooit niet op (huis en winkel is hetzelfde telefoonnr en vrienden/familie komt langs de achterdeur), mijn gsm nummer kennen ze toch niet