Ik heb een topvent..........

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 15:07

Mijn vent is geweldig voor mij...
Ik kan niet zeggen dat hij perfect is, maar dat is ook niet wat ik in een man zoek. (Dus voor mij eigenlijk wel perfect ;) )

Hij pakt 9 van de 10 keer op als ik bel, als ie niet oppakt is ie echt druk of kan hij niet oppakken.
Hij is mega opruimerig (ik wordt daar zelfs af en toe kriegel van)
Als er iets met mij is merkt hij het meteen en vraagt dan ook wat er is, luistert en geeft advies.
Als mijn paard met koliek op stal staat en mijn telefoon is leeg, komt hij meteen naar stal als ik "help paard ziek, telefoon leeg" sms en blijft tot de DA geweest is.

Soms is hij erg direct en niet tactisch met dingen zeggen, beetje zeikerig over de tijd die ik aan de paarden spendeer, en hij heeft al helemaal geen makkelijk karakter _-:( .

Maar ik vind het heerlijk :) . Ik heb iemand nodig die een beetje tegengas geeft en dat geeft hij genoeg :Y)

Hij kan soms vreselijk het bloed onder me nagels vandaan halen (maar ik ook bij hem hoor) maar we weten van elkaar dat we er voor elkaar zijn als het er op aan komt :+:

femiaans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 15:07

Na een huwelijk waar geestelijke en lichamelijke mishandeling de boventoon voerde, heb ik nu eindelijk de liefde van mijn leven gevonden. Hij is mijn lief en mijn alles! 24 uur per dag zijn we samen ( we wonen op het bedrijf :D ) en doen dus ook alles samen. Als het uitkomt gaat hij mee jureren, en is dat niet zo ben ik blij als ik aan het einde van de dag weer naar huis mag. Ik mis hem dan namelijk enorm! We hebben allebei een hele moeilijke tijd achter de rug, maar nu we elkaar gevonden hebben zien we allebei weer waarom het fijn is wanneer je iemand hebt die om je geeft en van je houdt.Ik kan dan ook oprecht zeggen dat ik de liefste man van de hele wereld heb!

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 15:10

Wat een kanjers hebben jullie allemaal!!

Ik heb ook zo'n topper!

- Regelmatig gaat hij er een half uur eerder uit om lekkere verse croissantjes te bakken! Met aardbeien!!
- Is oprecht geinterresseerd in wat ik doe en ondersteund me hier ook in.
- Rijdt met mij de hele wereld af, op zoek naar een mooie pensioenplek voor mijn paard!
- Verrast me met weekendjes weg
- Maar het aller belangrijkste, is mijn steun en toeverlaat, mijn maatje, mijn minnaar, mijn topper!

Christah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 15:23

Hier ook een ontzettende topvent.

Of nouja, gewoon mijn lieve, knuffelige poepie :+ . Behandelt me eigenlijk altijd als een prinsesje. In de winter stopt hij me nog lekker in met een extra dekentje, haalt in het weekend verse broodjes voor me bij het ontbijt. En als ik vroeg op moet, dan staat hij nog vroeger op om broodjes voor me te halen. Hij is lief, behulpzaam, attent. Kan het allemaal helemaal niet omschrijven, maar ik kan gewoon heerlijk mezelf zijn bij hem. Hij accepteert me voor wie ik ben, ik hoef me nooit ergens voor te schamen, hij luistert naar me, helpt me. We steunen elkaar door dik en dun. Delen alles met elkaar, doen alles samen. Het is gewoon een engel.

Enige wat ik zo af en toe jammer vind is dat hij niet zo'n grote dierenliefhebber is. Maar goed, hij doet zijn best. Hij heeft mij en mijn paard afgelopen weekend zelfs met de trailer weggebracht, terwijl hij zelf de volgende dag tentamens had en dus eigenlijk heel hard moest leren. En het is iemand die het liefst een 10 haalt, super ijverig is en leert totdat hij echt alles kent. Dus dat betekent heel wat. Maar de liefde die ik voor dieren voel, die zullen we helaas nooit kunnen delen. Toch accepteert hij verder wel gewoon dat ik een enorme dierenliefhebber ben, dat ik vegetarisch ben en dat ik Duncan (mijn paardenliefde) nooit weg zal doen.

Ben aanstaande maandag 3,5 jaar met hem samen en nog steeds helemaal gek op hem! :)
Maar dinsdag gaat hij twee weken op vakantie, zonder mij. Dat wordt weer een verschrikking, ik ben dan echt twee weken lang niet mezelf. Ik kan helemaal niet zo lang zonder hem, dus dat worden weer twee zware en verdrietige weken.

