Mis hem zo...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AppaloosGirl

Re: Mis hem zo...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:12

Tsja, het is een moeilijke en lastige situatie.

En die roddels houd je natuurlijk altijd. En wat er precies allemaal gezegt wordt weet ik ook niet...

Enja, je heb een mobieltje maar heb haar een tijdje geleden hierover gesproken en een relatie zag zij toch echt niet zitten.

Ik heb ook een moeilijke relatie gehad op school, ik kwam op een gegeven moment in dezelfde situatie. Bij ons is het toen goedgekomen en later weer gigantisch fout gelopen waardoor ik nu nog steeds spijt heb dat ik hem had teruggenomen.

Dusja.. Je moet ook in de toekomst denken niet alleen aan wat je nu voor hem voelt..

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 10:19

naar mijn inzien is het één en ander verandert, maar ik weet dat ook niet precies.

Het stomme is, ik kan het haar ook niet kwalijk nemen dat het zo gelopen is want het is een leuke lieve meid. Dat maakt het voor mij nog moeilijker en pijnlijker.

In de toekomst denken vind ik nog te moeilijk, daar wordt ik alleen maar verdrietiger van, zeker nu omdat ik denk dat het niet meer goed komt. Als ik daar aan denk dan knijpt mn keel al dicht en krijg ik zwabber knieën.
Krijg ook werkelijk waar geen vreten door m'n strot.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 11:46

kga zo mijn kamer opnieuw in de verf zetten.
Kijken of ik mijn gedachten ergens anders op krijg.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:55

Liefdesverdriet moet wegslijten. HEt is nooit van de ene op de andere dag verdwenen. Ik hoop voor je dat het ergste gevoel over een paar dagen wat minder is geworden. :) Maar inderdaad ga niet op hem wachten als er ook nog een andere dame in het spel is. Kom op meid je verdient dan zoveel beter. Je hebt 3 jaar een leuke tijd met hem gehad ga niet bij de pakken neer zitten. Leef je leven. :)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 14:14

Je hebt gelijk maar ik wou zo graag redden wat er nog te redden viel ...

Maaargoed, mijn hoop is weg.

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 16:51

och jeetje, vind dat je er best nog helder over nadenkt knap van je!
Ik wil je sterkte wensen, geef jezelf de tijd. :(:)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 19:28

dankjewel :)

Hij heeft me vandaag gebeld maar ik had mijn telefoon uit staan. Zag pas na een paar uur dat die had gebeld en dacht meteen dat er iets met m'n paard was (waarom zou die anders bellen??) Dus teruggebeld. Maar hij wou gewoon even laten weten hoe het met Pukkie ging en toen hebben we nog 10 minuten aan de telefoon gebabbeld.

Pfff... hij maakt het mij zo wel moeilijk haha

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 19:42

Ja inderdaad!
Als hij er zeker van is dat die door gaat met dat andere meisje is het niet zo handig van hem jouw te bellen. Dan wordt het voor jouw nog lastiger om afstand te nemen. Zeker de eerste tijd. Daarna kan je vast wel weer leuk contact hebben met mekaar. Nu zou ik dan gewoon alleen contact met hem hebben over je paard en verder niet.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 19:47

Ik vind het wel prettig dat die mij belt om gewoon even te vertellen hoe het met mijn paard is. Nougoed, hij was gewoon aardig aan de tellie en ik zoek er verder niks achter. Beter zo dan haat en neid.

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 19:49

Je maakt het jezelf moeilijk!!

Is het dan niet duidelijk genoeg dat die jongen gewoon even tijd nodig heeft om zijn gevoelens op een rijtje te zetten?
Je vraagt aan hem of het nog goedkomt, en je krijgt een relatief positief antwoord. Want de kans dat het goedkomt bestaat nog steeds. Had hij Nee geantwoord, dan had je mogen klagen. Maar nu is er geen beslissing genomen en zijn alle wegen open.

