wie heeft er wel eens wat gewonnen, geld-spullen-loterij....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jeanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:10

Ik heb eens meegedaan aan de Pavo enquete, en ik won een supermooi bruin leren halster! uiteraard besloot mijn paard hem op te eten :(

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:24

Karinnn schreef:
Ik heb bij 538 een keertje gewonnen.

Ze hadden toen de Aktie hier met je rekening.

Had toen mijn rekening (490 euro) voor mijn E-rijbewijs opgestuurd, met een heel mooi verhaal erbij. Kwam toen in de uitzendig van Edwin Evers en kreeg 490 gestort op mijn rekening. Was ik erg blij mee.

Ik ook, had alleen zelf geen rekening ingestuurd, maar was de 15e beller nadat iemand niet terug belde binnen het kwartier. Heb toen toch 660 euro gewonnen. :) Was eigenlijk geen VIP member, maar zelfde dag nog aangemeld, dus kreeg de 110 extra euro er toch bij. :+

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:26

Ik heb op een site redelijk vaak concertkaarten gewonnen. :j
Een akoustische sessie van The Fratelli's, Billy Talent, Queens of The Stone Age.. :j

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 17:12

Af en toe wel eens van een staatslot, maar niet meer dan 20 euro, nee ik vind het wel goed, doe niet (meer) mee aan die "onzin".
Het is natuurlijk geen onzin want als je wat (of iig VEEL) wint is het super natuurlijk, maar dat gebeurd niet veel.

Brenniej

Re: wie heeft er wel is wat gewonnen, geld-spullen-loterij....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 17:28

De Ijsprijs ! :D haha

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 17:34

Laatst een waardebon t.w.v. € 75,- uit te geven bij autogarage. Vandaag verzilverd, mooie subwoofer voor gehaald. 8-)

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 18:36

Toen ik iets van 8 was een kleurwedstrijd :+ en idd een keer de ijsprijs haha! Verder niks geloof ik, of iig niet iets wat indruk gemaakt heeft dus ;) .

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 18:42

ik heb heel vroeger op de basisschool een pop gewonnen
want ik had de goede naam geraden :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 18:42

Een horloge van de leukste thuis :') Hadden een video ingezonden :=

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 18:52

al 2 keer de ijsprijs bij de postcode loterij, kaartjes voor de musical My fair Lady (met lunch erbij), 2 keer kaartjes voor ponypark slagharen, kaartjes voor fantasialand, kaartjes voor outdoor gelderland, kaartjes voor de bekerwedstrijd van Fc twente, bon voor het maken van een fotoboekje, bij verlotingen/envelop trekken allerlei prijzen, kaartjes voor een bioscoop-film die hier niet meer draaide |( , kaartjes voor een film waar we wel naartoe zijn geweest, kleine geldprijzen bij staatsloterij/bank-giroloterij. Kortom, een heleboel kleine prijzen dus en niet een keer een leuk geldbedragje. Kind heeft een keer een DVD gewonnen, ander kind een geldbedrag (50 gulden, 12 jaar geleden :D )op een spaarrekening bij een kleurplaat. de kinderen hebben regelmatig kleine dingetjes gewonnen met een kleurplaat.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 18:55

Ik win maar zelden iets. Ik heb ooit 1 keer gewonnen met vissen tellen :+ Bij ons in het dorp was 1 keer per jaar een grote 'beurs'. Een grote tent, en daar was vanalles te koop en te doen. Zo kon je dus ooit eens vissen tellen. Je moest tellen hoeveel vissen, en hoeveel soorten vissen. En ik won :D
Ik won 25 gulden bij een dierenwinkel (Daar kocht ik een schildpadje van! heb ik een half jaar op moeten wachten!) en een taart :+

AapjeAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 18:57

Ik win heel vaak dingen.
Ben echt zo'n geluksvogel die meteen wint als ze ergens aan meedoet.
Laatst weer een boek gewonnnen, heb ook al een aantal keren een meet en greet gewonnen, en een fotoshoot voor in een blad.
Daarvoor een cd, concertkaartjes, nog een cd, sleutelhanger.
Lang geleden in het telekids-tijdperk had ik zo'n pretpakket gewonnen incl kaarten voor die concerten die ze toen deden.
Ik doe niet overdreven vaak mee aan wedstrijden ofzo maar ik win wel de helft van de tijd als ik mee doe, haha :D
Maar geld ofzo heb ik nog nooit gewonnen, alleen maar materiele dingen.
Ik koop nooit kaarten voor de loterij ofzo.
Laatst bijgewerkt door AapjeAstrid op 13-07-09 18:58, in het totaal 1 keer bewerkt

