Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Karinnn schreef:Ik heb bij 538 een keertje gewonnen.
Ze hadden toen de Aktie hier met je rekening.
Had toen mijn rekening (490 euro) voor mijn E-rijbewijs opgestuurd, met een heel mooi verhaal erbij. Kwam toen in de uitzendig van Edwin Evers en kreeg 490 gestort op mijn rekening. Was ik erg blij mee.
Was eigenlijk geen VIP member, maar zelfde dag nog aangemeld, dus kreeg de 110 extra euro er toch bij.
haha
en idd een keer de ijsprijs haha! Verder niks geloof ik, of iig niet iets wat indruk gemaakt heeft dus
.
, kaartjes voor een film waar we wel naartoe zijn geweest, kleine geldprijzen bij staatsloterij/bank-giroloterij. Kortom, een heleboel kleine prijzen dus en niet een keer een leuk geldbedragje. Kind heeft een keer een DVD gewonnen, ander kind een geldbedrag (50 gulden, 12 jaar geleden
)op een spaarrekening bij een kleurplaat. de kinderen hebben regelmatig kleine dingetjes gewonnen met een kleurplaat.
Bij ons in het dorp was 1 keer per jaar een grote 'beurs'. Een grote tent, en daar was vanalles te koop en te doen. Zo kon je dus ooit eens vissen tellen. Je moest tellen hoeveel vissen, en hoeveel soorten vissen. En ik won 

en op school met zo'n rad iets ding.. 1 snoep bakje en 1 douche gel met deo
en het leukste dat ik een keer met een prijsvraag van de radio mee had gedaan... en toen kwam ik op de radio
het gesprek ging zo : hallo-hoi
.

Toen deed ik mee met bingo, en won ik alle drie de rondes! Heb nog nooit zo hard gelachen... Die kop van mijn baas was onbetaalbaar!
Jammer genoeg!_Nadia_ schreef:Pfff heb je even?
Talloze concertkaartjes, filmtickets en enkele meet and greets
een TV, scooter, reisje naar Disney, reis naar londen, meer DVD's dan ik kan tellen, boeken, espresso machine, speelgoed, computerspelletjes, laptop, fotocamera, Vliegtickets naar Barcelona, koelkast, Ipod Nano, Ipod shuffle, Ipod Video, een poetsvrouw voor een paar uur, verschillende keren uit eten etc etc.
Maargoed, ik speel ook heel fanatiek al jaren mee, ben er zeker 3 kwartier per dag mee bezig.
En hij raadde het
Dus een autootje rijker!
abnormaal he?