Een iets té wilde nacht?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 18:38

Zwitsal schreef:
ik moet zeggen, dat ik schrik van deze reacties... 'een naam voor dit soort mensen' 'vind je het gek dat iemand je dom noemt' 'als een schaap achter je vriendinnen aan huppelen'. jeetje mensen! ze is niet van een brug gesprongen!

een wijze les geleerd?
dat klinkt alsof ze een bank heeft overvallen of iemand heeft vermoord en daarvoor een straf heeft uitgezeten en nu 'haar lesje heeft geleerd'.
en waarom zou je hiervoor spijt MOETEN krijgen?
ze heeft niet iets ergs gedaan toch?

iedereen zn eigen ding:)
ik vond 'de eerste keer' zo doodeng dat ik er niet eens met een vreemde aan durfde te beginnen..

enne ts.. het gaat er niet om wat anderen denken of vinden..als JIJ je maar fijn voelt, als jij maar 'lol' hebt met dit soort dingen..
en maak je niet te druk over dat feestje hoor :) dat komt wel goed..
en als je m ziet en denkt: oh god, hoe heb ik hem aantrekkelijk kunnen vinden? (is mij ook wel eens overkomen haha) dan dan ga je toch de rest van de avond lekker met andere mensen om?:)

dankjewel, ik heb er opzich geen spijt van. maar meer van de omstandigheden waarin wij op dat moment in verkeerden :')
ach nou goed. gelukkig heb ik er de volgende dag om kunnen lachen met mijn vriendin.
Maar het was wel een beetje ongemakkelijk de volgende dag tegenover hem.

upperlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:38

pharagirlke schreef:
Staat dat echt in de dikke van dalen? :') Slecht bedoelt miss niet maar ik vind het niet kunnen. Miss ben ik we een ouderwetse doos met mijn 19 jaren maar ik vind dit echt oerstom.

Ben het zeker wel met je eens. Ik ben dan zelf ook pas 21 maar dit is in mijn opvoeding ook nooit als normaal beschouwd hoor! overigens net als wat ik al eerder zei, met 3 jongens snachts in 1 huis slapen op mijn 15e!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:39

_danieke_ schreef:
Suuzert schreef:
Een lieve jongen had dit niet gedaan met nog andere jongeren boven in hetzelfde huis. Die had je verkering gevraagt en gewacht tot jullie het konden doen zonder alcohol e.d. Laat je aub in het vervolg niet door hem voor de gek houden..

niet lúllig bedoel maar elke jongen loop zn lül op dat moment achter na hoor, de ts heeft niet aan gegeven dat ze niet wou, hij wist niks van haar.. dus ik vind het een beetje dom om die jongen geen "lieve" jongen te noemen.. verder ts gebeurd is gebeurd je kan er spijt van hebben.. of er van leren en het niet meer weer doen ( zolang je er nog niet aan toe bent )

Precies en ze wou het zelf op dat moment ook.. liep zij dan haar kùt niet een beetje achterna? :+ Altijd maar jongens de schuld geven, heb ik zo'n hekel aan....

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:39

Zwitsal schreef:
ik moet zeggen, dat ik schrik van deze reacties... 'een naam voor dit soort mensen' 'vind je het gek dat iemand je dom noemt' 'als een schaap achter je vriendinnen aan huppelen'. jeetje mensen! ze is niet van een brug gesprongen!

een wijze les geleerd?
dat klinkt alsof ze een bank heeft overvallen of iemand heeft vermoord en daarvoor een straf heeft uitgezeten en nu 'haar lesje heeft geleerd'.

ik vond 'de eerste keer' zo doodeng dat ik er niet eens met een vreemde aan durfde te beginnen..

