Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loes-freke schreef:het ergste vind ik voor de trein conducteur.
deze moet zijn leven met deze beelden blijven leven.
best als mensen bewust voor kiezen, maar gooi je niet voor de trein of ander voertuigen.
laat de andere er buiten, reden laast was op tv dan conducteur hier door niet meer aan het werk kon, omdat hij elke keer deze beelden voor zich te zien kreeg.
zo erg had hij aan gegrepen.
deze mensen dragen het leed waar ze zelf niks aan kunnen doen met zich mee.
dus loop je met zelfmoord gedachten. hang je zelf in een boom laat je eigen verdrinken of kies voor tabletten maar laat andere er buiten.
voor de nabestaande vind ik het ook erg, bij deze gecondoleerd, helaas hulp voor zelf dooding is nog niet goed uit gevonden, vroeg of laat doen ze het toch, helaas meestal als ze spelen dat ze goed in hun vel zitten.
mick75 schreef:Voor mij heeft het wel echt geholpen een paard aan te schaffen. Was een ongelooflijke impulsaankoop (kwam op een kwade dag thuis bij vriendlief met de mededeling dat ik een paard had gekocht... Hij is wekenlang giflink op me geweest). Mijn paard is voor mij de beste therapie die ik ooit heb gehad! Sinds ik haar heb heb ik geen serieuze dingen meer uitgehaald, dus zelfs mijn vriend die niets met paarden heeft ziet het nut van de aanschaf wel in. Voordat ik haar had liep ik in en uit bij de PAAZ, sinds ik madam heb ben ik daar niet meer geweest. Dat is voor mijn vriend ook alle kosten die het hebben van een paard met zich meebrengt wel waard, ondanks dat het een flinke aanslag op ons budget is en hij ook er een hoop voor moet laten.
Ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen met het verlies! Het is en blijft moeilijk om mee om te gaan.