Mijn vriend gaat in september een weekend weg met vrienden.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:20

Ik herken dit heel erg goed. Een paar maanden geleden is mijn vriend ook een weekend weg geweest met zijn
vriendengroep. Tot het moment dat ze gingen had ik er geen goed gevoel bij, al vertrouw ik hem volledig. Ik
kon dat gevoel ook niet goed onder woorden brengen, vandaar dat ik het maar heb laten gaan. Omdat ik
anders dingen verkeerd zou hebben gezegd, zoals ik ze niet had bedoeld. Uiteindelijk hadden we allebei
een heel fijn weekend. Hij lekker weg met de jongens, en kwam bruingebakken weer terug, en ik ben lekker
een weekendje bij mijn ouders en mijn pony geweest. Heeeeerlijk!! Laat het dus een beetje gaan, en probeer
blij voor hem te zijn. Hij komt vast niemand anders tegen, dit is gewoon voor de leuk. Gun hem zijn daagjes
maar, daar zal hij je dankbaar voor zijn ;).

Succes!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:23

verootjoo schreef:
hoezo baas boven baas?

Ik snap gewoon niet waarom hier zo moeilijk over gedaan wordt. Alsof hij thuis niet vreemd kan gaan, daar heb je toch geen weekendje weg voor nodig?

En je vriend heeft toch voor jou gekozen? Dan gaat ie echt niet zomaar weer weg naar het eerste de beste mooiere meisje lijkt me zo... En als ie denkt dat ie t daar beter krijgt, moet ie dat maar lekker doen :Y)

Maar iedereen is anders. En dat je dan in je vorige post ook nog concludeert dat de TS dan maar een slechte relatie heeft, gaat
mij helemaal te ver. Ook elke relatie is anders, en iedereen gaat op zijn eigen manier met dingen om.

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:23

de mijne moet voor 2x een half jaar op stage, over 3 weken begint zijn 1e stage, hij heeft er bewust voor gekozen om in nl te blijven,deze keuze heeft niks met mij te maken. Ik zou het heel moeilijk kunnen hendelen, en wieweet zelfs een tijdelijke break inlassen, omdat ik het niet zou kunnen hebben dat hij daar voor zo'n lange periode zit. Maar ik zou nooit,maar dan ook nooit zeggen dat hij niet zou mogen! Als je echt van iemand houdt gun je hem die kans!

Dit vind ik ervan, ondanks dat ik echt heel,heel erg jaloers kan zijn,maar je relatie word alleen maar slechter als die jaloezie gaat overheersen,dus werk daar aan!

(beetje off topic :P )

magicsanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:44

He, niet onzeker zijn over jezelf hoor.
Hij heeft jou uitgekozen als vriendin en dat heeft ie niet voor niets gedaan, hij wil gewoon ouderwets met zijn vrienden een weekendje weg. Ja hij kan daar andere meiden tegenkomen als ze stappen maar die zijn vast niet zo leuk als jij, alleen al omdat jij degene bent die zo gek op hem is dat je hem het liefste thuis zou houden.
Meid hij komt na dat weekend echt wel gezellig bij jouw terug hoor. Ik zeker wel tegen hem zeggen dat je hem zult missen en dat je het bar ongezellig vind dat hij weg gaat maar het hem ook wel gunt om met zijn vrienden weg te gaan.
Niet gaan doen of het je geen barst kan schelen maar ik neem aan dat je hem ook zijn lol gunt.
En.... zoals velen al gezegd hebben ga wat leuks doen dat weekend.

Kipje39

Re: Me vriend gaat in september een weekend weg met vrienden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 18:53

Tuurlijk ga jij je ventje missen als hij een weekend weg is.
Maar ik zou me als ik jou was niet druk maken.
Mijn vriend roept altijd van ja ik vertrouw jou wel maar die kerels niet.
KOmt er dus opneer dat hij mij ook niet vertrouwd, want ik ben er zelf ook nog altijd bij.
Ik vind dat zo´n rot smoes.
Ik ben namelijk van het gaan en staan waar ik zelf wil, en hij vind dat echt niet leuk. Als ik een weekendje naar een vriendin ga ofoz, maar dan heeft hij lekker pech want ik heb me eigen leven ook nog.
Zo zouden meerdere mannen ook moeten denken.....

