Ik zit toch liever comfortabel als ik helemaal naar Australië zou reizen hoor ipv in een doos van 1 op 1
Geweldig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) Móet wel goedkoper zijn, ze zullen vast niet dezelfde prijs rekenen als voor een levende?

Mae schreef:Je zou ook kunnen doen alsof je dood bent, laat je je vervoeren in een kist. Lig je lekker languit, zorg je dat 'ie goed geïsoleerd is voor de kou in het ruim, maar dat er ook gaatjes inzitten voor de zuurstof. Neem je van tevoren een slaappil zodat je die 24 uur vliegen amper meemaakt (en dat je dood lijkt als ze die kist open maken) Móet wel goedkoper zijn, ze zullen vast niet dezelfde prijs rekenen als voor een levende?

was al eerder gezegd in dit topic xD1234 schreef:Dieren gaan in aparte ruimte waar de temperatuur hoog wordt gehouden en normale drukwas al eerder gezegd in dit topic xD
Maar ik vraag me dan ook af hoe t dan kan dat ik nooit bevroren koffers terug heb gekregen bij de landing xD
Ik denk eigenlijk dat het zonder douane wel moet lukken eigenlijk. Ik bedoel, het kan toch nooit zo koud zijn in het ruim? Als je je koffer van de band haalt komt die meestal meteen uit het ruim, en je koffer voelt niet bevroren aan ofzo, en anders zou al je shampoo en andere vloeistoffen ook bevriezen in je koffer, dat zou een beetje vreemd zijn. Dus ik denk eigenlijk niet dat het onder de 0 graden is in het ruim? De druk zal wel heel anders zijn dan bij de passagiers maar de temperatuur zal niet veel verschillen denk ik.