Lékker verwijderen, niet meer aan denken en op naar de volgende
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Je had hem toch ook even kunnen bellen? Is sowieso duidelijker en directer dan smse lijkt mij.
Lusitana schreef:Waarom?
Het probleem met al die geschreven snelle communicatie van tegenwoordig is dat men niet leert om problemen op te lossen, echt tot elkaar te gevoelens/emoties af te lezen. Want als iets je niet aan staat, reageer je gewoon niet en verwijder je zo'n persoon. Je hoeft dan het probleem helemaal niet op te lossen, je hoeft je niet in te leven in de ander. Je haalt er alleen uit wat jij wilt.
Je ziet ook hier duidelijk dat ze een bericht opvat op haar manier en daar boos om wordt, terwijl het een neutraal bericht met een vraag was.
Iets anders is verder dan men overal maar accuut antwoord op verwacht.
Als je nou echt iets wilt weten en tot iets wilt komen, waarom bel je dan niet gewoon? Aan iemands stem kun je dan nog enigszins horen hoe iets bedoeld wordt.
Chat en sms is geen normaal contact en zorgt voor zijn eigen frustraties vooral bij de verstuurder die een bepaald antwoord verwacht.
Ania schreef:Ik heb het idee dat als hij er al was, hij na die 3 kwartier allang weer naar huis was gegaan. Hij zal wel gedacht hebben dat ie in de maling genomen werd en nam haar daarna ook weer in de maling.
Of zoals Lynn_Nikita zegt: Gekeken, niet goedgekeurd en weer weggegaan.
Ik hoop voor de TS dat ie inmiddels iets van zich heeft laten horen, anders is het blokkeren en verdergaan met je leven.
nikita_benno schreef:moellie ze heeft hem gebelt maar hij nam niet op
Lusitana schreef:Waarom? Als ik heb afgesproken met iemand die bijna een uur te laat komt en het vervolgens niet lukt om elkaar te vinden, ben ik ook weg hoor. Niet omdat ik de ander "play" wat dat ook mag wezen, maar omdat er grenzen zijn in geduld en beleefdheid.
Helemaal in dit soort situaties.
Lusitana schreef:Wellicht ziet die een en ander na een nachtje slapen ook weer anders en heeft de man ook allang uitleg gegeven en is alles koek en ei en dan zit je hier met een topic waarin hij wordt zwartgemaakt...