Vertrouwen jullie je partner voor 100% ? Vreemdgaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vertrouw jeje partner voor 100%

Poll eindigt op

Ja onze relatie is echt waterdicht!
184 (72%)
Weet niet aan de ene kant wel aan de andere kant niet
60 (23%)
Nee hij is al is eerder vreemd gegaan!
10 (3%)

Totaal aantal stemmen: 254

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:47

ben het met bovenstaande eens, kijk maar eens om je heen, in de meest gelukkige relatie gaat een man wel eens vreemd, dat niemand begrijpt waarom, waarschijnlijk zijn er maar heel weinig mannen op de wereld die nee zeggen als een mooie vrouw ze wat aanbied

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:47

Mijn hoofd is het met Marjolein eens......maar mijn gevoel heeft er nog wat moeite mee ;)

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:49

oke ten eerste; zeg nooit nooit.
alle verhalen hebben twee kanten en vooral het mannenvlees is zwak :Y)

ik zie mijn vriend ook niet vreemdgaan maar heb hem ook wel eens gevraagd dat als er een mooie vrouw hem echt aan het verleiden is of hij dat kan weerstaan. antwoord daarop was, dat weet ik niet.
hij flirt echt met veel vrouwen maar heeft zelf niet door dat hij het doet, ik zelf vind het wel grappig omdat ik zeker genoeg ben dat er niemand tussen komt.

vind hij het wel nodig om vreemd te gaan prima, dan weet ik ook waar ik aan toe ben. of ik dan verder met hem zou gaan? daar durf ik geen antwoord op te geven.
eerder riep ik altijd een keer vreemdgaan en ik ben weg, maar nu we kinderen hebben denk ik dat we het nog eens zouden proberen.

edit: 5 week is toch niks, de mijne heeft het wel eens een paar maand zonder moeten doen hoor :+
heb hem toen ook gezegd dat als hij het nodig vond om iets met een ander te doenb hij dat vooral moest doen.
mag dat?
ja hoor
maar dan ben ik jou kwijt zeker?
weet ik niet kom je dan wel achter
hmm toch maar niet dan :D
Laatst bijgewerkt door Elinaa op 16-07-09 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:51

Meetje22 schreef:
Ben het hier mee eens.
Vind het een tamelijk naieve gedachte om te denken dat je man nooit vreemd zal gaan.
En als ie het doet dat je het dan merkt of dat ie het eerlijk zal vertellen.
Ken mannen die jarenlang hele tweede levens erop na hielden zonder dat de vrouw iets doorhad.
Eentje had minnares plus kind aan het einde van de straat wonen ;)
Ik zal dus voor geen enkele man mijn hand in het vuur steken.
Ondanks dat moet ik zeggen dat ik er eigenlijk nooit mee bezig ben of mijn man vreemd gaat.
Ik check hem nooit wat na of iets, zo zit ik gewoon niet in elkaar.
De tijd die ik in het nalezen van zijn mobiel moet steken steek ik liever in wat nuttigs.
Kost je elke dag drie minuten,nou na zeven dagen had je beter 21 minuten met je kids in de speeltijd kunnen doorbrengen :D

Die van mij kan nog niet eens verborgen houden dat hij een cadeautje heeft gekocht. Nee, geheimen bewaren is niet zijn sterkste kant - dus ik geloof niet dat hij iets groots als dat (want hij zou zich echt wel kei-schuldig voelen) verborgen zou kunnen houden.
Mijn ex is ook vreemdgegaan, dus ik weet heus wel hoe het voelt en hoe weinig vanzelfsprekend is. Ben niet de eerste de beste naieve puber met romantische ideeen hoor... maar dat had ik wel door, toen die vanalles uitvrat.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:52

Mijn grootste angst is eigenlijk.......dat ik er nooit achter kom :=
Dat lijkt me zo verschrikkelijk.....want dan wordt je pas echt belazerd!

