na maanden chatten , ga je afspreken ! komt hij niet opdagen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:12

Ik denk dat ik GamblersCup gelijk moet geven. Hij had jou anders (als hij wel optijd was geweest) al lang gesmst met iets in de trant van; 'waar blijf je het was toch zo en zo laat dat we afgesproken hadden? '

Lékker verwijderen, niet meer aan denken en op naar de volgende :))

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:15

oei, is het heel gemeen dat ik nu ont-zet-tend nieuwsgierig ben of de topicstarter nog contact heeft gehad met deze jongen en wat er nou precies aan de hand was?

Er zijn legio reden te bedenken. Net als het van een afstandje hebben staan kijken, geen zin hebben enz.
Maar... met alle respect voor mannen... het kan ook echt oprecht zijn geweest, met beltegoed op enz, maar heeft hij het gewoon ontzettend boers gebracht en zit hij zich nu te schamen. We weten vast allemaal hoe snugger en niet-snugger mannen kunnen zijn en kunnen reageren.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:31

Denk dat je gewoon enorm in de maling genomen bent hier.... :o

_Susan_

Re: na maanden chatten , ga je afspreken ! komt hij niet opdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:34

Als ze in de maling is genomen zoals Barmat schrijft heeft die jongen wel engelen geduld gehad, voor zijn grapje ging werken.
Ts heeft immers 3 mnd met de jongen gechat.

Misschien heeft hij wel een hele goede reden.
Succes in elk geval.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:36

ach 3 maanden chatten is gewoon tijdverdrijf......

heb ik een paar jaar geleden ook gedaan hoor :o

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:40

Hier ben ik het mee eens en ik ben opzich ook wel benieuwd of je die kerel nog gesproken hebt?

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:51

Ikdoemaarwat@ Maar zou dat voor een man/ jongen niet anders liggen?

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:57

Hmm, misschien dacht hij juist wel dat hij in de maling werd genomen, kan ook he. Misschien dacht hij oh ze laat me komen en dan maar zeggen dat ze weg kwijt is en dan gewoon zogenaamd thuis zitten.
MAARRREEE kan ook andersom dat HIJ er NIET was, en haar laat opdraven. terwijl hij bijv met een paar vrienden ergens zit te flauwekullen

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:58

Waarom?
Het probleem met al die geschreven snelle communicatie van tegenwoordig is dat men niet leert om problemen op te lossen, echt tot elkaar te komen en gevoelens/emoties af te lezen. Want als iets je niet aan staat, reageer je gewoon niet en verwijder je zo'n persoon. Je hoeft dan het probleem helemaal niet op te lossen, je hoeft je niet in te leven in de ander. Je haalt er alleen uit wat jij wilt.
Je ziet ook hier duidelijk dat ze een bericht opvat op haar manier en daar boos om wordt, terwijl het een neutraal bericht met een vraag was.
Iets anders is verder dan men overal maar accuut antwoord op verwacht.
Als je nou echt iets wilt weten en tot iets wilt komen, waarom bel je dan niet gewoon? Aan iemands stem kun je dan nog enigszins horen hoe iets bedoeld wordt.
Chat en sms is geen normaal contact en zorgt voor zijn eigen frustraties vooral bij de verstuurder die een bepaald antwoord verwacht.
Laatst bijgewerkt door Lusitana op 18-07-09 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:58

Ik vind het ook een beetje vreemd van jou kant af hoor... Je bent meteen gefrustreerd na een smsje wat volgens jou een klote antwoord is en stuurd dan al niks terug? :? Je had hem toch ook even kunnen bellen? Is sowieso duidelijker en directer dan smse lijkt mij.
Misschien heeft ie er wel optijd gestaan en dacht juist dat jij niet kwam opdagen, en dat die daarna is gegaan. Of stond ie op de verkeerde plaats te wachten o.i.d.?
Ik vind je wel erg snel op de teentjes getrapt, je weet niet eens de reden waarom die er niet was.
Ik zou dat eerst maar eens gaan vragen ;)

En als je het goed hebt, jammer dan! Heel vervelend zoiets.. Daarom spreek ik nou nooit iets af met iemand waar ik alleen maar contact mee heb via msn enz. Vind dat sowieso altijd maar wazig...