FZ_Lin

Re: Ik heb een topvent..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 15:26

Ik heb ook een topvent, totaal niks te klagen over hem!! :D :+:

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 15:26

hier ook een top vriend is er altijd voor mij als het wat slechter gaat met me (reuma, hart problemen) zet elke dag om half 7 de paardjes buiten en haalt ze weer binnen.hij rijd ook paard.we kunnen goed praten met elkaar en we hebben altijd veel lol.sms bellen dat hij elke middag om half 1 in ze pauze.kortom ben al 7 jaar super blij met me vriend.

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 15:34

Dit topic gaat niet zo snel als een klaag topic :P

Ontopic!
Mijn vent is ook TOP
-liefdevol
-is er in goede en slechte tijden
-helpt me bij de paarden
-belt of smst me elke dag wel(hij is erg spontaan daarin)
-beschermend
-schoon en ruimt alles op
-vrij (bedoel dat hij me heerlijk vrij laat in mijn doen en laten bv paarden)
-hoef maar te bellen of hij staat er
Ga zo maar door :D
Hij is ook nog eens erg lekker :o
Hihi!

PRE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 15:40

Yinnar schreef:
Ik denk dat iedereen zowel man als vrouw wel zijn/haar goeie en slechte kanten heeft maar ik ben blij met mijn topvent. Als er wat is dan vraagt hij er altijd naar. Is geïnteresseerd in alles wat ik doe. Is net als ik gek op dieren en alles wat groeit en bloeit. Een minder puntje.....als hem wat dwars zit zegt hij het niet gelijk. Maar ik merk het snel genoeg en vraag dan wat er aan de hand is. Hij verteld het meestal dan wel direct. Nee hij is een schat! Ik kan hem eigenlijk niet missen. Hahaha..laat hem dit maar niet lezen dan gaat ie over z'n nek. Want erg romantisch is hij helaas niet maar doet zo hard zijn best! :*

Hehe ik dacht al waar blijf je nou. }>

Eas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 15:47

Ik heb ook een topvent!

- Lief
- Staat dag en nacht voor me klaar
- Belt meestal elke dag
- Sms goed en reageerd bijna altijd meteen terug behalve als hij aan het werk is, dan heeft ie geen mobiel bij zicht)
- Gek op dieren.
- Hij helpt ook mee bij de paarden! ook de vieze klusjes.
- Kan lekker masseren! (erg handig! :D )
- Ik kan goed met hem praten
- Hij kan zijn gevoelens uiten!
- Hij kan serieus zijn maar is ook super gek
- Hij fietst ongeveer 40 minuten naar mij, met zon, regen, sneeuw, ijzel!!

Hij is gewoon een topper!

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 15:53

Ik heb ook een topvent :D
Kan wel over hem beginnen maar dan hou ik niet meer op!

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 15:56

PRE schreef:
Yinnar schreef:
Ik denk dat iedereen zowel man als vrouw wel zijn/haar goeie en slechte kanten heeft maar ik ben blij met mijn topvent. Als er wat is dan vraagt hij er altijd naar. Is geïnteresseerd in alles wat ik doe. Is net als ik gek op dieren en alles wat groeit en bloeit. Een minder puntje.....als hem wat dwars zit zegt hij het niet gelijk. Maar ik merk het snel genoeg en vraag dan wat er aan de hand is. Hij verteld het meestal dan wel direct. Nee hij is een schat! Ik kan hem eigenlijk niet missen. Hahaha..laat hem dit maar niet lezen dan gaat ie over z'n nek. Want erg romantisch is hij helaas niet maar doet zo hard zijn best! :*

Hehe ik dacht al waar blijf je nou. }>

Hahaha...ik moest helaas iets doen wat niet kon wachten maar daarna direct ingelogd en mijn toppertje even vermeld hier! :D

Leuk topic!! +:)+

PRE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 16:02

Al die toppertjes he. :D

littlemouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 16:05

Ik heb ook een topvent! Leuk om eindelijk weer eens enthousiaste verhalen horen over de mannen. (De positieve dingen mogen ook wel eens gezegd worden)

Hij is op dit moment het tuig van mijn tweespan aan het poetsen en de koets aan het schoonmaken omdat ik vandaag moet werken en wij morgen wedstrijd hebben :)
Daarnaast is hij gewoon geweldig lief, zorgzaam etc. En hij rijdt zelf ook paard, dus hij begrijpt hoeveel tijd erin gaat zitten op een dag.
Als we samen het bos in gaan en ik zie hoeveel hij vooruit gegaan is met rijden in het afgelopen 1,5 jaar, ben ik ongelofelijk trots!