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 18:58

uhm vroeger toen ik klein was was er bij zo'n pakkie pap een tekening en dan kon je iets winnen.. toen had ik lego blokjes gewonnen nou zo geweldig ik voelde me serieus miljonair := en op school met zo'n rad iets ding.. 1 snoep bakje en 1 douche gel met deo :P en het leukste dat ik een keer met een prijsvraag van de radio mee had gedaan... en toen kwam ik op de radio :') het gesprek ging zo : hallo-hoi
danieke jij weet het antwoord op de vraag welke huisdieren britney wil- ja tijgers.
nou ging die mij over horen of ik vaker naar hun zender luisterde- nee ik vind het stome muziek- ooh oke dan :+ .
wat ga je morgen doen- op de motor- heb je een rij bewijs neeujh bij mn vader- ooh.
nou danieke je hebt de dvd munic gewonnen wat vind je er van- uhm waar gaat die over ?? - oorlog - ooh stom.
haha hoe oud was ik 9 ofzo.. tja kinderen zijn altijd eerlijk :Y)

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 19:02

ik heb ooit een foto geactiveerd die ze tijdens de introductie dagen in utrecht hadden gemaakt. en heb toen een fatboy en ipod gekregen. stond erbij dat dit de leukste foto was :s terwijl we er niet speciaal op stonden of het meest bekeken waren. mooi mee genoemen

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 19:18

Pfff heb je even?
Talloze concertkaartjes, filmtickets en enkele meet and greets
een TV, scooter, reisje naar Disney, reis naar londen, meer DVD's dan ik kan tellen, boeken, espresso machine, speelgoed, computerspelletjes, laptop, fotocamera, Vliegtickets naar Barcelona, koelkast, Ipod Nano, Ipod shuffle, Ipod Video, een poetsvrouw voor een paar uur, verschillende keren uit eten etc etc.
Maargoed, ik speel ook heel fanatiek al jaren mee, ben er zeker 3 kwartier per dag mee bezig.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 19:28

Wat een geluksvogels hier!!!!!

Ik win nooit wat, maar doe eigenlijk ook nooit ergens aan mee... Misschien toch eens doen haha!

Heb wel eens bij bingo gewonnen, dat vergeet ik nooit meer. :)
Ik werkte toenertijd in een animatie team in een hotel in Turkije en had een vreselijke baas! Ik had ontslag genomen en toen had mijn familie net geboekt in dat hotel, omdat ik daar werkte. Dus toen zij kwamen zat ik ook in dat hotel de hele dag. Maar mijn baas was erg kwaad op mij en kon t niet hebben dat ik daar lekker vakantie zat te vieren. :D Toen deed ik mee met bingo, en won ik alle drie de rondes! Heb nog nooit zo hard gelachen... Die kop van mijn baas was onbetaalbaar!

Verder nog nooit iets gewonnen. :n Jammer genoeg!
Maar ik denk dat ik voortaan 1 x in de week een kraslot koop, wie weet win ik ook eens wat leuks..

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 19:37

_Nadia_ schreef:
Pfff heb je even?
Talloze concertkaartjes, filmtickets en enkele meet and greets
een TV, scooter, reisje naar Disney, reis naar londen, meer DVD's dan ik kan tellen, boeken, espresso machine, speelgoed, computerspelletjes, laptop, fotocamera, Vliegtickets naar Barcelona, koelkast, Ipod Nano, Ipod shuffle, Ipod Video, een poetsvrouw voor een paar uur, verschillende keren uit eten etc etc.
Maargoed, ik speel ook heel fanatiek al jaren mee, ben er zeker 3 kwartier per dag mee bezig.

Waar doe je dat dan?
Ik zoek ook weleens op internet, maar vind alleen maar vage sites, waar je allerlei persoonlijke gegevens moet opgeven, en dat doe ik niet zo graag...

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 19:44

Mijn ouders hebben een tijd geleden een auto gewonnen met de ''tele bel show'' ? (of iets in die trant) Dat was een show voor de lancering van SBS6. Mijn vader was helemaal doorgekomen in de uitzending met bellen, en toen kwamen er 10 mannen opgelopen in pak en hij moest raden wie het meest getatoeëerd was :') En hij raadde het :') Dus een autootje rijker!

Een keer kaartjes voor een pretpark gewonnen

Een hele goede föhn gewonnen met een prijspuzzel in de vrouw

Mijn vriend heeft een paar maanden geleden 11.000 euro gewonnen met pokeren :):) abnormaal he?

en de ijsprijs natuurlijk ;)

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 19:52

Woooow IkbenMarije! 11.000 euro?! Das niet niks! :D

Alive

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 19:54

450 euro bij q-music :D :D

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 19:58

Ik heb ook wel eens wat gewonnen. Vroeger met kleurplaten wel eens een taart, knuffel en een trommeltje :+

Later kaartjes voor goa, veiligheidshesje, antivliegenspul voor paard, badjas.

Vergeet ik helemaal de kaartjes voor Horse Event die ik vorig jaar via bokt gewonnen had!
Laatst bijgewerkt door Thats_Me op 13-07-09 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Peach

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 19:59

Toen ik 6 jaar was... een troostprijs :P :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 20:06

al 3 jaar op rij 2 kaarten voor indoor brabant
een dekje
kaarten voor WK vierspannen in Beesd
Antivliegen paket
geld met bingo
spullen voor in huis met bingo
Kaarten voor megapiraten festival

Annouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 20:07

Een bak Ben & Jerry's van de postcodeloterij.
En twintig Euro met zo'n December Kraskalender.
;)

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 20:08

53.000 met postcodeloterij