Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

DebbieY schreef:Ik erger me behoorlijk snel en vind ook snel iemand dom of vies.. En wanneer zo iemand gaat eten, dan word ik helemaal gek. Ik vind dat zó ontzettend vies en dat gekraak van zakjes en het kauwen van chips, nootjes enz enz.. Nou daar irriteer ik me dus echt aan! Dat heb ik trouwens ook met popcorn/snoep in de bioscoop..
zeker als ik rond lunchtijd in de trein zit, dan ga ik echt niet wachten tot ik weer thuis ben of waar ik ook moet wezen. Frouk schreef:DebbieY schreef:Ik erger me behoorlijk snel en vind ook snel iemand dom of vies.. En wanneer zo iemand gaat eten, dan word ik helemaal gek. Ik vind dat zó ontzettend vies en dat gekraak van zakjes en het kauwen van chips, nootjes enz enz.. Nou daar irriteer ik me dus echt aan! Dat heb ik trouwens ook met popcorn/snoep in de bioscoop..
Als je ergens werkt, eet je toch ook met andere mensen in een openbare ruimte? Wordt je dan bv ook gek als je in een restaurant zit en mensen om je heen ziet eten?
nee eten vind ik absoluut niet erg. Doe ik zelf ookzeker als ik rond lunchtijd in de trein zit, dan ga ik echt niet wachten tot ik weer thuis ben of waar ik ook moet wezen.
. 
DebbieY schreef:Ik erger me behoorlijk snel en vind ook snel iemand dom of vies.. En wanneer zo iemand gaat eten, dan word ik helemaal gek. Ik vind dat zó ontzettend vies en dat gekraak van zakjes en het kauwen van chips, nootjes enz enz.. Nou daar irriteer ik me dus echt aan! Dat heb ik trouwens ook met popcorn/snoep in de bioscoop..
Rond een uur of 4 moet ik juist even wat eten, anders krijg ik last van mijn maag. Als ik dan toevallig in de trein zit (en dat zit ik dan vaak 2 uur) ga ik ook gewoon eten. Ik zie er echt het punt niet van. 
Ik houd er trouwens niet van o0m iemand naast me te hebben, vind dat egt niet prettig, voel me dan opgesloten... noekiejj schreef:Blowen in de trein ook zo iets!
Ik kom regelmatig van de coupé in de 'inloopruimte' zeg maar...en ja hoor...heerlijk wietlucht komt je tegemoet!
Doe het dan ff niet in de trein...maarja dat is ook zo met een overdreven bierlucht/alcohollucht!

)
) en er kwamen steeds mensen voorbij lopen, deur open naar de volgende wagon, het maakt een hoop herrie wanneer die deuren niet gelijk sluiten