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 21:36

verootjoo schreef:
Ik vind dit wel heel erg hoor, dat je je daar zo druk om maakt :\ Als mijn vriend daarmee aan zou komen zou ik het provoceren door 2 weken weg te gaan ipv een weekend. Komop... wat is nou helemaal een weekend :?
Als je zo twijfelt in een relatie vraag ik me af of het uberhaupt wel een goede relatie is.

Mijn vriend gaat 1 week naar spanje met de jongens, en ik heb er eigenlijk nog geen moment bedacht dat ik dat eigenlijk niet leuk vind. Ja, ik moet hem een week missen, maar ach, daarna is het weer extra leuk om m te zien :) Ik ga zelf 2 weken naar italië zonder hem, en heb van hem ook nog niet gehoord dat ie dat erg vindt.
Je hebt elkaar iig weer iets te vertellen, en heeeel lang te knuffelen als hij weer terug is :P En er komen altijd mooie verhalen van als mn vriend met de jongens alleen gaat stappen. Sowieso gaan ze regelmatig een weekend weg. En die verhalen achteraf.... hilaaaarisch.

Trouwens... wij stappen ook vaak apart. Ik vind het heel gezellig met hem hoor, maar sommige dingen moet je gewoon doen zonder je aanhang erbij :Y)

Tjah ieder zijn eigen dingen om zich druk over te maken toch? Gelukkig heb jij dat niet! ;)
Ik weet iig zeker dat onze relatie goed zit, héél goed zelfs. Maar ik kan me er dan alsnog druk over maken, dat blijkt wel.
En ik gun hem dat weekendje zeker wel. We doen zo ook onze eigen dingen zonder elkaar... maar een weekendje is nog nooit voorgekomen. Misschien omdat het voor de eerste keer is maak ik me er zo druk over? Ik weet het niet.

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 21:55

Mijn vriend is nu op vakantie met vrienden , en gelukkig vertrouw ik hem met mijn ogen dicht.
Ik mis hem natuurlijk wel naast me in de nachten , maar ergens vind ik het ook heerlijk even alleen :) Al ben ik wel blij dat hij vrijdag weer thuis komt :D

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 22:01

Meid een beetje doorbijten hoor, je vriend gaat wat lol beleven en straks komt hij weer met een glimlach en 100 meer verhalen thuis bij jou! Laat hem lekker gaan!!

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 22:04

Ik heb het ook hoor. Alleen mijn vriend gaat een week met 3 vrijgezelle jongemannen naar New York... ik ben benieuwd.. :o

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 22:20

mijn vriend is nu met 7 vrijgezelle vrienden een week naar chersonisos, eigenlijk zouden ze allemaal vrijgezel blijven maarja... ik ben natuurlijk veel te leuk om te laten lopen ;) Vriendlief smst elke dag even (niet omdat het moet maar omdat hij het leuk vind), hij mist me en hopelijk vermaakt hij zich! Hij heeft een lekkere vlotte babbel, hij was ook bang dat ik het erg zou vinden, omda thij ook snel praatjes met meisjes maakt, maar ik heb hem op het hart gedrukt hij gewoon lekker leuke meisjes moet zoeken voor de jongens :P
Het enige waar ik me druk om maak is dat ze niet goed voor hem zorgen mocht de drank verkeerd vallen of er anders wat engs gebeurd := Want hij moet vooral lekker veel lol maken en ouwehoeren daaro, zolang ik maar in zijn hartje ben, en dat ben ik! :+:
Ik ga morgen weg voor 4 week, ga welliswaar met m'n ouders mee maar daar zijn ook genoeg jongens om mee vreemd te gaan en er lopen ook genoeg leuke jongens rond, maar ik heb voor deze héle leuke gekozen en daar ben ik heel blij mee en ik wil ook geen ander, voor mij is deze de allerleukste.

Ik vind het juist super leuk als ze dat blijven doen of later weer gaan doen! Al moet ik het organiseren, ik hoef niet mee hoor! Zeker als ze bijna allemaal een partner hebben, dan zijn zulke dingen extra leuk. Nou moet ik zeggen dat hij een ontzetten toffe vriendengroep heeft, stuk voor stuk allemaal hele nette jongens (ik denk dat ze niet eens alle zeven een meisje gezoend hebben, het zal mij benieuwen) dus dat speelt natuurlijk ook mee.