enne ts.. het gaat er niet om wat anderen denken of vinden..als JIJ je maar fijn voelt, als jij maar 'lol' hebt met dit soort dingen..
en als je m ziet en denkt: oh god, hoe heb ik hem aantrekkelijk kunnen vinden? (is mij ook wel eens overkomen haha) dan dan ga je toch de rest van de avond lekker met andere mensen om?:)

amen _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:40

ik vind het best wel grappig dat (ook weer hier) allebei de uiterste aanwezig zijn, en weinig tussen wegen
het is misschien wel dom, als je over 20 jaar terug kijkt
maar we zijn (nog steeds voor sommige, inclusief mij) allemaal jong geweest
en jong zijn gaat hand in hand met 'domme', ondoordachte dingen doen
misschien zegt zij als ze 40 is, ja misschien had ik het anders kunnen aanpakken
maar op z'n moment ga je nou niet echt denken van, hoe kijk ik hier over 20 jaar op terug
of TS nou wel of niet een fout heeft gemaakt, het is gebeurt, en dan kan ze er beter wat lol in hebben gehad

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 18:40

lifaya schreef:
iik vind wel dat mensen kunnen overdrijven, ik was bijna 16 met mijn eerste keer, en ook totaal niet wat ik wou/verwachten. Maar ik heb er ook mee moeten leren leven ;) ik had nog nooit drank op tot die bewuste avond en kon er dus egt niet tegen, erg dom van mij ik weet het, maar om nou boos op mijzelf te gaan worden... het helpt geen zak. Gewoon verder gaan met je leven is het beste en zoveel mogelijk genieten als je wilt :D seks is niet iets waar je je voor moet schamen, zolang je maar weet wat het inhoud en waarom je het doet. Al is et een one night stand of seks met je vurige liefde.... Het gaat erom dat beide partijen het willen ;)

Ben dan wel 19 jaar, maar heb wel genoeg meegemaakt en van mijn fouten heb ik geleerd. Sterkte TS, pbbox staat open :D

bedankt! :) Haha idd had het zelf ook niet van mezelf verwacht. Aan de ene kant heb ik er ook hele goed herrineringen aan.
(oh god ik klink wel een bejaarde :') ) maar aan de andere kant ben ik er dus ook een beetje van geschrokken :P

Anoniem

leeneliefje schreef:
Zwitsal schreef:

een wijze les geleerd?

dankjewel, ik heb er opzich geen spijt van. maar meer van de omstandigheden waarin wij op dat moment in verkeerden :')
ach nou goed. gelukkig heb ik er de volgende dag om kunnen lachen met mijn vriendin.
Maar het was wel een beetje ongemakkelijk de volgende dag tegenover hem.

Snap ik wel. Anders praat je dr nog ff over met hem, desnoots op msn ofzo, dan weten jullie van elkaar tenminste hoe jullie dr tegenover stonden, lucht vaak wel ff lekker op. :)

Plaisir

Welshcobfan schreef:
Suuzert schreef:
Een lieve jongen had dit niet gedaan met nog andere jongeren boven in hetzelfde huis. Die had je verkering gevraagt en gewacht tot jullie het konden doen zonder alcohol e.d. Laat je aub in het vervolg niet door hem voor de gek houden..

Absoluut!
Deze kerel dacht met zijn piemel :P

Waar dacht zij dan mee? Niet met haar verstand iig :')

Meisje is 'net zo fout'/fouter als de jongen, iig de jongen heeft geen schuld (vind ik :) ).

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:41

Welshcobfan schreef:
1 troost: de meeste 1e keren zijn niet romantisch maar erg onhandig en/of pijnlijk :P

Dat is misschien het voordeel van (te veel) alcohol, je spieren aanspannen lukt niet meer dus veel pijn kun je niet hebben :D

Anoniem

Re: Een iets té wilde nacht?

Eigen schuld dikke bult, wat een domme actie zeg. :Y)

Anoniem

upperlady schreef:
Ben het zeker wel met je eens. Ik ben dan zelf ook pas 21 maar dit is in mijn opvoeding ook nooit als normaal beschouwd hoor! overigens net als wat ik al eerder zei, met 3 jongens snachts in 1 huis slapen op mijn 15e!

Wat is daar in vredesnaam mis mee? Ze is toch niet gegangbanged?

