Ben me lam geschrokken vannacht, 02:00 de deurbel.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninja2

Re: Ben me lam geschrokken vannacht, 02:00 de deurbel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 00:24

ik krijg nu al schrik als ik dit lees.

Ik maak na 21.00 de deur niet meer open. Als ik thuis ben gaan de deuren gelijk op slot. Ik ben als de dood dat ik overvallen word in m eigen huis. Laatst nog een dorpje verder op gebeurd. De mensen waren zwaar mishandeld en beschoten. en als het een bekende is bellen ze me wel op om te vragen waarom ik niet open doe

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 01:05

Tja, ook dat schijnt niet veilig te zijn. Oude schoolvriendin deed 's avonds de deur open voor een bekende, een familielid nog wel. Ze is wel vermoord.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 10:36

Oh god. :') Ik wist niet dat het in breukelen was :oo

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 10:37

chloek schreef:
funnyhorses schreef:
hihihi schijtluisje! :(:)
als je het niet vertrouwd dan laat je de deur toch lekker dicht!
Heel simpel! *D

:o Als ze me niet hadden zien zitten hadden we denk ik ook niet open gedaan hoor, maar de huiskamer met ramen zitten naast de voordeur.

trek je dan de gordijnen 's savonds niet dicht?
dat vind ik weer een creapy idee dat als ik nog laat op ben en op de bank zit dat iemand me van buitenaf staat te beloeren,brrrrrrr

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 10:45

Chiqa schreef:
O hier gaat de deurbel regelmatig rond dat tijdstip, ik ben een echt nachtmens dus ja...dan doe ik gewoon open. (Kijk wel even door mn raampje hoor)

Om 2.00 uur 's nachts? Wat komen die mensen allemaal bij je doen dan??

Annouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 10:57

Bij ons stond bij de buren 's nachts rond vier uur een naakte vrouw voor de deur,
omdat zij en haar man het slachtoffer waren geweest van een overval.
Die waren met hun overvallers vlak voor ons huis uit de bocht gevlogen,
waardoor zij heeft kunnen ontsnappen en naar de buurman is gerend.
Er waren agenten op ons erf met politiehonden,
een politiehelikopter vlak boven en heel dicht op ons huis.
Dat was een vervelende nacht.
:\

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 12:14

Nee ik doe inderdaad geen gordijnen ofzo dicht, vind het altijd wel fijn dat ik zelf naar buiten kan kijken. Daarna heb ik het wel dicht gedaan toen vond ik het even niet fijn meer.

@Noukerd, als er een naakt iemand voor de deur staat sta je ook wel te kijken, als het dan een vent zou zijn zou ik zeker niet open doen!!

Annouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 12:15

Ik zou ook mijn bedenkingen hebben bij een naakte kerel,
of hij overvallen is of niet.
:=

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 12:20

Om heel eerlijk te zeggen zou het niet eens in me zijn op gekomen dat hij over vallen zou kunnen zijn, zou denk eerder gelijk de politie bellen :o

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 12:21

ik moet altijd alles dicht hebben als ik alleen thuis ben haha ik vind het een naar idee dat mensen me gewoon kunnen zien en ik hun niet

Annouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 12:22

chloek schreef:
Om heel eerlijk te zeggen zou het niet eens in me zijn op gekomen dat hij over vallen zou kunnen zijn, zou denk eerder gelijk de politie bellen :o

Nee, suf he. Het eerste wat je denkt is 'viespeuk!'.
Maargoed. Dan bel je inderdaad de politie,
en dat komt de blote meneer dan weer goed te pas - mocht hij overvallen zijn.
;)

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 12:28

Ik vraag gewoon door het telefoontje bij de deur wie het is. Zijn altijd bekenden die na het stappen frikandellen of een kopje thee willen :+

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 21:15

brrr wat een enge dingen gebeuren er toch ook. Bij ons in de buurt zijn er ook al verschillende overvallen gepleegd op nietsvermoedende mensen die om 10 uur in de avond nog de deur opendoen... Moet er niet aan denken .
Gelukkig is mijn hond vreselijk fel als de bel gaat, als ik opendoe ( wat ik na 10 uur niet meer doe ) en hij merkt dat het een onbekend persoon is gaat hij helemaal uit zijn plaat. Zijn al verschillende mensen ( overigens gewoon lui die je dingen willen verkopen ) hard weg gerent. Als ik allen thuis ben ga ik ook nooit zonder mijn hond naar de deur toe .
1 keer is er bij ons om half 4 in de nacht aangebeld, hond uit zijn plaat , ik doodsbang en vriendlief het bed uitgesprongen om te kijken welke idioot er stond te bellen. Nooit iemand gezien...

MiSsY_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 21:23

Hahaha had ik laatst zoiets. Was het avond, ik zou naar bed, zie ik dat de voordeur openstaat. Was slaperig en dacht, wat moet die nou weer open, bedacht niet dat mn vader buiten zou kunnen zijn. Lig ik in bed, Klopt er ineens iemand op mijn slaapkamerraam en roept mijn naam (hebben plat dak voor mijn raam)...Ik eerst dooooodsbang en niks doen, toen nog een keer paniekerig mijn naam, en toen pas herkende ik mijn vaders stem....Wahahaha kon hij het huis niet meer in omdat ik de voordeur had dichtgegooid xD

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 21:52

Eergister om precies 01:11 hoorde ik een heel vaag geluid bij de overburen. Leek net of er een deur werd opgebroken met zo'n breekijzer. Was uiteindelijk niets denk ik maar ben toch wel benieuwd wat het dan wel was :Y)

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 22:49

Ik woon eigenlijk midden in het centrum en daar bellen ze ook wel eens voor de grap om 02:00 - 03:00 aan. Word ik wel wakker maar doe ik gewoon de deur niet open

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-09 08:09

@Missy_me handige actie :D

Wij hebben 1 keer gehad s ochtends heel vroeg, dat we dachten wat blaffen die honden toch raar.
Het lijkt zo ver weg.... half slaperig zo van na ja het zal wel.
Komen we een half uur later beneden staat de voordeur gewoon open.
Die hadden we s avonds niet goed dicht gedaan! erg handige actie want de honden liepen dus in de voortuin.
Nu check ik altijd 2 keer of hij toch wel echt goed dicht is.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 08:41

Janne92 schreef:
Ik woon eigenlijk midden in het centrum en daar bellen ze ook wel eens voor de grap om 02:00 - 03:00 aan. Word ik wel wakker maar doe ik gewoon de deur niet open

Herkenbaar. Ik woonde 20 meter van het uitgaanscentrum af. Ik geloof dat ik er 2 maanden woonde en toen heeft mijn pa een schakelaar aan de bel gemaakt! Die kon ik 's avonds dus mooi uitzetten.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 09:08

Ik zou ook niet open durven doen hoor, of vanuit de slaapkamer eerst kijken en met de ketting op de deur evt open doen op een kier. Voordeur zit ook op een vrij afgeschermd pleintje dus niemand die wat ziet als er wat gebeurd, heb wel katten, maar dat maakt niet zo veel indruk als een hond :+

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-09 12:29

Ha ha nou ja als je je kat een beetje goed africht :+ (nee dat word hem niet denk ik).
Bij ons kun je helaas niet van boven ofzo kijken alleen beneden door het raam maar dan zien ze jou ook gelijk beetje raar om dan naar boven te lopen en niet meer terug te komen :D .
Wij kunnen ook de bel uit doen das wel een handige!

@trusthim: Proficiat met je verjaardag!