Wij gaan ook gewoon los van elkaar op stap en als we samen in de groep op stap gaan zijn we ook zeker niet de hele tijd bij elkaar, meestal in het begin niet en als hij dan genoeg bier gehad heeft dan wordt hij knuffelig en aanhankelijk en dan drentelt hij lekker achter me aan :))

Ik kan je gevoel wel begrijpen, bij mijn vriend is het overduidelijk dat hij gek op me is en ik vind hem totaal geen type voor vreemdgaan, met andere meiden gaat hij heel anders om dan met mij, voor mij voelt het heel vanzelfsprekend dat wij bij elkaar horen, maar toch kan ik me wel iets voorstellen bij wat je voelt. maar probeer er zoveel mogelijk met hem over te praten (zónder hem een schuldgevoel aan te praten) en waarom gaan jullie als "de-vriendinnen-van" niet dat weekend ook iets leuks doen? Misschien dagje bronnenbad ofzo, echt zo'n meidending!
En tuurlijk ziet hij daar andere hele leuke meisjes maar weetje... dna ziet hij ook dat jij nog altijd de allerleukste bent voor hem! De dijk zingt niet voor niets, een man weet pas wat hij mist als ze er niet is ;)

@verootje: idd die verhalen, verheug ik me nu al op! ze filmen ook, nog mooier! Alleen de reis tot aan schiphol zorgt bij hun al voor verhalen die jaren meegaan... want tja als er twee op perron staan te roken en de trein rijd ineens weg, dan heb je al een prachtig verhaal en dan zijn ze nog niet eens op de plek van bestemming maar pas een uur van huis _O-

magicsanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 22:47

plan voor jezelf een leuke strandrit of concours of zo in dat weekend heb je vast geen tijd om er veel over na te denken en is dat weekend voorbij voor je het weet

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 22:51

Koppie d'r op en gaan. Kom op, het is maar een weekend. :)

Edit: Mocht hij nou vreemd gaan, of buiten de deur eten, kom je er vroeg of laat toch wel achter.. Met die instelling kom ik er altijd doorheen. ;)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 05:18

Ik had dat ook, maar dat was toen we nog maar 2 maanden samen waren. Hij ging tijdens de ene week vakantie na onze examens 10 dagen snowboarden, ik moest thuis zitten leren voor 2 inhaalexamens die ik die week moest afleggen omdat ik Pfeiffer had (gehad). Toen was ik ergens wel "bang", omdat hij met een paar vrienden maar ook vriendinnen op één appartementje zat. En één van die vriendinnen kende ik wel als een behoorlijke, tja... slet.

Maar dat was ook helemaal aan het begin van onze relatie. Ik kende hem nog niet zo goed als ik hem nu ken en wist ook gewoon nog niet hoeveel onze relatie voor hem betekende. Momenteel zit ik al een week in Amerika en ik ga pas over ruim een week terug naar huis. Ik heb een paar maanden geleden wel twijfels gehad van "wat als hij terwijl ik weg ben dit of dat doet?". Maar die zijn nu ook allemaal weg en ik zit hier met een gerust hart. Ik ken hem beter, we zijn nu al bijna 9 maanden samen en ik weet wel dat hij wat wij hebben niet zomaar weggooit over het eerste beste meisje dat hij tegenkomt.

Het is vooral een kwestie van zelfvertrouwen. Je moet beseffen dat jouw vriend wel degelijk jou als zijn vriendin heeft gekozen. En dat betekent wel degelijk iets.

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 06:41

Ik zou het maar even een beetje loslaten als ik jou was, laat hem lekker met zijn vrienden weggaan, is toch superleuk voor die jongens?
Mijn vriend gaat toevallig ook rond die tijd een lang weekend weg met zijn vrienden, en de vriendinnen mogen ook niet mee, omdat ze lekker met de mannen onder elkaar willen zijn net als 'old times' zonder gezeur van de meiden ;) Ik geef ze groot gelijk! Waarom zouden de meiden ook mee moeten? Ze willen lekker bieren, kaarten, stappen etc. Gewoonlekker mannen onder elkaar.

