Geef mij een schop! Ik ga en moet opruimen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:51

Pff hier is het ook altijd zo een troep, gek word ik er soms van :o Pak je iets, valt iets om :o
Ik kan me er ook gewoon nooit toe zetten, heb het we is helemaal schoon gemaakt maar dan is het binnen 2 dagen weer troep ;(

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 16:23

Aaah nog een extra reden om mijn kamer snel klaar te hebben. Krijg voor mijn verjaardag van mijn moeder een kitten :D Ik ben bijna klaar!!! Ga nu ff eten.

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Geef mij een schop! Ik ga en moet opruimen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 16:32

Wanneerben je jarig? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 16:36

MoonChloe schreef:
Rebeccaa schreef:
Met spullen weggooien zou ik toch voorzichtig zijn.. Niet denken; Hoppaa, kan allemaal weg. Daar moet je echt de tijd voor nemen, want daar kan je echt spijt van krijgen!

Verder ben je heel goed bezig :D

Dit vind ik wel beetje onzin, je kan altijd een nieuwe kopen. (dan bedoel ik dat je niet dingen moet weggooien die je gisteren nog hebt gebruikt, maar wat je 4 maanden geleden hebt gebruikt voor het laatst)

Ja, tenzij het dingen zijn waarvan de prijs etc er niet toedoet, maar gewoon de emotionele waarde. (:

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 16:53

Bij mij zijn het meer dingen die ik niet meer gebruik en die ik niet leuk meer vind. Boekenhouders bijvoorbeeld, liggen al een half jaar in een hoek van mijn kamer en toch doe ik ze niet weg. :P

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 16:55

Rebeccaa Snap jou wel. Want er kunnen ook bvb briefjes tussen zitten, waar een belangrijk telefoon nummer of adres op staat ofzo. Bedoel je toch?

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 17:56

Hmm ja dat word een lastige klus, vooral omdat je het zover hebt laten komen waardoor de rommel alleen nog maar meer is geworden!
Ik snap dat je er tegenop ziet, maar.. als je eenmaal alles opgeruimd hebt is het gegarandeert een héle grote opluchting en zul je er ontzettend blij mee zijn. Dan moet je het natuurlijk wel opgeruimd houden anders komt het weer zover.

Maar hoe komt het eigenlijk dat de bedden die je gehad hebt zo snel kapot gaan? Dat is niet echt normaal eigenlijk...

Kan je niet iemand vragen die meehelpt? Hoe meer man hoe sneller je klaarbent natuurlijk ;)

Succes ermee!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 00:43

Yeahhhhhh foto'sssss !!!

Ik ben gek op een netjes opgeruimd huis of kamer, maar mijn ervaring is dan ook dat ik echt geirriteert raak en niet lekker in mijn vel zit als het hier een klerebende is.
Mijn hoofd staat in contact met mijn huisje en als mijn huisje een rommel is is mijn hoofd dat ook :D

Nou ja serieus, het is natuurlijk vastgesteld dat mensen die in een chaotische omgeving wonen zelf ook vaak onrustiger en chaotischer zijn, dus jouw omgeving was een spiegel van hoe jij je voelde, maar je hoofd ook weer een spiegel van je omgeving, en dan zit je toch weer in een soort van cirkel waar je dan even uit moet.

En dat doe je nu!
Positief hoor :P

Pilgrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 01:39

Mijn huis is altijd schoon en opgeruimd!
Heerlijk; het geeft rust en je huis straalt je leven uit, tenminste dat denk ik altijd :).
Kledingkamer:
Afbeelding
Slaapkamer:
Afbeelding
Badkamer:
Afbeelding
Woonkamer:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 07:08

leuk huisje pilgrim!!

bij mij is er ook een bom ontploft zou je zeggen.. ik wou morgen opruimen maar ik heb gewoon GEEN tijd....
moet sowieso mijn paard rijden en wassen e.d en kreeg een naar bericht van een vriendin die me denk ik hard nodig heeft op dit moment.. dat was mn dag dan weer.. savonds heb ik al helemaal geen tijd, alles is altijd druk en volgepland :(

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 10:19

oow ik herken dit :o Ik ben ook een ramp in opruimen, stel het eindeloos uit, terwijl het zo heerlijk voelt als alles weer lekker schoon en netjes is!