Ik kan met recht zeggen dat ik een TOPvent heb :D

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 16:05

oh ik wil ook even :D

- smst altijd terug, zo niet belt ie wel
- ivm stage ben ik aldoor heeel moe maar als ik thuis kom
is het hele huisje schoon
- mijn lief doet de was en strijkt zelfs
- mijn vriendje kookt iedere avond

Gister belde ik dat ik migraine had op t werk, dus toen ik thuis kwam wou ik meteen op bed. Kom ik thuis, zijn de gordijnen dicht in de slaapkamer, alle kussens op elkaar en het bed open geslagen zodat ik er zo in kon duiken :+:

Ook ik heb een echte topper :D

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 16:06

Ja ja, ze bestaan nog! :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:54

Haha, ik heb een topvent het leven zo moeilijk gemaakt, dat hij is gaan twijfelen en me heeft verlaten. Slim he?
Mannen, hou er van, neem ze zoals ze zijn. En vertrouw ze op hun woord. Mannen verzinnen geen complotten, dat doen wij alleen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:58

Ik heb ook een topvent :D

- hij is dol op paarden, veel meer dan ik nog :+ onze kitten kreeg ik er met moeite in maar toen hij vorig jaar onze nu jaarling te koop zag staan aarzelde hij geen moment!
- we doen samen aan wielrennen, hij fietst dan langzaam voor mij :+:
- hij is dol op schoonmaken, hahahahahahaha!
- hij is zorgzaam
- als je iets nodig hebt hoef je hem dat maar 1x te vragen, hij zal erom denken
- hij belt me regelmatig
- hij kan heel lekker koken en ook nog eens goed afwassen :P

Hij is gewoon heel leuk en lief enzo :+:

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 19:34

saskiaojan schreef:
Jep ikke...
tuurlijk hij heeft zijn dingetjes, maar mij zul je niet snel horen klagen...
- belt elke dag wel ff ergens een keertje,
- doet netjes het huishouden als hij vrij is
- ruimt veel op
- smst veel!!
- komt direct thuis als er wat is(vorig jaar mijn moeder overleden)
- bleef thuis toen mijn hond snachts overleden was
- overlegd altijd alles
moet ik nog ff doorgaan....

En alle andere leuke reacties; Amen _/-\o_ Nu wil ik er ook nog zo een :D!

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 21:21

Mijne is het tegenovergestelde van die van de TS.. :+
Blij...
Ik kan eigenlijk niks bedenken om over te klagen... :=

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 21:26

jaah meld vriendje :D

Ik heb ook een topvent :9
Hijs lief, attent, helpt mee in het huishouden (uit zichzelf) luistert, (vaaaaak) smst terug en doet eigenlijk alles wat andere mannen nooit schijnen te doen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 21:37

PRE schreef:
-Praten over exen.
-Half luisteren.

Ben ik dan de enigste die dit juist heel leuk vindt? :\ In de andere 'mannenklaag' topics kom ik dit ook weer steeds tegen dat de meesten dit verschrikkelijk vinden, ik vind het juist leuk, gewoon vergelijkingsmateriaal.
Nog iemand die dat juist leuk vindt?

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 21:40

Ja ik begin altijd over de exen van mijn vriend! Hahhaha ik vind het ook leuk en interessant. Dan vraag ik ook hoe hij zich dan gedroeg enzo en waarom. Vind dat wel boeiend :)

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 21:45

ik heb ook een topvent:

- is lief
- belt altijd even als hij avonddienst heeft of weekenddienst
- heeft zelf ook twee paarden (géén gezeur dus over 'was je alweer naar die knollen?')
- is ook natural (scheelt een hoop ruzies denk ik :+ )

Alleen het huishouden *wurg*. Maar dat is een structureel mannen-probleem, ze zien de troep gewoon écht niet, tot ze erover vallen :?

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 21:50

Jaaaaaaa ik meld me ook :D! Ik heb ook zo'n topvent :D!

- Meneer is heeeul lief
- Meneer smst heeeeul veel
- Meneer kan heeeul lekker koken
- Meneer zorgt bijna elk weekend voor ontbijt op bed :D
- Meneer gaat (ondanks dat hij niet echt wat met paarden heeft) geregeld mee naar paardlief, en gaat zelfs poetsen en wandelen en alles
- Meneertje komt netjes elk concour kijken
- Meneer helpt altijd heeeul lief met de ponykampen (spooktochten) als spookt, omdat ik dat vraag :D!
- Meneer kan ook heel goed luisteren als er nare dingen zijn
- Meneer houd me met beide benen op de grond door af en toe tegen gas te geven :D
- Meneer staat altyd voor me klaar

en zo kan ik nog wel even door gaan :D! Kortom myn topper :+:

-

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 21:50

Ik meld me ook! Ik heb ook een superdesuperman. Ik moest ook erg lachen om dat andere topic met allemaal het "gezeur" over de mannen, het was leuk om te lezen en sommige dingen kwamen me bekend voor uit het verleden. Heb ik nu toch maar geluk!! Ik ga maar niet alles opschrijven wat ik er geweldig aan vindt, want dan hebben we meteen teveel pagina's in het topic!