En geloof mij, die jongens waar mijn vriend mee weggaan zijn flirt's 1e klas! Dus ja, in het begin was ik ook onzeker daarover, maar ik gunde het hem wel! Want hij vind het zo leuk dat weekend met zijn vrienden, maar is ook altijd weer blij als ie thuis is ;)

Ik zet altijd mijn verstand op nul, en plan dit jaar zelf een weekend weg op die data met mijn vriendin, lekker naar zo'n wellnessoord. Heerlijk!

Laat het los meid, vreemdgaan kunnen ze altijd als ze willen hoor ;)

Davinia_Jarig

Re: Mijn vriend gaat in september een weekend weg met vrienden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 07:15

Meid, het is maar een weekend hoor! Hij is weer thuis voordat je het weet! Mijn vriend ging dit jaar niet met vrienden op vakantie, maar ik heb eventjes geregeld dat ie toch nog een nachtje mee kon met hen. Gun hem gewoon een leuk weekend met de jongens en gun jezelf een nog leuker weekend met je vriendinnen ;)
Gewoon zelf leuke dingen plannen en je zult zien, hij is snel weer thuis.

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 07:24

Eerlijk ik zou jouw vriend al niet willen zijn. Dit is in mijn ogen echt jouw onzekerheden op een negatieve wijze laten doorschijnen op je vriend. Samenzijn betekent ook elkaar kunnen loslaten, je eigen dingen kunnen blijven doen. Jullie zijn beide jong, dus claim hem niet net zo goed hij dat ook niet met jouw kan doen.

Dus zet je erover, plan zelf leuke dingen tijdens dat weekend en mss kan je zelf wel een andere periode eens met jouw vriendinnen op stap en kan hij thuisblijven.
Je moet er allemaal geen punt van maken, succes verder

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 08:38

Moelie schreef:
Tjah ieder zijn eigen dingen om zich druk over te maken toch? Gelukkig heb jij dat niet! ;)
Ik weet iig zeker dat onze relatie goed zit, héél goed zelfs. Maar ik kan me er dan alsnog druk over maken, dat blijkt wel.
En ik gun hem dat weekendje zeker wel. We doen zo ook onze eigen dingen zonder elkaar... maar een weekendje is nog nooit voorgekomen. Misschien omdat het voor de eerste keer is maak ik me er zo druk over? Ik weet het niet.

Je kunt jezelf allerlei redenen gaan indenken en afvragen, maar pas op dat je in je hoofd geen dingen herhaalt totdat je er zelf in gaat geloven. Wat is het verschil tussen de 8 uur die je overdag vanwege werk gescheiden bent (neem ik aan) of wat meer dan 8 uur in een weekend. Volgens mij zit het je dwars dat hij plezier zónder jouw gaat hebben. Kan dat kloppen?

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 10:34

_Micha_ schreef:
Niet iedereen is zo zelfverzekerd of zo zeker van zijn zaak.
Verder weet je ook niet hoelang de TS en haar vriend een relatie hebben, ze zegt namelijk dat dit de 1e keer is dat ze iets 'appart' gaan doen.

De eerste keer toen mijn vriend wegging vond ik het ook niet heel erg leuk, maar nu geef ik er ook echt niets meer om.
Zoiets kan ook moeten groeien!

We hebben bijna een jaar :) Het is voor het eerst dat ie een weekendje weggaat zonder mij ja. Misschien is het daarom ook een raar idee, en vind ik het niet zo fijn nee. We hebben wel al wat eerder dingen van elkaar apart gedaan, maar dan een avondje waarna we elkaar gewoon weer zagen (we wonen samen).

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 10:37

Bienotje schreef:
Moelie schreef:

Je kunt jezelf allerlei redenen gaan indenken en afvragen, maar pas op dat je in je hoofd geen dingen herhaalt totdat je er zelf in gaat geloven. Wat is het verschil tussen de 8 uur die je overdag vanwege werk gescheiden bent (neem ik aan) of wat meer dan 8 uur in een weekend. Volgens mij zit het je dwars dat hij plezier zónder jouw gaat hebben. Kan dat kloppen?

