Ik kan niet zeggen dat hij perfect is, maar dat is ook niet wat ik in een man zoek. (Dus voor mij eigenlijk wel perfect
)Hij pakt 9 van de 10 keer op als ik bel, als ie niet oppakt is ie echt druk of kan hij niet oppakken.
Hij is mega opruimerig (ik wordt daar zelfs af en toe kriegel van)
Als er iets met mij is merkt hij het meteen en vraagt dan ook wat er is, luistert en geeft advies.
Als mijn paard met koliek op stal staat en mijn telefoon is leeg, komt hij meteen naar stal als ik "help paard ziek, telefoon leeg" sms en blijft tot de DA geweest is.
Soms is hij erg direct en niet tactisch met dingen zeggen, beetje zeikerig over de tijd die ik aan de paarden spendeer, en hij heeft al helemaal geen makkelijk karakter
.Maar ik vind het heerlijk
. Ik heb iemand nodig die een beetje tegengas geeft en dat geeft hij genoeg 
Hij kan soms vreselijk het bloed onder me nagels vandaan halen (maar ik ook bij hem hoor) maar we weten van elkaar dat we er voor elkaar zijn als het er op aan komt
) en doen dus ook alles samen. Als het uitkomt gaat hij mee jureren, en is dat niet zo ben ik blij als ik aan het einde van de dag weer naar huis mag. Ik mis hem dan namelijk enorm! We hebben allebei een hele moeilijke tijd achter de rug, maar nu we elkaar gevonden hebben zien we allebei weer waarom het fijn is wanneer je iemand hebt die om je geeft en van je houdt.Ik kan dan ook oprecht zeggen dat ik de liefste man van de hele wereld heb!
. Behandelt me eigenlijk altijd als een prinsesje. In de winter stopt hij me nog lekker in met een extra dekentje, haalt in het weekend verse broodjes voor me bij het ontbijt. En als ik vroeg op moet, dan staat hij nog vroeger op om broodjes voor me te halen. Hij is lief, behulpzaam, attent. Kan het allemaal helemaal niet omschrijven, maar ik kan gewoon heerlijk mezelf zijn bij hem. Hij accepteert me voor wie ik ben, ik hoef me nooit ergens voor te schamen, hij luistert naar me, helpt me. We steunen elkaar door dik en dun. Delen alles met elkaar, doen alles samen. Het is gewoon een engel.

Nu wil ik er ook nog zo een
In de andere 'mannenklaag' topics kom ik dit ook weer steeds tegen dat de meesten dit verschrikkelijk vinden, ik vind het juist leuk, gewoon vergelijkingsmateriaal.