Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meetje22 schreef:Ben het hier mee eens.
Vind het een tamelijk naieve gedachte om te denken dat je man nooit vreemd zal gaan.
En als ie het doet dat je het dan merkt of dat ie het eerlijk zal vertellen.
Ken mannen die jarenlang hele tweede levens erop na hielden zonder dat de vrouw iets doorhad.
Eentje had minnares plus kind aan het einde van de straat wonen![]()
Ik zal dus voor geen enkele man mijn hand in het vuur steken.
Ondanks dat moet ik zeggen dat ik er eigenlijk nooit mee bezig ben of mijn man vreemd gaat.
Ik check hem nooit wat na of iets, zo zit ik gewoon niet in elkaar.
De tijd die ik in het nalezen van zijn mobiel moet steken steek ik liever in wat nuttigs.
Kost je elke dag drie minuten,nou na zeven dagen had je beter 21 minuten met je kids in de speeltijd kunnen doorbrengen
Otje_ schreef:1. Vertrouwen jullie je vriend of vriendin als hij of zij voor een paar weken weg gaat?
Ja ik vertrouw hem wel, maar er is toch een soort onrust.
2. Is hij of zij al een keer eerder vreemd gegaan?
Nee, denk ook niet dat die het ooit doet.
3. Als hij of zij vreemd zou gaan zouden jullie diegene nog een kans geven of eruit schoppen?
Ligt er helemaal aan met wie die vreemd is gegaan, maar ik denk dat k hem nog een 2e kans geefen in wat voor mate er vreemd is gegaan, zoenen of meer maakt toch wel een verschil.. Hij zou mij ook nog een 2e kans geven als het alleen bij zoenen blijft.
Rock schreef:Mijn vent kan volgens mij niet vreemdgaan qua tijd. Hij werkte jarenlang in Utrecht (half 7 de deur uit, half 7 thuis) en nu werkt hij in Amsterdam (half 8 de deur uit, half 6 thuis).
Het enige wat hij buiten zijn werk doet is wandelen. Gewoon een blokje om. Hij is dan in ongeveer 5 minuten terug. Zo snel issie gewoon niet in bed
Meetje22 schreef:Vudress schreef:Ga voor de grap eens op de wallen kijken. Daar zie je heel veel getrouwde mannen waarvan de vrouwen zeggen dat ze nooit vreemd zullen gaan.
Een man blijft een man en als hij zijn pik achterna kan lopen doet hij dat.
Ik vertrouw mijn vriend maar houdt hem wel goed in de gaten.
Ben het hier mee eens.
Vind het een tamelijk naieve gedachte om te denken dat je man nooit vreemd zal gaan.
En als ie het doet dat je het dan merkt of dat ie het eerlijk zal vertellen.
Ken mannen die jarenlang hele tweede levens erop na hielden zonder dat de vrouw iets doorhad.
Eentje had minnares plus kind aan het einde van de straat wonen![]()
Ik zal dus voor geen enkele man mijn hand in het vuur steken.
Ondanks dat moet ik zeggen dat ik er eigenlijk nooit mee bezig ben of mijn man vreemd gaat.
Ik check hem nooit wat na of iets, zo zit ik gewoon niet in elkaar.
De tijd die ik in het nalezen van zijn mobiel moet steken steek ik liever in wat nuttigs.
Kost je elke dag drie minuten,nou na zeven dagen had je beter 21 minuten met je kids in de speeltijd kunnen doorbrengen
Miepie1980 schreef:Otje_ schreef:1. Vertrouwen jullie je vriend of vriendin als hij of zij voor een paar weken weg gaat?
Ja ik vertrouw hem wel, maar er is toch een soort onrust.
2. Is hij of zij al een keer eerder vreemd gegaan?
Nee, denk ook niet dat die het ooit doet.
3. Als hij of zij vreemd zou gaan zouden jullie diegene nog een kans geven of eruit schoppen?
Ligt er helemaal aan met wie die vreemd is gegaan, maar ik denk dat k hem nog een 2e kans geefen in wat voor mate er vreemd is gegaan, zoenen of meer maakt toch wel een verschil.. Hij zou mij ook nog een 2e kans geven als het alleen bij zoenen blijft.
Dit is exact wat ik ook wou typen.
Vreemdgaan zal hij niet snel doen, maar zeg nooit nooit vind ik.
En de mate van vreemdgaan vind ik uitmaken voor het wel of niet verbreken van de relatie. Je gooit toch iets weg wat je in jaren hebt opgebouwd. ALs je relatie stabiel is zou ik over het zoenen wel heen kunnen komen mits het echt eenmalig is gebeurd.Sex of langere tijd vreemdgaan zou voor mij waarschijnlijk het einde betekenen maar je weet natuurlijk nooit wat je zou doen in zo'n situatie.
Blue_Eyes schreef:Rock schreef:Mijn vent kan volgens mij niet vreemdgaan qua tijd. Hij werkte jarenlang in Utrecht (half 7 de deur uit, half 7 thuis) en nu werkt hij in Amsterdam (half 8 de deur uit, half 6 thuis).
Het enige wat hij buiten zijn werk doet is wandelen. Gewoon een blokje om. Hij is dan in ongeveer 5 minuten terug. Zo snel issie gewoon niet in bed
Tja, ik kan me misschien eens af gaan vragen wie hij allemaal uitnodigt op de avonden dat ik de deur uit ben?
Rock schreef:Hihi nou ik ben eigenlijk ook niet zo vaak de deur uit. Als ik wel ga zegt hij altijd; 'laat je even weten hoe laat je thuis bent, kan ik zorgen dat ik voor die tijd m'n vriendin de deur uit schop'
En dat is precies de reden waarom ik niet geloof dat dat daadwerkelijk gebeurt
Citaat:. ALs je relatie stabiel is zou ik over het zoenen wel heen kunnen komen mits het echt eenmalig is gebeurd.Sex of langere tijd vreemdgaan zou voor mij waarschijnlijk het einde betekenen maar je weet natuurlijk nooit wat je zou doen in zo'n situatie.
Citaat:als dat gebeurt is je relatie ook niet stabiel
VivaLaVida schreef:ja maar wat je niet weet, deert je ook niet paintlinger...
kan je eerder bang zijn dat je er via via achter komt.....