Elinaa

Re: Vertrouwen jullie je partner voor 100% ? Vreemdgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:54

haha ik heb het tegenovergestelde

als hij vreemd gaat oke, maar dan zorgt hij er maar voor dat ik er nooooit achter kom

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:55

Mijn vent kan volgens mij niet vreemdgaan qua tijd. Hij werkte jarenlang in Utrecht (half 7 de deur uit, half 7 thuis) en nu werkt hij in Amsterdam (half 8 de deur uit, half 6 thuis).

Het enige wat hij buiten zijn werk doet is wandelen. Gewoon een blokje om. Hij is dan in ongeveer 5 minuten terug. Zo snel issie gewoon niet in bed :')

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:56

Otje_ schreef:
1. Vertrouwen jullie je vriend of vriendin als hij of zij voor een paar weken weg gaat?
Ja ik vertrouw hem wel, maar er is toch een soort onrust.
2. Is hij of zij al een keer eerder vreemd gegaan?
Nee, denk ook niet dat die het ooit doet.
3. Als hij of zij vreemd zou gaan zouden jullie diegene nog een kans geven of eruit schoppen?
Ligt er helemaal aan met wie die vreemd is gegaan, maar ik denk dat k hem nog een 2e kans geef :) en in wat voor mate er vreemd is gegaan, zoenen of meer maakt toch wel een verschil.. Hij zou mij ook nog een 2e kans geven als het alleen bij zoenen blijft.

Dit is exact wat ik ook wou typen.
Vreemdgaan zal hij niet snel doen, maar zeg nooit nooit vind ik.

En de mate van vreemdgaan vind ik uitmaken voor het wel of niet verbreken van de relatie. Je gooit toch iets weg wat je in jaren hebt opgebouwd. ALs je relatie stabiel is zou ik over het zoenen wel heen kunnen komen mits het echt eenmalig is gebeurd.
Sex of langere tijd vreemdgaan zou voor mij waarschijnlijk het einde betekenen maar je weet natuurlijk nooit wat je zou doen in zo'n situatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:56

ja maar wat je niet weet, deert je ook niet paintlinger...
kan je eerder bang zijn dat je er via via achter komt.....

Ik zou tot moord in staat zijn denk ik... :D

gelukkig vertrouw ik mijn mannetje 300%.
Mijn ex is wel vreemdgegaan (zei hij tenminste, heel stoer toen het al uit was.. dus of het echt waar is weet ik niet )

maar dat boeide me geen flikker. ik was allang zo klaar met hem dat ik trots op mezelf was dat ik niet vreemd was gegaan!!
Had ik veel meer reden toe dan hij.. maar ik zou het nooit doen :)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:57

Rock schreef:
Mijn vent kan volgens mij niet vreemdgaan qua tijd. Hij werkte jarenlang in Utrecht (half 7 de deur uit, half 7 thuis) en nu werkt hij in Amsterdam (half 8 de deur uit, half 6 thuis).

Het enige wat hij buiten zijn werk doet is wandelen. Gewoon een blokje om. Hij is dan in ongeveer 5 minuten terug. Zo snel issie gewoon niet in bed :')

Tja, ik kan me misschien eens af gaan vragen wie hij allemaal uitnodigt op de avonden dat ik de deur uit ben? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:58

Meetje22 schreef:
Vudress schreef:
Ga voor de grap eens op de wallen kijken. Daar zie je heel veel getrouwde mannen waarvan de vrouwen zeggen dat ze nooit vreemd zullen gaan.
Een man blijft een man en als hij zijn pik achterna kan lopen doet hij dat.

Ik vertrouw mijn vriend maar houdt hem wel goed in de gaten.

