Daar gaat het nu niet om wat ik later kan verdienen

Want ik ben nog niet eens klaar.
Gaat om het hier en nu

Want ik kan nog niet eens met zekerheid zeggen of ik in februari klaar ben

Dus daar hoeft niemand over door te gaan, dat heeft geen zin
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

tita schreef:Welshcobfan schreef:Onzin, ken genoeg waar het wel zo isHeb namelijk het CAO van een aantal bedrijven voor mijn neus.
knap knap
ikke chemicus niet dat startsalaris
vriend doctoraal niet dat startsalaris
rutgher advocaakt niet dat startsalaris
wij hebben vele vrienden die de uni hebben gedaan en op 1 na van de 8 had niet niemand dat salaris en die ene studeerde technische natuurkunde.
Staar je er niet op blind helemaal niet in deze tijd
breezy302 schreef:Huur: 250 ( eigenlijk 500 maar huursubsidie)
Eneco: 100.
Tv/internet: 20.
Dsw: 90 ( die van mijn vriend wordt door zijn ouders betaald).
Hoogheemraadschap; 12.
Dan hadden we dus nog 278 euro over! dan kwamen de boodschappen. 50 euro daar deden wij samen 2weken mee!
Chubby schreef:En dan komen de gemeentelijke belastingen, of de jaarafrekening van de energie en ben je failliet
breezy302 schreef:Huur: 250 ( eigenlijk 500 maar huursubsidie)
Eneco: 100.
Tv/internet: 20.
Dsw: 90 ( die van mijn vriend wordt door zijn ouders betaald).
Hoogheemraadschap; 12.
Dan hadden we dus nog 278 euro over! dan kwamen de boodschappen. 50 euro daar deden wij samen 2weken mee!
Welshcobfan schreef:Als alles in 1 keer komt, dan ben ik vrees ik wel het bokje
Wat is waterschap duur! Weet wel dat mijn ouders rond de 400 oid betalen aan vuilnisophalen zeg maar (weet even niet de naam)
Huur verschilt hier erg: vriendin woont net buiten de stadskern en heeft een kleine eensgezinswoning voor 450 ex.
Sonja schreef:Tip: niet uitgaan van een startsalaris van 2500 euro voor je het contract (liefst voor onbepaalde tijd en zonder proeftijd) ondertekend hebt. Dat zou echt een riante start zijn...
Is niet erg realistisch hoor. (ik werk in de arbeidsbemiddeling)

Weet dat het per jaar is
breezy302 schreef:Gemeentelijke belastingen staan er al bij hoor, en nee dan ben je niet niet failliet. Er bestaat ook nog zoiets als spaargeld hebben en er niet aankomen ( van mijn vriend) en je red het dan makkelijk en trouwens Ts, als je gaat samenwonen komt er nog 700euro aan studiefinanciering bij he!
breezy302 schreef:Gemeentelijke belastingen staan er al bij hoor, en nee dan ben je niet niet failliet.
En verder ben ik oproepkracht, dus zo af en toe heb ik een dagje werk