Twijfels..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 12:33

We zouden elkaar eigenlijk vanavond wellicht zien, maar ik ben benieuwd of hij uit zich zélf toch komt, aangezien ik dus in mijn smsje heb gezegd; 'ik zie je zaterdag wel'..

Ik ben echt benieuwd..

joke20

Re: Twijfels..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 17:40

Hopenlijk komt hij langs :)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 20:40

Ga de openbare weg op en je komt om van de aanwezige drempels ;) Dat heb je nu eenmaal niet altijd voor het zeggen..
Alleen jammer dat je er zo door twijfelt, aangezien dat een donkere schaduw over leuke dingen legt.

Overigens bestaat er geen handleiding voor een relatie, ook niet voor jullie relatie. Jij hebt af en toe moeite met jullie relatie, je vriend waarschijnlijk net zo goed. Denk daar ook aan als íe weer eens iets anders aanpakt dan je 'volgens het boekje' zou verwachten :)

En áls je zelf hebt laten weten dat jullie elkaar zaterdag wel weer zien ofzo. Niet teleurgesteld zijn als íe dan vanavond toch niet komt trouwens.. Je geeft hem namelijk dubbele signalen, je wilt hem van binnenuit supergraag zien. Maar je reactie naar hem is tegenovergestelde, hij kan je gedachten ook niet raden. Zelfde geld voor zo'n emotioneel sms-je. Dat is een schreeuw om aandacht, maar over het algemeen weet je als ontvanger niet wat je ermee moet. Is niet fijn om te ontvangen en er is geen enkel geschikt sms-je op terug te sturen.. Kan best zijn dat dat juist afschrikt, dat iemand ook niet zo goed weet hoe ermee om te gaan..

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-09 20:21

* Foutje *
Laatst bijgewerkt door Steentje op 19-07-09 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-09 20:22

@ Bienotje: Bedankt voor je relativerende post, dat doet me toch wel goed. :)
En ik heb er zeker wat aan, want het laat me ook over mijn eigen handelingen en gedachten nadenken.
Dankjewel dus. :)

Het gaat overigens weer beter tussen mijn vriend en mij.
We hebben gepraat, en 'open kaart' naar elkaar toe gespeeld, alles heb ik op tafel gelegd.
En dat luchtte op, het voelde naderhand wel goed.

We blijven vechten, en wat Bienotje al zei, geen enkele relatie heeft een gebruiksaanwijzing.
Ik weet zeker dat we er samen wel komen, zelfs met soms een 'hobbel' in onze weg.

Het is geven en nemen in een relatie, investeren, van beiden kanten.

En die mooie geluksmomentjes die we samen hebben, en het feit dat we bereidt zijn er aan te werken, en veel van elkaar houden, maakt voor ons dat opgeven geen oplossing is. :)

Ik hoop dat hij mijn woorden heeft opgenomen, en er ook daadwerkelijk iets mee doet.
Maar ik geef hem de kans, en ik heb wel goede hoop.

We gaan er voor.
Samen.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 21:37

Fijn dat jullie er een beetje uit zijn gekomen

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-09 10:26

Vandaag over een week gaan zijn ouders en broertje 10 dagen op vakantie, en mijn schoonmoeder heeft me gevraagd of ik het leuk zou vinden als ik 10 dagen samen met mijn vriend in hun huis zou zijn.

Dus ik ben heeel benieuwd hoe dit zal gaan. :)

Spannend vind ik het sowieso wel een beetje..

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 11:50

Hardstikke fijn om te horen allemaal, veel plezier alvast dan :)

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 22:15

Tot nu toe elke dag wel een belletje of smsje gehad van mijn vriend, daar ben ik wel blij mee. :)

Maar toen ik laatst bij hem was, en we dus gepraat hebben, kwam van zijn kant naarboven dat hij er verschrikkelijk veel moeite mee heeft dat ik nog omga met zijn oude 'vrienden', waarmee hij heeft gebroken toen hij wilde stoppen met blowen, en zijn leven weer op de rails wilde zetten.

Aangezien ik nog steeds op de manege rij (zijn 'vriend' is de zoon van de eigenaars van de manege), en zijn oude 'vrienden' nog regelmatig zie en spreek, kan ik ze dus niet vermijden.

Dat ik ze nog zie, en met ze omga, doet mijn vriend heel veel pijn.
Hij vertrouwt ze niet, hij zegt dat ze misbruik van mijn goedheid, vertrouwen en 'openheid' maken (toen we nog allemaal met elkaar omgingen, was ik altijd diegene die buiten de boot viel, ze mochten me duidelijk niet, en lieten dat ook aan mijn vriend merken).

Hij ziet het liefst dat ik daar vandaag nog mijn boeltje neem, en lekker op een andere manege ga rijden.
Maar dat gaat niet zo makkelijk, en dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt.
Gelukkig begrijpt hij dat wel enigszins.

Ik moet elke vrijdagavond rijden, dat is al járen zo, en dat weet mijn vriend dondersgoed.
Paardrijden betekent heel veel voor mij, dat is een stukje rust, pure ontspanning.
En dat heb ik nodig.

Goed, nu kreeg ik straks dus een smsje van mijn vriend; of ik zin had om vrijdagavond langs te komen, dan zouden we lekker een filmpje gaan kijken en samen gaan koken.
Heel lief, maar hij wéét dat ik vrijdagavond moet paardrijden, en het lijkt wel alsof hij dit doet om me daar maar weg te houden.
Althans, die indruk krijg ik soms wel.

Dus ik vraag, kun je ook morgenavond afspreken.
Nou, dat wist hij nog niet helemaal zeker, want hij heeft morgenavond koopavond.

Nouja, ik wacht wel even af op een duidelijke reactie.

Wat denken jullie hiervan?

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 00:34

Waarom zal je vriend hier tegen zijn?
Jij houd niet van blowen, dus daar doe je dan ook niet aan..
Jij moet hem duidelijk kunnen maken dat het allemaal wel goed zit, en dat je vriend zich geen zorgen er om moet maken ;)

Ik hoop voor je meis dat alles weer in orde komt, zolang je maar gelukkig bent met hem.

Zo heb ik ook al wat dingen mee gemaakt met mijn nieuwe vriend, hij heeft mij ontzettend veel pijn gedaan, maar ondanks dat hou ik nog steeds van hem. maar het blijft vast zitten in mijn hoofd wat hij heeft gedaan, en ik kan die gedachtes maar niet uit mijn hoofd krijgen, wat ik ook doe, ik blijf het zien..

Maar kop op meid
Laat die vent zien hoeveel je om hem geeft ;)
en mijn pb box staat altijd open ;)