Hmm nee dat niet zo zeer denk ik, ik gun hem het plezier juist heel erg veel. Want ik weet dat hij dat geweldig vind. Aangezien ze het vorig jaar ook al van plan waren en het toen ook al niet doorging.
Ik kan me herrinderen dat ik dat ook bij vorige relaties had, dus waarschijnlijk ligt het gewoon aan mezelf maar wat dan en waarom precies weet ik niet.
Maarja, wat jij zegt kan miss wel een beetje kloppen ja...

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:44

Tja je zal toch op hem moeten vertrouwen.

Misschien een leuk idee om in hetzelfde weekend met de meiden af te spreken voor een gezellige avond? leren jullie elkaar ook een beetje kennen. En jullie zitten dat weekend in hetzelfde schuitje.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:50

Mijn vriend gaat in september ook een weekend weg met een paar vrienden. Mijn vriend is daarbij ook nog eens de enige niet-vrijgezel niet echt prettig idee natuurlijk, maar hij kan gewoon gaan. Tot nu toe heeft hij altijd zich altijd goed gedragen met stap-avonden e.d. als ik er niet bij was, dus ik heb geen reden hem niet te vertrouwen.

Ik vind het ook niet leuk dat hij weggaat, maar ik ben nu voor mezelf iets aan het zoeken om te gaan doen dat weekend. Iets met m'n eigen paard (cursus/training/buitenrijden), of een paardrijvakantie of ik ga als ik een metgezel kan vinden gewoon een heel weekend struinen op Horse-event :+

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 10:54

verootjoo schreef:
sommige mensen doen alsof hun vriend hun bezit is... dat is iets heel anders ;)
En ik vind (teveel)jaloezie gewoon not done.

@micha; ze wonen samen. Dat doe je niet in de eerste maanden. Eerlijk gezegd vind ik het best zorgelijk dat ze niks apart doen :?

Maar goed, misschien ben ik wel weer te naïef ofzo... En ik relativeer nogal makkelijk :D Maar dat heb ik ook moeten leren hoor _O-

Volgensmij begrijp je het niet helemaal zo goed? Ik ben namelijk niet ontzettend jaloers, en wij doen ook dingen apart van elkaar. Maar we doen meestal dingen samen met elkaar.
Ook denk ik niet dat mijn vriend mijn 'bezit' is, absoluut niet! In mijn vorige relatie dacht mijn ex dat ik zijn bezit was, dat was echt verschrikkelijk dus zo wil ik zelf absoluut niet zijn!
Tuurlijk ben ik een beetje jaloers, maar dat is iedereen in een relatie neem ik aan.. maar dan wel een beetje en niet extreem jaloers.
Als er geen jaloezie in een relatie zit is dat juist niet goed, een beetje moet kunnen als het maar niet teveel word.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 11:00

bulck schreef:
Eerlijk ik zou jouw vriend al niet willen zijn. Dit is in mijn ogen echt jouw onzekerheden op een negatieve wijze laten doorschijnen op je vriend. Samenzijn betekent ook elkaar kunnen loslaten, je eigen dingen kunnen blijven doen. Jullie zijn beide jong, dus claim hem niet net zo goed hij dat ook niet met jouw kan doen.

Dus zet je erover, plan zelf leuke dingen tijdens dat weekend en mss kan je zelf wel een andere periode eens met jouw vriendinnen op stap en kan hij thuisblijven.
Je moet er allemaal geen punt van maken, succes verder

Hoezo zou je mijn vriend niet willen zijn? Je doet alsof hij het hartstikke slecht heeft? Ik open gewoon een topic om erachter te komen waarom ik er zo'n gevoel overheb. Mijn vriend zelf weet hier (nog) niks vanaf en ik laat hem natuurlijk sowieso gewoon lekker gaan. Dat is nog altijd zijn eigen keuze. En zoals ik al eerder had gezegt; ik gun hem dat plezier absoluut want ik weet hoe leuk hij het vind.
Ook doen wij af en toe dingen zonder elkaar.. maar dat komt niet heel vaak voor nee. Meestal doen we in het weekend dingen samen, ook omdat we dezelfde vriendengroep hebben. Maar dat vinden we allebei prima :)
Waarschijnlijk gaan we dat weekend dan iets doen met de meiden ja, dat is iig wel ons plan! En dat word gegarandeerd leuk, daar twijfel ik niet over. Ik denk zelf ook dat ik me gewoon druk maak om niets, maar daar probeerde ik nu juist achter te komen door dit topic te openen, en het heeft iig heel erg veel geholpen!
Miss is het gewoon een gek idee omdat die voor het eerst een weekend weggaat zonder mij. Normaalgesproken als we dingen afzonderlijk van elkaar doen zien we elkaar 's avonds/'s nachts weer omdat we samenwonen. Maar nu is het echt 2 nachten zonder elkaar slapen, en dat hebben we al heel lang niet meer gedaan.
Het zal allemaal zeker wel meevallen en ik ben ook hartstikke blij voor hem dat dit weekend eraan komt.
En dat de meiden niet mee 'mogen' snap ik ook heel erg goed! Vroeger toen ze nog allemaal vrijgezel waren gingen ze namelijk elk jaar met elkaar op vakantie... Dus het is gewoon de old-times voor ze.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 11:02