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 13:00

Lusitana schreef:
Waarom?
Het probleem met al die geschreven snelle communicatie van tegenwoordig is dat men niet leert om problemen op te lossen, echt tot elkaar te gevoelens/emoties af te lezen. Want als iets je niet aan staat, reageer je gewoon niet en verwijder je zo'n persoon. Je hoeft dan het probleem helemaal niet op te lossen, je hoeft je niet in te leven in de ander. Je haalt er alleen uit wat jij wilt.
Je ziet ook hier duidelijk dat ze een bericht opvat op haar manier en daar boos om wordt, terwijl het een neutraal bericht met een vraag was.
Iets anders is verder dan men overal maar accuut antwoord op verwacht.
Als je nou echt iets wilt weten en tot iets wilt komen, waarom bel je dan niet gewoon? Aan iemands stem kun je dan nog enigszins horen hoe iets bedoeld wordt.
Chat en sms is geen normaal contact en zorgt voor zijn eigen frustraties vooral bij de verstuurder die een bepaald antwoord verwacht.

Hier ben ik het helemaal mee eens! Daarom heb ik ook nog nooit iets afgesproken via msn o.i.d. want je kunt idd zo snel iets verkeerds opvatten. Heel anders dan in het echte leven ja.
En ik snap ook niet waarom de TS dan gewoon niet even had gebelt? Ook weet ze niet wat er van zijn kant de reden is dat ie er niet stond...

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 13:09

moellie ze heeft hem gebelt maar hij nam niet op

ju1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 13:14

Tjsa.....
Ik zou vandaag gewoon bellen en vragen wat er aan de hand was/is.....Dan hoor je het vanzelf want hij is de enige die antwoord kan geven....En als hij niet opneemt (kan ook druk zijn o.i.d.) dan sms sturen of hij jou ff wilt bellen...Heeft hij dat van de week nog niet gedaan (heeft hij genoeg tij gehad om beltegoed te halen) dan weet je echt genoeg...

Succes!!!

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 13:24

Ik heb het idee dat als hij er al was, hij na die 3 kwartier allang weer naar huis was gegaan. Hij zal wel gedacht hebben dat ie in de maling genomen werd en nam haar daarna ook weer in de maling.

Of zoals Lynn_Nikita zegt: Gekeken, niet goedgekeurd en weer weggegaan.

Ik hoop voor de TS dat ie inmiddels iets van zich heeft laten horen, anders is het blokkeren en verdergaan met je leven.

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 13:26

Ania schreef:
Ik heb het idee dat als hij er al was, hij na die 3 kwartier allang weer naar huis was gegaan. Hij zal wel gedacht hebben dat ie in de maling genomen werd en nam haar daarna ook weer in de maling.

Of zoals Lynn_Nikita zegt: Gekeken, niet goedgekeurd en weer weggegaan.

Ik hoop voor de TS dat ie inmiddels iets van zich heeft laten horen, anders is het blokkeren en verdergaan met je leven.

Optie twee kan niet, want ze hadden elkaar in Tilburg al ontmoet en daarna zijn ze gaan chatten. Ik denk dat hij inderdaad daar heeft gestaan, maar dat hij na 45 minuten dacht dat ie in de maling genomen werd en is weggegaan.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 13:46