Pelgrim, wow, bij jou is het netjes! En gaaf, die kledingkamer, is de droom van elke vrouw denk ik :P

amonatjuh60

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 10:27

WOW Ben jaloers op die kamer van Pelgrim!!!
Mijn kamer wil denk ik niemand in komen:S
overal liggen boeken kleren moet hink stap sprong doen om in mn bed te komen haha
Vind dit topic eigenlijk wel handig ik ga mezelf ook maar een schop onder mn kont geven!
Morgenavond om 19:00 is mijn kamer netjes opgeruimd!!!!!

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 10:39

Amonatjuh nu kun je er niet meer onderuit heh :P

Wat een weer zeg.. regent al heel de dag. Moet vanmiddag laat naar het paard, dus ga de rest van de dag opruimen en een beginnetje maken aan het verven. Ik moet zeggen dat ik me nu al wat fijner vind, omdat ik nu inzie dat ik niet had moeten wachten op iemand die me zou helpen, heb het zelf in de hand. En dat is misschien nog wel het beste :)

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 10:44

Het regent idd maar ik moet uit de deur om wat dingen te regelen.. En door dat slechte weer heb ik nog minder zin om te gaan opruimen hihi :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 10:59

ik snap jullie situatie's helemaal:|
ik begin altijd met opruimen maar weet nooit waar ik sommige spullen moet laten en stop dan maar met opruimen en als ik 'savonds thuis kom gooi ik al me kleding op een hoop in me kamer:$

heb een hekel aan opruimen!

amonatjuh60

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 11:01

Nee kan er nu echt niet meer onderuit nee

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 11:08

ik kan ook echt niet opruimen,,,heb het toevallig van het weekend gedaan, nou ziet het er nog een beetje uit, mar moet eigenlijk nog wat dingetjes afmaken :))

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 12:21

Pilgrim schreef:
Mijn huis is altijd schoon en opgeruimd!
Heerlijk; het geeft rust en je huis straalt je leven uit, tenminste dat denk ik altijd :).
Kledingkamer:
Afbeelding
Slaapkamer:
Afbeelding
Badkamer:
Afbeelding
Woonkamer:
Afbeelding

leuk huisje heb je!!! Niet helemaal mijn styl maar wel lekker veel kleur, netjes en alles in dezelfde styl!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:54

Valt steil achterover bij zien van fotos!!

Als ik mijn kamer opruim ziet het misschien half uur zo netjes uit en dan is het alweer een puinhoop :oo :P

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:20

Opruimers, hoe gaat het?
Begint het netter te worden of is het alweer een puinhoop?

Ik ben net beetje begonnen met mijn kasten uit te ruimen.. wat een ramp :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:31

ik ga donderdag me kamer opruimen en me kastje op de manege + zadel en hoofdstellen invetten..
ben benieuwd!

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:37

Late reactie, maar was gisteren echt overal mee klaar!! Heb nu mijn frettenkamer :+:
En mijn kamer wordt dus geen bende meer haha.

Gisteren weer kleding uitgezocht.. Weer 2 vuilniszakken vol :oo
Maar mijn kast kan weer dicht, nu is het nog de vraag of dat ook nog kan als de rest van de kleding gewassen is hahaha, heb nog heel wat in de was liggen :')

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:39

we willen foto's zien dames!!! Dus kom op, hoe was het en hoe is het nu..!?

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:46

Hahaha mijn camera ligt bij mijn vriend, zal aan hem vragen of hij hem morgen kan brengen!

Hoe het was heb ik geen foto's van, maar die wil je ook niet zien. Was echt regelrecht een t*ringbende :')
Ookal ruimde ik het elke dag op, als de fretten los waren geweest lag alles weer overhoop.
Ik had een vloerkast en een kleding kast. Vloerkast houdt in: Lin gooit kleding voor de kast neer, omdat het niet meer in haar kast paste :')

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:46

Hmm ik heb net met heeeel veel lef fotos gemaakt.. zal ze nu even uploaden :D

ok geupload.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YYTS6EUH-1.jpg
Toen ik hier net kwam wonen.. (dus nog heel erg netjes)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PUVE8PNA-1.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZYMBXMOT-1.jpg
(ongeveer half jaar later (nu dus) )

Afbeelding
Afbeelding
(dozen omdat mijn broertje binnenkort mijn halve inboedel komt ophalen (ik ga voor een langere tijd weg en hij gaat op kamers)

Dit is zo ongeveer hoe het eigenlijk altijd uit ziet :P

na fotos komen als ik klaar ben (ik vrees zondag :P ben nu eigenlijk vooral bezig met wat mijn broertje mee mag nemen in dozen te doen.)