Zwitsal schreef:ik moet zeggen, dat ik schrik van deze reacties... 'een naam voor dit soort mensen' 'vind je het gek dat iemand je dom noemt' 'als een schaap achter je vriendinnen aan huppelen'. jeetje mensen! ze is niet van een brug gesprongen!
een wijze les geleerd?
dat klinkt alsof ze een bank heeft overvallen of iemand heeft vermoord en daarvoor een straf heeft uitgezeten en nu 'haar lesje heeft geleerd'.
en waarom zou je hiervoor spijt MOETEN krijgen?
ze heeft niet iets ergs gedaan toch?
iedereen zn eigen ding:)
ik vond 'de eerste keer' zo doodeng dat ik er niet eens met een vreemde aan durfde te beginnen..
enne ts.. het gaat er niet om wat anderen denken of vinden..als JIJ je maar fijn voelt, als jij maar 'lol' hebt met dit soort dingen..
en maak je niet te druk over dat feestje hoordat komt wel goed..
en als je m ziet en denkt: oh god, hoe heb ik hem aantrekkelijk kunnen vinden? (is mij ook wel eens overkomen haha) dan dan ga je toch de rest van de avond lekker met andere mensen om?:)
dankjewel, ik heb er opzich geen spijt van. maar meer van de omstandigheden waarin wij op dat moment in verkeerden

ach nou goed. gelukkig heb ik er de volgende dag om kunnen lachen met mijn vriendin.
Maar het was wel een beetje ongemakkelijk de volgende dag tegenover hem.
dat komt wel goed..
Altijd maar jongens de schuld geven, heb ik zo'n hekel aan.... 
ik had nog nooit drank op tot die bewuste avond en kon er dus egt niet tegen, erg dom van mij ik weet het, maar om nou boos op mijzelf te gaan worden... het helpt geen zak. Gewoon verder gaan met je leven is het beste en zoveel mogelijk genieten als je wilt
seks is niet iets waar je je voor moet schamen, zolang je maar weet wat het inhoud en waarom je het doet. Al is et een one night stand of seks met je vurige liefde.... Het gaat erom dat beide partijen het willen