Ben het hier mee eens.
Vind het een tamelijk naieve gedachte om te denken dat je man nooit vreemd zal gaan.
En als ie het doet dat je het dan merkt of dat ie het eerlijk zal vertellen.
Ken mannen die jarenlang hele tweede levens erop na hielden zonder dat de vrouw iets doorhad.
Eentje had minnares plus kind aan het einde van de straat wonen ;)
Ik zal dus voor geen enkele man mijn hand in het vuur steken.
Ondanks dat moet ik zeggen dat ik er eigenlijk nooit mee bezig ben of mijn man vreemd gaat.
Ik check hem nooit wat na of iets, zo zit ik gewoon niet in elkaar.
De tijd die ik in het nalezen van zijn mobiel moet steken steek ik liever in wat nuttigs.
Kost je elke dag drie minuten,nou na zeven dagen had je beter 21 minuten met je kids in de speeltijd kunnen doorbrengen :D

Vrouwen zijn anders minstens zo erg qua vreemdgaan. Er wordt altijd maar gedaan alsof alleen de mannen vreemdgaan, maar ik denk dat vrouwen net zo erg zijn..

Paintlinger

Het scheeld (hoop ik) wel dat mijn vriend ook al eens belazerd is.......dus hij weet wat het is...

Anoniem

Miepie1980 schreef:
Otje_ schreef:
1. Vertrouwen jullie je vriend of vriendin als hij of zij voor een paar weken weg gaat?
Ja ik vertrouw hem wel, maar er is toch een soort onrust.
2. Is hij of zij al een keer eerder vreemd gegaan?
Nee, denk ook niet dat die het ooit doet.
3. Als hij of zij vreemd zou gaan zouden jullie diegene nog een kans geven of eruit schoppen?
Ligt er helemaal aan met wie die vreemd is gegaan, maar ik denk dat k hem nog een 2e kans geef :) en in wat voor mate er vreemd is gegaan, zoenen of meer maakt toch wel een verschil.. Hij zou mij ook nog een 2e kans geven als het alleen bij zoenen blijft.

Dit is exact wat ik ook wou typen.
Vreemdgaan zal hij niet snel doen, maar zeg nooit nooit vind ik.

En de mate van vreemdgaan vind ik uitmaken voor het wel of niet verbreken van de relatie. Je gooit toch iets weg wat je in jaren hebt opgebouwd. ALs je relatie stabiel is zou ik over het zoenen wel heen kunnen komen mits het echt eenmalig is gebeurd.Sex of langere tijd vreemdgaan zou voor mij waarschijnlijk het einde betekenen maar je weet natuurlijk nooit wat je zou doen in zo'n situatie.

als dat gebeurt is je relatie ook niet stabiel :)*

vind ik.

Als ik niet genoeg ben voor iemand, zoekt ie maar iemand die wel genoeg is.. dar voel ik me dan ook weer te goed voor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:59

Blue_Eyes schreef:
Rock schreef:

Tja, ik kan me misschien eens af gaan vragen wie hij allemaal uitnodigt op de avonden dat ik de deur uit ben? :')

Hihi nou ik ben eigenlijk ook niet zo vaak de deur uit. Als ik wel ga zegt hij altijd; 'laat je even weten hoe laat je thuis bent, kan ik zorgen dat ik voor die tijd m'n vriendin de deur uit schop :D '

En dat is precies de reden waarom ik niet geloof dat dat daadwerkelijk gebeurt :')

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 11:00

Als je al negatief op het eerste moet antwoorden, dan is je relatie het niet waard.

Ik vertrouw hem 100%, of hij het ooit zal doen? de tijd zal het uitwijzen.
Je kunt niet zeggen of iemand vreemd zal gaan of niet.

Mocht hij vreemdgaan, dan schop ik hem het huis uit, En dat zou andersom ook gebeuren.
Ik heb wel gezegd, dat hij dan als ruin door het leven gaat. (waar hij hartelijk om kon lachen)

Nu zijn wij in nov. 9 jaar samen, en daarvan een jaar getrouwd.