Anoniem

Yessy schreef:
Welshcobfan schreef:
1 troost: de meeste 1e keren zijn niet romantisch maar erg onhandig en/of pijnlijk :P

Dat is misschien het voordeel van (te veel) alcohol, je spieren aanspannen lukt niet meer dus veel pijn kun je niet hebben :D

_O-

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:42

beetje jammer dat je eerste keer zo gegaan is. je was er zelf bij en je hebt zelf veel gedronken. je bent pas 15 ,zuipt en neukt...
ik hoop voor je dat je het veilig gedaan hebt en er niks aan over houd!

vuurneon

ssssst :P

Een kerel die achter zijn piemel aanloopt klinkt gewoon leuker hahahahahah :D

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 18:42

Asyaa schreef:
ik vind het best wel grappig dat (ook weer hier) allebei de uiterste aanwezig zijn, en weinig tussen wegen
het is misschien wel dom, als je over 20 jaar terug kijkt
maar we zijn (nog steeds voor sommige, inclusief mij) allemaal jong geweest
en jong zijn gaat hand in hand met 'domme', ondoordachte dingen doen
misschien zegt zij als ze 40 is, ja misschien had ik het anders kunnen aanpakken
maar op z'n moment ga je nou niet echt denken van, hoe kijk ik hier over 20 jaar op terug
of TS nou wel of niet een fout heeft gemaakt, het is gebeurt, en dan kan ze er beter wat lol in hebben gehad

hahaha nee idd niet overnagedacht! :P
ben eigenlijk in een heleboel dingen een beetje té impulsief :')
merk ik wel eens bij mezelf. vaak is het wel leuk om dat zo te hebben.
Maar soms, zoals nu, is het wel jammer. ;P

Anoniem

love_plaisir schreef:
Meisje is 'net zo fout'/fouter als de jongen, iig de jongen heeft geen schuld (vind ik :) ).

maar das toch veel makkelijker? ;)
die zijn ver in de minderheid (ik eenzaam :+ )

edit: ik kan niet eens posten =O
zo snel gaan jullie

Mootje

Juul: Herken je deze 'Een K.U.T. trekt harder dan 10 paarden'. Die moet je kennen :o

@ TS, gedane zaken nemen geen keer. Je kan er alleen het beste van maken. Laat dit een les zijn voor de toekomst.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:43

Guernica schreef:
upperlady schreef:

hahahahahahaha :D

Die 2 hebben zich prima vermaakt die avond en het is veilig gebeurt! :D

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 18:43

Guernica schreef:
upperlady schreef:

:')

Anoniem

Welshcobfan schreef:
ssssst :P

Een kerel die achter zijn piemel aanloopt klinkt gewoon leuker hahahahahah :D

Vraag me nu ff serieus iets af: Zouden jongens niet vaak onderling het over meisjes hebben die hun kùt achterna lopen?

vuurneon

Yessy schreef:
Welshcobfan schreef:

Dat is dus voor mij een wijze les voor de volgende keer hahahahah :D :P
Maar niet teveel zuipen... dan val ik in slaap :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:44

mo_van_dijk schreef:
[naam]: Herken je deze 'Een K.U.T. trekt harder dan 10 paarden'. Die moet je kennen :o

_O- _O-

Zwitsal

Guernica schreef:
upperlady schreef:

ach en als t wel zo was....als je er maar lol in had toch ?:P

_danieke_

ach ik heb ook wel dingen gedaan dat ik dacht oops ( nog geen seks gehad hoor :o ) en dan praten mensen je zo'n gevoel aan alsof je ik weet niet wat hebt gedaan.. na een tijdje begon ik er ook echt spijt van hebben, maar nu denk ik, op dat moment had ik lol.. ik ga er niet dood aan.. je kunt er spijt van hebben of denken ach.. ik ben jong leef maar één keer en ik ga genieten ( en iedereen moet dat op z'n eigen manier doen ;) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:45

Juul schreef:
Vraag me nu ff serieus iets af: Zouden jongens niet vaak onderling het over meisjes hebben die hun kùt achterna lopen?

Ach joh, ik heb verhalen voor je over meisjes, dan lijkt de TS een non, echt waar. :')