Hij kan dus , als je hem die twee weken de tijd geeft, over zijn gevoel nadenken. Misschien realiseert ie zich dan wat jij voor hem betekent, of net niet. Maar dan weet je wel wat zijn keuze is. Of hij gaat met je verder, en hij is dan ook echt duizend procent overtuigd van zijn gevoel. Of hij laat het voor wat het is, en dan ben je hem kwijt.

Door zo negatief te denken, de hoop op te geven en je zo krampachtig vast te houden aan hem, ga je hem zeker NIET terug krijgen, maar alleen maar verder van je wegduwen.

What you think is what you get.

Dus zolang hij tegen jou niet gezegd heeft dat het defenitief uit is, houd je hoop en vertrouwen dat het weer goed zal komen. Dan is de kans dat het daadwerkelijk goedkomt veel groter, dan wanneer je meteen zegt ; het komt niet meer goed , hij wil me niet meer.

Laat hem twee weken, en geniet eventjes van de vrijheid die je hebt. Probeer jezelf op te monteren elke keer als je je slecht voelt met het idee dat hij gezegd heeft dat het nog goed kan komen, als je hem de tijd gunt momenteel. Dat bespaart je al Twee weken pijn, verdriet, ellendigheid.

Zegt hij na twee weken ; Ik heb een beslissing genomen, ik houd niet meer van je. Dan heb je nog tijd genoeg om verdrietig te zijn. Je kan toch beter die twee weken leven op hoop en goede gevoelens , dan diep ellendig verdriet, dat je als hij niet terugkomt, zowiezo zal voelen.

Trouwens, blijven vragen naar bevestiging gaat uiteindelijk zorgen dat je een antwoord gaat krijgen dat je Niet wilt horen. Hij wilt met rust gelaten worden momenteel, en als je hem lastig blijft vallen met zulke vragen zal ie uiteindelijk uit kwaadheid/vervelendheid zeggen ; Het is over en uit, voor altijd

Dat is iets wat JIJ in de hand hebt. Niet hij.
Jij bent degene die het zichzelf moeilijk maakt.
want hij spreekt toch klare taal?

Over twee weken weet je hoe het echt zit.
Houd ondertussen hoop.
Succes

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 19:54

Woooh heel bericht! haha :P

Als je mijn voorgaande berichtjes gelezen hebt kon je daaruit uitmaken dat ik hem al losgelaten heb en niet meer met hem over mijn gevoel praat. Ik heb de hele dag mijn telefoon uit gedaan om dat ik zo voor kom dat ik hem bel. Hij heeft mij vandaag zelf gebeld voor een babbeltje. Hoe het verder afloopt, we zullen zien.

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 19:57

Ik kan uit je voorgaande berichtjes echt niet opmaken dat je hem losgelaten hebt , sorry daarvoor.

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 19:57

Je hebt misschien ook wel kans dat als je vrij weinig van je laat horen hij je toch gaat missen en beseft wat die werkelijk voeld.
Ik spreek uit ervaring helaas. Mijn vriend is ook bij mij weggegaan nou je wilt niet weten wat ik allemaal heb gedaan om hem terug te krijgen. Echter wou hij me niet terug ( dit betreft iets anders dan verliefd op een ander vreemdgaan enz) maar goed, 2 maanden later belde hij me ineens op of ik s avonds dringend naar hem toe wou komen want we moesten praten. Hij besefte dat die niet zonder me kan.
En nu zijn we dus weer samen. Uiteindelijk al bijna 5 jaar weer. Wie weet!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 19:59

cooper schreef:
Ik kan uit je voorgaande berichtjes echt niet opmaken dat je hem losgelaten hebt , sorry daarvoor.

oke sorrie

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 19:59

2misty2 schreef:
Je hebt misschien ook wel kans dat als je vrij weinig van je laat horen hij je toch gaat missen en beseft wat die werkelijk voeld.
Ik spreek uit ervaring helaas. Mijn vriend is ook bij mij weggegaan nou je wilt niet weten wat ik allemaal heb gedaan om hem terug te krijgen. Echter wou hij me niet terug ( dit betreft iets anders dan verliefd op een ander vreemdgaan enz) maar goed, 2 maanden later belde hij me ineens op of ik s avonds dringend naar hem toe wou komen want we moesten praten. Hij besefte dat die niet zonder me kan.
En nu zijn we dus weer samen. Uiteindelijk al bijna 5 jaar weer. Wie weet!

ach, ik hoop op niks meer, zo blijft het verdriet het kleinst, we zullen zien hoe alles zich ontwikkeld.
Wel fijn om te horen dat het bij jou gewerkt heeft :)

mistercooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 20:22

cooper schreef:

het is toch vrij logisch dat je na drie jaar een relatie gehad te hebben niet zomaar iemand los kan laten?

