vriend laat niks van zich horen ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:35

Kaplaars schreef:
Ben ik nu de enige waarbij de zin: 'He's just not that into you' op borrelt?

Nee hoor, hier ook. Juist als ze nog zo kort wat hebben, zou je denken dat hij zó gek op haar is, dat hij meteen aan haar bed staat.

Ik ben nu bijna 20 jaar samen met mijn man, waarvan 10 jaar getrouwd, maar ik weet zeker dat hij geen moment van mijn zijde zou wijken als ik zoiets had (en hij is beslist niet het zachte, lieve type).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:37

Erg zeg! Mijn vriend zoiets nooit doen! Toen ik in het ziekenhuis kwam hij altijd op bezoekuur en nam altijd wat voor me mee. Hij smste ook erg vaak. En mijn vriend is dan zelfs zo'n eikel die het te druk heeft om zijn telefoon op te nemen ( smoes die elke vent gebruikt) maar als ik naar het ziekenhuis/dokter moet is hij er altijd.

maar dan nog vind ik het zo fout van jou om hem te smsen hou je niet meer van me? Het is natuurlijk niet nodig om 24/7 contact te zoeken want anders houdt iemand niet meer van je!

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:39

Ik zie mezelf in de toekomst wel een dagje in het ziekenhuis + verdoving. Maar dat is gedeeltelijk ook nog om Vriendlief een plezier te doen.

En hij weet nu al dat ie een dag vrij moet nemen om mij mee naar huis te nemen en te vertroetelen!

Op straffe des doods als ie dat niet doet ~~}>

Kan me daar eigenlijk niets bij voorstellen.

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:42

Kaplaars schreef:
Ben ik nu de enige waarbij de zin: 'He's just not that into you' op borrelt?

Volgens mij wordt dat al diverse malen aangegeven dat hij totaal niks om haar geeft. Alleen we proberen het niet te hard te laten overkomen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:43

Nee ik ook niet hoor :o
Mijn vriend vergeet ook weleens dingen en is ook niet altijd even geinteresseert, puur omdat hij het vergeet. Maar ik weet bijna zeker dat als ik naar het ziekenhuis moet, dat hij vrij neemt en met me mee gaat :j
Zou ook wat zijn zeg. heb je 6 jaar een relatie en moet je met je ouders :+

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:47

die avatar van jou sakkia _O-

Anoniem

Als hij echt om haar had gegeven was hij allang bij haar geweest. Mijn vriend is echt geen zachtaardige gozer maar als ik hem sms en zeg dat ik bloed moet prikken dan staat hij al naast me!

Marchador

Persoonlijk zou ik lekker wachten tot hij weer contact opneemt met mij.. eens kijken wat voor een tijd er overheen gaat.
Ik zou het ook wel fijn vinden als mijn vriend een sms zou sturen of even zou bellen of nog leuker als hij even langskomt. Maar komt hij niet, dan ben ik wel benieuwd wanneer de dag komt dat hij wel wat van zich laat horen :)

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:49

Of ik dit acceptabel vind? :n

Maar helaas herken ik dit gedrag wel een beetje terug in mijn eigen vent.

Ik weet niet wat we eraan kunnen doen.
Steeds er met hem een eeuwige discussie over hebben kost teveel kracht, en daarbij werpt het wellicht toch zijn vruchten niet af. :n

Dus ik denk dat je het niet persoonlijk moet aantrekken, hij heeft het vast niet met opzet zo gedaan.

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:50

Hm mijn vriendje is daar toch anders in dan! O:)
Ik ben vorige week dinsdag geopereerd, operatie
zou eigenlijk om 4 uur 's middags zijn dus hij
wilde 's avonds nog langskomen, maar was uitgelopen
dus uiteindelijk werd ik pas om 8 uur geopereerd,
de volgende ochtend stond hij een minuut nadat het
bezoekuur begon naast mn bedje. :D

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:52

Marchador schreef:
Persoonlijk zou ik lekker wachten tot hij weer contact opneemt met mij.. eens kijken wat voor een tijd er overheen gaat.
Ik zou het ook wel fijn vinden als mijn vriend een sms zou sturen of even zou bellen of nog leuker als hij even langskomt. Maar komt hij niet, dan ben ik wel benieuwd wanneer de dag komt dat hij wel wat van zich laat horen :)

dit zou ik inderdaad ook doen

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:52

ik zal echt sjaggo worden van zo'n reactie van mn vriend, en ook zeker gaan twijfelen. Als ik jou was zal ik gewoon lekker afwachten, het moet maar gewoon van zijn kant afkomen. Niet blijven smsen oid van jouw kant af, dat komt best wanhopig over, en daar kicken sommige nogal op.. Had het namelijk ook met mn ex..

Gelukkig heb ik nu een vriend die zelfs naar alles meewilt :+ Niet altijd even gewenst, maar hij zal me nooit alleen laten staan

Amy77

Re: vriend laat niks van zich horen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:55

Weet je waar ik vooral van schrik? "ach zo zijn mannen" dus iedereen geeft de mannen maar een vrijbriefje om vooral zo te blijven en dat niet te veranderen? Bedoel, beetje aandacht en medeleven kan geen kwaad als je geopereerd bent.

