Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Ach dan vertel je het er tenminste nog bij Daantjuhh dat scheelt al een hele hoop ergenis.

) 
gelukkig voor de klantenservicen in nederland doet ze dit vooral tegen mij voordat ik van haar de klantenservice moet bellen..
stel je voor dat je dat zelf zou regelen.
ben daar paar keer wel boos geworden na al een jaar ellende, niet geholpen worden, onterecht incassobureaus op mn dak...maar schelden zal ik echt nooit doen 
Nou, geloof mij daar wordt je niet vrolijk van 

Nou, en dan is inderdaad degene die ik tegenwoordig dan eindelijk aan de telefoon krijg de sjaak...
De eerste 2 keer kon gebeuren, maar na 4 keer komt het je neus wel uitlopen... stef schreef:Enny: Hoewel ik het begrijpelijk vind dat je op dat moment boos bent, vind ik wel dat je je fatsoen dient te houden.
Ik ga echt niet harder mn best doen voor een boze scheldende klant, dan voor een vriendelijke klant, eerder (bij wijze van spreke) andersom.
De persoon die je op dat moment aan de lijn krijgt heeft jou waarschijnlijk nog nooit gesproken, heeft geen idee waar het over gaat, en tja, als je dan gelijk stomend binnen komt, verloopt het gesprek naar mijn idee alleen maar stroever
Zelfde geldt voor Robynn.
Vervelend als er een storing is, maar je weet inmiddels dat dat problemen oplevert die voor jou veel tijd kosten om op te lossen, aangezien ze kennelijk niet vanuit het bedrijf opgelost kunnen worden. Mijn idee is dan een andere provider
WillemYntJee schreef:Denk ook niet dat je zo makkelijk van Ziggo afkomt, heb al zooo veel verhalen daarover gehoord van mensen waar ze gewoon vrolijk abokosten van de rekening af bleven halen terwijl ze hadden opgezegd e.d.
stef schreef:Robynn: Ik ben verder compleet niet bekend met ziggo, behalve dat ik er veel klachten over hoor.
Punt is (naar mijn idee) dat hun niet kunnen leveren waar jij voor getekend hebt. Dat is voldoende reden om een contract te kunnen ontbinden.
Je hebt betaald voor vaste IP's, en je krijgt wisselende IP's.
Weleens een brief geschreven toevallig?
)smurfje schreef:ik had laatst de anwb aan de telefoon.
hoop problemen met auto ouders. staat stuk in duitsland.
nou een hoop gezeur. en gebel.
toen was ik die man na 3 dagen bellen wel is zat. want hij zei iets wat
niet waar was. dus ik schoot een beetje uit mijn slof. niet schelden. maar dat
het op deze manier niet ging lukken en dan me vader dat rot ding in drie weken wel naar huis rijd.
dus dat hun nu met hun grote mond lekker van die auto moeten afblijven.
waarop dat mannetje zegt. ja mevrouw weet u het wel zeker.
waarop ik zeg. ja dat weet ik zeker. dan wens ik u nog een fijne dag en dank voor de moeite.
en je hoorde die man echt denken huh? eerst zo boos. en nu zo vriendelijk.
moest daar stiekem wel om lachen.
ik heb alleen maar gezeur met de belastingdienst