Bij de bakker om de hoek??Holy hell, ik heb 6 jaar lang 15 km heen en 15 km teruggefiets naar mn middelbare school, was ook niet echt een probleem hoor. En het is maar 20 minuutjes met de auto... als dat al teveel benzine is...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
meid ze zouden je hier keihard uitlachen als je om vergoeding ging vragen. Hoeveel dichter wil je het nog, naast je deur?
(kwam altijd een uur te laat als ik de vroegste bus nam) Miss_Montana schreef:Wat is dat apart dat de school gaat vertellen waar jij stage moet gaan lopen. Ik heb daar echt nog nooit van gehoord, normaal dien je zelf te solliciteren om dat ook mee te maken. Hoewel het wel vaak voorkomt als ik zo de reacties in dit topic lees. Als ze dat dan doen zouden ze ook bereid moeten zijn om de reiskosten te vergoeden. Ook al ben je wel in staat om het te betalen, zij kunnen niet in jouw portemonnee kijken en mogen niet over jouw geld beslissen ook al heb je het geld wel! Zij zeggen waar jij stage moet gaan lopen en kunnen en mogen (naar mijn weten) niet verwachten dat jij dan gaat opdraaien voor de kosten. Als je er zelf voor hebt gekozen is dat een heel ander verhaal, dan dien je het natuurlijk wel zelf te betalen als je baas dat niet doet.
Je zou eventueel kunnen vragen wat je leerbedrijf doet met reiskosten vergoeding. Hier zijn ze niet toe verplicht maar een nette baas betaalt het in veel gevallen wel, ook aan stagiaires.
Denk je nu echt dat school gaat betalen voor jou? Een een stagebedrijf gaat ook zeker niet betalen voor zn stagiaires... no way.