Welke scooter voor ongeveer 500 euro?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tessebes

Re: Welke scooter voor ongeveer 500 euro?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 11:05

Een auto is veel duurder in verzekering, benzine, onderhoud en wegenbelasting. Ik weet niet of dat een optie is?

CCindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 12:43

Steph86 schreef:
Ik reed er 7 dagen per week 30 km per dag mee dus 210 km per week in totaal ( als ik goed heb, ben geen rekenwonder :o )
Het is een scooter dus ook met helm, de scooter mag officieel 40 km per uur, maar loopt standaard vanuit de fabriek 45 km per uur, die van mij liep 70 km per uur nadat de scooter er een (spiksplinter) nieuw blok in heeft gekregen na een vastloper etc.
Op het moment rijdt ik ern iet meer mee omdat ik mijn paard thuis heb staan en met mijn rijbewijs ga beginnen.
De scooter wordt dus ook verkocht.

Zo, 70 km per uur, dat heeft tenminste nut! Haha.
Die benzineprijs valt me mee zeg, ongeveer 5 euro voor 210 km!
Ik zou er alleen mee naar mn paardje rijden, dus ongeveer 80-90 km per week.
Ik heb veel belangstelling voor je scooter, maar ik mag er op dit moment nog geen... misschien als ik álles zelf betaal wel.
Ik blijf doorzeuren! *D

Carlii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:38

Wij hebben vorige week maandag voor €100,- een puch gekocht loop perfect, start goed, buitenkant ziet er gebruikt maar zeker goed uit (en het blijft tenslotte een puch, dus dan mag dat!) houd marktplaats in de gaten, er staan vreselijk veel van die puchjes op. en ze zijn heerlijk degelijk en makkelijk in onderhoud!

Sandraaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:38

Voor 500,- is er echt wel wat te vinden.. :)
Wij hebben onlangs ook nog een tomas gekocht.. voor 120,- + een helm.. Deze kwam inderdaad ook van marktplaats..
Heb ook eerder een scooter gehad. Maar geloof dat je voor 500,- bijna geen scooter vind. Meestal is er dan wat mee.. en geloof me, dat kost nog veel meer geld..

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 07:35

Sandraaaa schreef:
Wij hebben onlangs ook nog een tomas gekocht.. voor 120,- + een helm.. Deze kwam inderdaad ook van marktplaats..
Heb ook eerder een scooter gehad. Maar geloof dat je voor 500,- bijna geen scooter vind. Meestal is er dan wat mee.. en geloof me, dat kost nog veel meer geld..

Dat is reuze onzin!
Er zijn zat mensen die een scooter aanbieden voor onder de 500 ( zoals ik) en die 100% in orde.
De markt is er niet naar om veel geld te vragen, de meesten zijn zuiniger geworden.

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 08:03

Sandraaaa schreef:

Die laatste zin hoeft niet altijd.
Ligt eraan wat voor een brommer je koopt, als je een vivacity, speedfight, aerox voor onder de 500 euro koopt zal er wel wat mis zijn maar zo'n tomosje waarschijnlijk niet aangezien die al heel wat minder duur zijn in nieuwstaat.

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 08:08

wij hebben ook nog een scooter staan,er moet alleen even een nieuwe uitlaat onder.voor 300 euro is hij van jou.uiteraard met papieren.