Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar inderdaad ga niet op hem wachten als er ook nog een andere dame in het spel is. Kom op meid je verdient dan zoveel beter. Je hebt 3 jaar een leuke tijd met hem gehad ga niet bij de pakken neer zitten. Leef je leven.

2misty2 schreef:Je hebt misschien ook wel kans dat als je vrij weinig van je laat horen hij je toch gaat missen en beseft wat die werkelijk voeld.
Ik spreek uit ervaring helaas. Mijn vriend is ook bij mij weggegaan nou je wilt niet weten wat ik allemaal heb gedaan om hem terug te krijgen. Echter wou hij me niet terug ( dit betreft iets anders dan verliefd op een ander vreemdgaan enz) maar goed, 2 maanden later belde hij me ineens op of ik s avonds dringend naar hem toe wou komen want we moesten praten. Hij besefte dat die niet zonder me kan.
En nu zijn we dus weer samen. Uiteindelijk al bijna 5 jaar weer. Wie weet!

cooper schreef:Ik kan uit je voorgaande berichtjes echt niet opmaken dat je hem losgelaten hebt , sorry daarvoor.
Citaat:het is toch vrij logisch dat je na drie jaar een relatie gehad te hebben niet zomaar iemand los kan laten?
Heel erg veel sterkte toegewenst, liefde is een van de dingen die je "on top of the world" kan laten voelen, maar tegelijkertijd je ongelooflijk depri kan maken.
probeer jezelf af te leiden met leuke dingen, en niet eindeloos over hem te gaan piekeren. Ik weet dat je nu er misschien nog niet aan wil denken, maar ooit kan je terug denken aan hem zonder verdriet en doorgaan met je leven. Nu is het niet erg om nog heel erg veel pijn te hebben, dat hoort er, helaas, bij.
mistercooper schreef:cooper schreef:Ik kan uit je voorgaande berichtjes echt niet opmaken dat je hem losgelaten hebt , sorry daarvoor.
het is toch vrij logisch dat je na drie jaar een relatie gehad te hebben niet zomaar iemand los kan laten?
en laat hem niet weer je hoofd niet op hol brengen.