Kiezen op elkaar en doorbijten..

Ik vind persoonlijk wel dat het een beetje ongezond is om niks buiten elkaar te hebben.. Jullie zijn een jaar samen, wonen al samen en zijn nog nooit een weekeind uit elkaar geweest?? Meis, serieus, dat is gewoon ongezond!! Ga je eigen dingen doen, continue bij elkaar op de lip zitten en claimen gaat op ten duur problemen geven..

Schop onder je eigen kont, laat die jongen lekker met zijn vrienden weggaan en ga desnoods lekker naar je ouders, je paard of de stad in met een bups vriendinnen :D Zal jou ook goed doen, jezelf even losmaken van je vriend voor een weekeind, je zal inzien dat de wereld ook wel doordraait zonder hem ;) En voor je het weet is hij terug :)

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 11:16

Noppes schreef:
Oh dit ken ik echt HELEMAAL!
Heb precies hetzelfde, ook ik weet dat mijn vriend noooit vreemd zou gaan, en ik vertrouw hem helemaal, dat is het probleem niet.
Maar als hij een weekendje weg is met de jongens zat ik mezelf inderdaad ook helemaal op te vreten. Bang dat hij een leuker meisje dan ik tegenkomt, bang dat hij vreemdgaat (ook al weet ik dat hij dat niet doet :Y))
Is in de loop van de tijd wel een flink stuk minder geworden. Laatst was hij op een voetbaluitje, lang weekend, en ik heb zelf toen ook een heerlijk weekend gehad, lekker ontspannen, nergens druk om gemaakt. Dus ik hoop dat dat zo blijft :D

Wat voor mij heel erg helpt, is om aan het volgende te denken: vertrouwen is niet het willen weerhouden van verleidingen, maar juist het kunnen weerstaan van die verleidingen (ooit ergens op bokt gelezen)
En elke keer als ik me dan weer ergens druk om maak, denk ik daaraan. En stel dat hij wel vreemd zou gaan, tsja dan is dat nou eenmaal zo (heel droog gezegd dan, want ik zou het echt vreselijk vinden :P). En dan is het beter dat het nu gebeurt dan dat dat jaren later zou gebeuren.

Heel mooi gezegt! Ik ben er inderdaad ook een beetje bang voor dat hij een ander leuk meisje tegenkomt, gewoon een beetje onzeker over mezelf. Ik weet ook dat hij echt niet een ander leuk meisje tegenkomt, zo is hij absoluut niet. Vreemdgaan zal die ook nooit doen! En onze relatie zit ook heel goed dus dat is het probleem allemaal niet.
Misschien gewoon het idee dat ie een weekend weggaat zonder mij en dan zonder mij lol heeft.. maar dat moet natuurlijk ook kunnen! :)

Ik ben iig hartstikke blij dat ik dit topic heb geopend (ik twijfelde eerst namelijk of ik dat wel moest doen) maar ik denk er nu iig al anders over.
Ik ben al wat opgeluchter! :)
En wie weet is het idd juist wel spannend omdat ik hem dan eventjes niet zie, dat is lang niet meer voorgekomen dus dan is het extra spannend als die weer terug is!
Ook zal het weekend idd wel zo voorbij zijn (ze gaan van vrijdagmiddag t/m zondag) dus eigenlijk stelt het niks voor.
Ik ga proberen te regelen dat we wat met de meiden gaan doen dat weekend, dat komt eigenlijk ook nooit voor dus dat zal ook wel extra leuk worden!