nikita_benno schreef:
moellie ze heeft hem gebelt maar hij nam niet op

Dat was pas aan het einde. Wie weet wat er toen al allemaal door die man gegaan was?
Ze had toen ze de plek niet kon vinden, heel in het begin, kunnen bellen of iets zeggen van :"Ik kan het niet vinden, ik sta hier, kun je naar mij toe komen?"
Dan had ze rustig kunnen wachten.
Je kunt er niet altijd maar van uit gaan dat de ander een slechterik is. Je moet ook kijken naar je eigen bijdrage in het verhaal.
En ook hier zie ik weer voorbij komen van : "verwijderen".
Waarom? Je hebt er in de eerste instantie toch voor gekozen om hem als "vriend" te accepteren? Gooi je je vrienden in real life ook zo makkelijk aan de kant als ze iets doen wat je niet aanstaat?
Is dat trouwens ook niet een teken dat een chat vriend(in) in de verste verte niet lijkt op een echte/gewone? Waarom dan wel verwachten dat ze zich zo gedragen?
Ik denk dat men beter moet realiseren wat het verschil is tussen een chatvriend(in) en een echte...
De virtuele wereld is gewoon niet hetzelfde als de echte.
(Wat niet wil zeggen dat je niet met een echte vriend(in) óók kunt chatten).

Een ander punt dat terecht ergens in het begin genoemd is, is dat zowel sms verturen als bellen als je aan het rijden bent onverantwoordelijk, levensgevaarlijk en verboden is. Ik hoop dus maar dat het sms versturen gebeurde bij stilstaan.
Laatst bijgewerkt door Lusitana op 18-07-09 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 13:48

je bent gewoon duidelijk geplayed

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 13:51

Waarom? Als ik heb afgesproken met iemand die bijna een uur te laat komt en het vervolgens niet lukt om elkaar te vinden, ben ik ook weg hoor. Niet omdat ik de ander "play" wat dat ook mag wezen, maar omdat er grenzen zijn in geduld en beleefdheid.
Helemaal in dit soort situaties.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 13:53

Lusitana schreef:
Waarom? Als ik heb afgesproken met iemand die bijna een uur te laat komt en het vervolgens niet lukt om elkaar te vinden, ben ik ook weg hoor. Niet omdat ik de ander "play" wat dat ook mag wezen, maar omdat er grenzen zijn in geduld en beleefdheid.
Helemaal in dit soort situaties.

Helemaal mee eens.

Echter zijn we nu aan het speculeren en ben ik zeer benieuwd naar de reactie van de TS zelf!!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 13:56

Wellicht ziet die een en ander na een nachtje slapen ook weer anders en heeft de man ook allang uitleg gegeven en is alles koek en ei en dan zit je hier met een topic waarin hij wordt zwartgemaakt...

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 13:58

tja, als ik de weg ergens niet kan vinden bel ik meteen de persoon op waarmee ik heb afgesproken om mij te gidsen. Zo weet die ook dat het wat langer gaat duren,..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 14:09

Lusitana schreef:
Wellicht ziet die een en ander na een nachtje slapen ook weer anders en heeft de man ook allang uitleg gegeven en is alles koek en ei en dan zit je hier met een topic waarin hij wordt zwartgemaakt...

Jij ben twel heul goedgelovig zeg :D
Waar een wil is is een weg en als dat mannetje echt zo dol op dr was geweest., of een echte gentle man, dan had hij al lang iets van zich laten horen.
Bovendien kan een gekwetste geest (Zoals jij beweerd) toch ook heel normaal zeggen dat ze niet bepaald het type was, wat is het probleem?

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 14:24

Ben ook bang dat je in de maling bent genomen. :o

Over bang gesproken, vind je het niet griezelig om midden in de nacht met iemand die je nauwelijks kent af te spreken op een parkeerplaats?

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 14:26

Ciqa, wie heeft het over gekwetst?
En wie heeft het over dol zijn op haar?
Waarom zou iemand dol zijn op iemand van een chat?
En waarom zou iemand niet gewoon genoeg kunnen krijgen van rondrijden?

Nogmaals, de virtuele wereld is niet hetzelfde als de echte.
Mijn posts zijn gebaseert op dat feit en ik zit hier niet een man die ik verder niet ken te verdedigen ofzo.
Maar in het verhaal zie ik alleen iemand die zich onnodig op de tenen getrapt voelt en steun zoekt in haar nijd naar die man.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 14:32

volgens mij is dat een typisch geval van een blauwtje lopen maar heel bokt heeft er theorieen over en is van alles aan het verzinnen waarom de jongen er niet was ;)