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 11:00

Ben niet onzeker, maar vertrouw mijn partner nooit meer 100%. Je weet nooit...
Maar verder geen last van onzekere of jaloeziegevoelens in mijn relatie hoor....alleen 100% blind vertrouwen is wat anders.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 11:01

Rock schreef:
Hihi nou ik ben eigenlijk ook niet zo vaak de deur uit. Als ik wel ga zegt hij altijd; 'laat je even weten hoe laat je thuis bent, kan ik zorgen dat ik voor die tijd m'n vriendin de deur uit schop :D '

En dat is precies de reden waarom ik niet geloof dat dat daadwerkelijk gebeurt :')

_O- Bekende zin.

Of als ik opbel waar hij heen gaat, of waar hij is : Bij mijn vriendin, :+ standaard antwoord.
Nee ik twijfel niet.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 11:01

@Rock: Ja, hihi, dat is hier ook het vaste geintje :D Net als met dat kamermeisje :')
Ik ben eigenlijk iedere maandag- en donderdagavond weg, dus wie weet heeft hij wel een vaste speelavond ;)
Al zit meestal zijn veel oudere mannelijke collega hier en hangen ze met zijn tweeen boven de cd-speler als ik thuiskom (die dan helemaal open is en ontleed) :+

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 11:02

Dat denk ik ook wel Relaxed.
Volgens mij zijn vrouwen er ook nog beter in ook.

Makkelijker qua smoezen en de mond dicht houden dan een man denk ik.
En wij vrouwen voelen toch zulke dingen eerder aan.

VivaLaVida, denk niet dat een keer in een geile/aangeschoten bui zoenen met een ander echt voortkomt uit onrust van een niet stabiele relatie. Sommige mensen zijn gewoon erg lichamelijk ingesteld en zullen makkelijker deze grens over gaan.
Ondanks dat ik een stabiele relatie heb een een schat van een vent kan ik me wel voorstellen dat als dit gebeurd wij niet uit elkaar zullen gaan.
Heb ook altijd gezegd, als je het beter kan krijgen moet je maar gaan. Daar sta ik ook achter. Maar zoenen is wat anders dan sex of verliefdheid. En zoenen uit geiligheid is voor mij ook wat anders dan uit verliefdheid.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 11:03

Citaat:
. ALs je relatie stabiel is zou ik over het zoenen wel heen kunnen komen mits het echt eenmalig is gebeurd.Sex of langere tijd vreemdgaan zou voor mij waarschijnlijk het einde betekenen maar je weet natuurlijk nooit wat je zou doen in zo'n situatie.

Citaat:
als dat gebeurt is je relatie ook niet stabiel :)*

Wie zegt namelijk dat hij het geen 2e keer zal doen? Tenslotte is hij/zij er de eerste keer ook mee weggekomen.

Paintlinger

VivaLaVida schreef:
ja maar wat je niet weet, deert je ook niet paintlinger...
kan je eerder bang zijn dat je er via via achter komt.....

Daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Want als mijn vriend uitgaat en er zou iets gebeuren......dan houden zijn ('leuke') vrienden hun bek wel....daar ben ik van overtuigd.
Het hangt er wel erg vanaf met wie hij uitgaat.......maar ik zou dus nooit voor 100% zeker weten of hij wat uitgespookt heeft...

Maar ja....ik ga me maar eens foccusen op 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is' denk ik ;)

Anoniem

Dat kamermeisje heb ik inderdaad ook wel grapjes over gemaakt toen hij in Polen zat :')

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 11:04

Als je kerel met iemand zoent uit geiligheid, dan wil dus zeggen dat hij dat bij jou niet kan kijgen, of een ander beter vind.
Zou ik persoonlijk ook niet appriceren

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 11:05

vrouwen zijn slimmer denk ik wat leugentjes e.d betreft waardoor het minder snel/vaak uitkomt

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 11:05

Paintlinger schreef:
Maar ja....ik ga me maar eens foccusen op 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is' denk ik ;)

Dat altijd. Vertrouwen is de basis van de relatie,
Als je elkaar niet kunt of durft te vertrouwen? waar sta je dan?

Mannen en vrouwen kunnen net zo goed liegen.