Heel erg veel sterkte toegewenst, liefde is een van de dingen die je "on top of the world" kan laten voelen, maar tegelijkertijd je ongelooflijk depri kan maken.
probeer jezelf af te leiden met leuke dingen, en niet eindeloos over hem te gaan piekeren. Ik weet dat je nu er misschien nog niet aan wil denken, maar ooit kan je terug denken aan hem zonder verdriet en doorgaan met je leven. Nu is het niet erg om nog heel erg veel pijn te hebben, dat hoort er, helaas, bij.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 14:08

Citaat:
het is toch vrij logisch dat je na drie jaar een relatie gehad te hebben niet zomaar iemand los kan laten?

Heel erg veel sterkte toegewenst, liefde is een van de dingen die je "on top of the world" kan laten voelen, maar tegelijkertijd je ongelooflijk depri kan maken.
probeer jezelf af te leiden met leuke dingen, en niet eindeloos over hem te gaan piekeren. Ik weet dat je nu er misschien nog niet aan wil denken, maar ooit kan je terug denken aan hem zonder verdriet en doorgaan met je leven. Nu is het niet erg om nog heel erg veel pijn te hebben, dat hoort er, helaas, bij.

Ik pieker nog wel steeds om hem, maar probeer mijn gedachten er van af te houden.
Moeilijk.

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 18:55

mistercooper schreef:
cooper schreef:

Natuurlijk is dat vrij logisch!!! Daarom ook dat ik het zei, want zij vertelde dat ze hem wel losgelaten had ;)

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 19:48

Het is moeilijk Dymp, maar het zal zijn tijd nodig hebben om te slijten. En je hebt 3 jaar van je leven gedeeld met hem dus helemaal vergeten zul je hem niet.

Kijk naar de toekomst en probeer idd je gedachten ergens anders op te zetten. Hoe is je kamer geworden? ;)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 22:50

Mijn kamer is geschilderd: 2 muren wit en 2 muren roze. Nu nog laminaat er in (esdoorn wit) en het ziet er weer spik en span uit! :D

chanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 23:05

Allereerst erg vervelend liefdesverdriet, dat heeft tijd nodig om te slijten, laat hem zoveel mogelijk met rust zoals in eerdere berichten ook al gezegd worden anders duw je hem alleen maar verder weg, maar erg vervelend en wil je veel sterkte wensen!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 12:20

Nou, een update dan maar:

We zijn nou ruim 5 weken verder en we kunnen het goed met elkaar vinden. Ik logeer bij hem in de vakantie omdat mijn paard daar op stal staat en hij rijd hem op de dagen dat ik er niet ben (zoals nu, ben een week op vakantie). Ook brengt die hem uit op concours en niet zonder resultaat: gaat hartstikke goed.

Nu ik op vakantie ben beld die mij meerdere malen per dag. Ik als reactie ook naar hem en dat gaat verder prima. Toch wil ik nou weten waar ik aan toe ben. We kunnen het nu prima vinden, hebben samen lol, kunnen ook wel sjaggie doen maar het gaat zn gangetje.

De dag dat ik op vakantie ging vroeg die aan mij of ik wel elke dag wat van me wou laten horen. ...

Omdat hij bij mij nu ook contact zoek begin ik weer hoop te krijgen. Stom??? Vast.

Maar toch ...

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 19:32

Hej Dympf, gek hej zo heen en weer geslingerd te worden tussen die gevoelens. Zorg iig dat je op jezelf let :) en laat hem niet weer je hoofd niet op hol brengen.