4 x macaroni
2 x spaghetti
pizza tonijn
stoommaaltijd kip, pesto en pasta

Anders stoommaaltijd van Knorr
Dan nog 2 bussen shaker
10 potjes groente
3 pakken spaghetti
Ik geloof dat ik niet eens geld nodig had.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

En dan om de zoveel minuten omdraaien
Pebblesther schreef:Ja dat kan ook. Maar laatst had ik een slavink op een laag pitje staan en ook wel steeds omgedraaid en toch was ie wat aangebrand en van binnen nog wat rood![]()
Ik denk dat ik volgende week eens wraps ga maken, hmmmm. Of pannekoeken.
Jaa met slavinken moet je echt geduld hebben. Kel_91 schreef:30 euro per week. ik heb nu ( ouders komen zondag terug ) had 100 euro voor een week en heb het er doorheen zitten..
Maar er hebben wel vaak vriendinnen meegegeten. en heb een keer chinees gehaalt etc.

hagelslag, half wit brood en gerapste kaas, ik was 4.5 euro kwijt.
, dus heb dat gehaald. Zal wel niet zo gezond zijn als zelf maken, maar in ieder geval beter als patat
Ik heb de boerenkool en de spaghetti bolognese al geprobeerd, heerlijk! Ze hebben verder ook spinazie, rode kool, lasagne, andijvie en ga maar door.

Jeanineeee schreef:Ik weet niet of het al genoemd is, maar bij de AH heb je kant en klaar maaltijden die maar heel even in de magnetron moeten. Ik ben ook alleen thuis en kan niet koken, dus heb dat gehaald. Zal wel niet zo gezond zijn als zelf maken, maar in ieder geval beter als patat
Ik heb de boerenkool en de spaghetti bolognese al geprobeerd, heerlijk! Ze hebben verder ook spinazie, rode kool, lasagne, andijvie en ga maar door.
_Noraly schreef:30 euro voor echt gezond, gevarieerd eten vind ik niet veel. Het zou kunnen, maar dan ook echt alleen voor eten en fruit zeg maar. Niet voor dingen als schoonmaakmiddelen, tussendoortjes etc.