[gast1122] schreef:Maar dat is ook niet bij mij. Maarja, er staat wel in jou zin 'Seksuele handelingen met iemand van hetzelfde geslacht is gewoon not done'.
Hoe bedoel je dat dan ?
Wie vind dat not done ?
Dat zeg ik toch

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[gast1122] schreef:Maar dat is ook niet bij mij. Maarja, er staat wel in jou zin 'Seksuele handelingen met iemand van hetzelfde geslacht is gewoon not done'.
Hoe bedoel je dat dan ?
Wie vind dat not done ?
verootjoo schreef:Dat heb ik toch ook net uitgelegd?
Een man en een vrouw zijn voor elkaar geschapen. Alleen in deze combinatie kun je jezelf voortplanten. Seks is bedoeld om de band tussen deze man en vrouw te creëren(1 man en vrouw, vandaar ook geen seks buiten het huwelijk) en om zichzelf voort te planten. Seks tussen mensen van hetzelfde geslacht kan daarom niet.
[gast1122] schreef:Dan snap ik ook niet waarom (God houd dus van iedereen ...) er homo's en lesbiennes op deze aarde rondlopen.
Ook een dikke vette fout ? Of wat ?
Beter was er gewoon geen God in deze wereld, of een geloof ...
Had je niet zoveel van dit gedoe in de wereld gehad.
Mindfields schreef:Dan had hij er maar voor moeten zorgen dat seks iets vreselijks is, een 'moetje', zodat mensen het ook daadwerkelijk alleen voor de voortplanting doen. Dikke vette fout van God zelf dus
verootjoo schreef:Mindfields schreef:Dan had hij er maar voor moeten zorgen dat seks iets vreselijks is, een 'moetje', zodat mensen het ook daadwerkelijk alleen voor de voortplanting doen. Dikke vette fout van God zelf dus
Ja, maar god heeft wel meer fouten gemaakt; ik bedoel muggen, teken, wespen, wat hebben die voor nut
verootjoo schreef:Mindfields schreef:Dan had hij er maar voor moeten zorgen dat seks iets vreselijks is, een 'moetje', zodat mensen het ook daadwerkelijk alleen voor de voortplanting doen. Dikke vette fout van God zelf dus
Ja, maar god heeft wel meer fouten gemaakt; ik bedoel muggen, teken, wespen, wat hebben die voor nut
Maartje1990 schreef:verootjoo schreef:
ontzettend veel! wat hebben wíj mensen dan voor nut! wat doen wij? wij ruïneren de wereld, maken de hele aarde kapot dat zie ik die mugen, teken, wespen etc niet doen!
Barmat schreef:Ik geloof niet in een god als zijnde een persoon....Ik zeg altijd: "God IS"
Een niet te omschrijven spirituele kracht die wij mensen niet kunnen bevatten of bedenken.
Ik noem het overigens ook geen God, want ik geloof niet in een kerk of de bijbel.
Ik heb zo'n beetje mijn eigen geloof
Mindfields schreef:Ik denk dat God zelf homosexueel is en daar niet voor uit durft te komen en daarom tegen homosexualiteit is. De ouwe snoeperd.