)...geduld hebben dus! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)...geduld hebben dus! odetteke schreef:De kans van mijn leven: dat is elke avond naast mijn vent in slaap vallen en elke ochtend weer naast hem wakker worden
nodi schreef:Als je partner echt zoveel van je houdt moet ie wel achter mij aan komen.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat wij nu 5 jaar samen zijn en dat ik mezelf ook wel oud zie worden met hem. Ik verwacht dus niet dat hij ineens weg is en ik mijn droom verloren ben

En dan loopt het vroeger of later toch wel stuk. 
) 
Alles best, zolang er maar mijn gezin of mijn vriend in de buurt wonen zodat ik even bij kan beppen
Maar ik zal niet in limburg gaan wonen voor mijn werk, zal daar doodongelukkig zijn.
)
Cassidy schreef:Dat weet je niet. Want hij kan wel degelijk anders en nuchterder tegen een situatie aankijken die jij als "kans van je leven" bestempeld. En daardoor kan hij de valkuilen kan zien en kan daar kritischer tegenover staan dan jijzelf op dat moment.
Nogmaals, ik ben een geboren pessimist. Ik geloof niet in "alles laten schieten wat je op dat moment hebt bereikt omdat je gouden eieren worden beloofd". De waarheid kan uiteindelijk nogeens serieus tegenvallen.
De kans van mijn leven zie ik ook letterlijk als dé kans van mijn leven. Niet als de "misschien-kans-van-mijn-leven".

Ben er gaan kijken en er vielen mij een paar dingen op... Zij stelde het ook heel mooi voor en wist het allemaal wel goed te praten maar ik voelde intuïtief aan dat het ook echt mooi praten was en geen waarheid. Als je interesse hebt wil ik je gerust laten weten over welke mooie kans het ging en hoe ze het voorstelde 

Dus de kans dat ik zo'n sprong in het diepe maak is ehhh niet aanwezig. Ben zelfs in mijn eigen stad blijven studeren daarom

.. Echte vrienschap en echte liefde gunt elkaar kansen en tuurlijk zal het eigen gerief van de persoon ook even parten spelen, maar ze gunnen het je wel.
.Cassidy schreef:Je weet pas of dit de kans van je leven is als je de beslissing al hebt gemaakt. Want valkuilen zijn er overal. En mensen die je een situatie rooskleuriger voorstellen dan hij uiteindelijk blijkt te zijn, en je een potje staan voor te liegen dito!
.