Kijk, in jouw geval kreeg je vriend nieuw werk, dat is zeker weten ook belangrijk, maar een smsje smorgens al, dat zodra je je gsm aanzet, zou wel erg fijn wezen. Nee, ik zou pisnijdig zijn.
Mijn zusje lag af en aan in het ziekenhuis, ook kort nadat ze een relatie kreeg en haar vriend steunde haar compleet, ging smorgens mee naar ziekenhuis en heeft alle dagen aan haar bed gezeten zodra het mogelijk was.

Sterkte met je knie..én je vriend.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:55

Feit dat je al dat soort dingen moet gaan doen: 'wachten tot hij wel contact opneemt' zegt dan eigenlijk al genoeg toch.

Je bent in een relatie, je geeft om elkaar, dan ben je ook geinteresseerd als het niet zo goed gaat met je vriend/vriendin.

Dat heeft niets met 'mannen' te maken, dat is gewoon menselijkheid. En de vriend van TS? Die hoort eigenlijk in het aso topic thuis als je het mij vraagt.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:57

Abeltje77 schreef:
. En de vriend van TS? Die hoort eigenlijk in het aso topic thuis als je het mij vraagt.

alleen als ie nike's draagt :Y) :+

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:57

Lekkere vriend heb je..
Hij kan toch wel smsen als hij op de wc zit ofso..

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:59

Ragnaaa schreef:
Dus ik denk dat je het niet persoonlijk moet aantrekken, hij heeft het vast niet met opzet zo gedaan.

Als hij van je houdt dan doet hij dit soort dingen niet! Ik vind dit persoonlijk niet kunnen. We hebben het wel over een ziekenhuisopname en niet over het vergeten of geen tijd hebben van het halen van een pond suiker bij de buurtsuper! Als hij als ik om uitleg vraag er heel laconiek over zou doen zou ik klaar zijn met zo'n egoïst. Het voorspelt dan niet veel goeds voor de toekomst. En het gaat op een gegeven moment zo irriteren dat je het niet meer pikt. En dan ga je alsnog uit elkaar. Waarom dan tijd verdoen aan zo'n persoon? Er zijn nog genoeg andere mannen die wel beschikken over medeleven en echt om hun vriendin geven.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:59

Echt, wat een l*l! Ik had het wel geweten hoor, hoe moeilijk de keuze ook is. En geloof me maar, niet alle mannen zijn zo. Ik ken zat lieve en attente mannen die hun vriendin niet zouden laten barsten als ze in het ziekenhuis ligt.
Mijn vriend zou het ook niet flikken. Nou heb ik sinds ik met hem ben nog niet in het ziekenhuis gelegen, maar die keer dat ik de griep had zorgde hij al zo lief voor me met uitgeperste sinaasappels, groentesoep en een bosje bloemen naast mijn bed. Zo kan het ook, en er zijn er zat van.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:02

ikdoemaarwat schreef:
Abeltje77 schreef:
. En de vriend van TS? Die hoort eigenlijk in het aso topic thuis als je het mij vraagt.

alleen als ie nike's draagt :Y) :+

Doet ie vast :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:02

femke27 schreef:
maar die keer dat ik de griep had zorgde hij al zo lief voor me met uitgeperste sinaasappels, groentesoep en een bosje bloemen naast mijn bed. Zo kan het ook, en er zijn er zat van.

Dat zou mijn vriend dan ook weer niet doen :+ Maar hij zou zich wel erg zorgen maken als ik echt in bed zou liggen thuis. Dat is in al die jaren (6 jaar dus) nog niet voorgekomen, dus als het dan een keer gebeurd weet ik zeker dat hij zich echt zorgen maakt :j

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:05

Ik ben ooit van een dokterafspraak gekomen en die was uhm minder goed geslaagd dan ik zou denken.
Beter gezegd: ik was daar door het plafond gegaan van de pijn, kon pas na 15 min naar huis lopen.

Nog geen uur later stond vriendje onaangekondigd in mijn appartement. Die was helemaal uit Utrecht van zijn werk gekomen om bij mij te zijn (ik woon in Limburg)

Kijk, dán praten we ergens over en voor minder hoeft niemand te gaan.

hiboune

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:06

Lieszje schreef:
Lekkere vriend heb je..
Hij kan toch wel smsen als hij op de wc zit ofso..

lees mijn post pagina terug :P
vind ik dus ook!
je hebt t nooit te druk om te smsen :P

een sms is gestuurd in 10 sec als t moet :)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:06

Ik heb het dan ook heel erg getroffen.... :D

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:11

Ik ben blij dat mijn vent ook niet zo is :)
Ik ben twee weken terug geopereerd, en hij was nog zenuwachtiger dan ik :D Hij heeft zelfs amper kunnen werken, de tijd dat ik op de OK was. En het was nogal uitgelopen, dus hij heeft zich echt flinke zorgen gemaakt.

@ TS: Ik zou een keer een goed gesprek met je vriend hierover aangaan. Praat er goed over.. dan staat het niet meer in de weg en weet je allebei wat je aan elkaar hebt :)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:13

Sorry maar ik had hem de deur gewezen. Als hij al zo met je omgaat.. Nee die types hoeven bij mij niet eens meer aan het bed te staan. :o