Door de grondzakmomentje op de werkvloer.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:25

xDramaQueen schreef:
oh dat had ik kunnen zijn, echt waar _O- ik had vorige keer mijn borsten beet omdat ik met mn vriendin aan het geinen was, zonder dat ik doorhad dat er klas vol met testosteron vol uitzicht op mij had :')!

op me werk heb ik zo'n vies pervers ventje, ik zet mn scooter altijd om een paal zodat hij niet in een bus getild kan worden, nu stond daar een fiets omheen, dus ik kom binnen en ik vraag aan de beveiliging, wil je op mn scooter letten want de paal is bezet, zegt ie: mijn paal is niet bezet hoor ;)

:r

Mijn reactie : Mooi, dan kan k hem mooi met slot en al aan jou paal vast zetten dank je!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 02:20

@Bon Bon

Sorry hoor, maar er zit bij mij echt een groot verschil tussen een grapje over welk onderwerp dan ook of een dubbelzinnige opmerking die mij als vrouw gelijk in een ordinaire hoek zet ondanks dat ik daar totaal niet om vraag. Ik heb absoluut geen gebrek aan gevoel voor humor, maar dat dubbelzinnige vind ik op het ordinaire af. Daar ben ik niet voor aangenomen, dat doen ze maar elders.

En nee, dat is niet kort door de bocht. Dat is zelf respect. En ik respecteer mijzelf dusdanig dat ik het niet accepteer om opmerkingen over mijn boezem, mijn billen enz aan te horen. Een geintje over die keer dat ik struikelde, per ongeluk de ruit insloeg met een asbak en 100 liter bier liet weglopen kan ik uitstekend hebben.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 08:07

Niinatjuh schreef:
xDramaQueen schreef:
oh dat had ik kunnen zijn, echt waar _O- ik had vorige keer mijn borsten beet omdat ik met mn vriendin aan het geinen was, zonder dat ik doorhad dat er klas vol met testosteron vol uitzicht op mij had :')!

op me werk heb ik zo'n vies pervers ventje, ik zet mn scooter altijd om een paal zodat hij niet in een bus getild kan worden, nu stond daar een fiets omheen, dus ik kom binnen en ik vraag aan de beveiliging, wil je op mn scooter letten want de paal is bezet, zegt ie: mijn paal is niet bezet hoor ;)

:r

Mijn reactie : Mooi, dan kan k hem mooi met slot en al aan jou paal vast zetten dank je!

euh nee, want dan zeg ik dus eigenlijk dat ik aan zn paal zou zitten, ik zou kunnen zeggen sorry die is niet groot genoeg maar het is beter zulke dingen te negeren.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 09:17

Ik heb jaren geleden bij een schadeherstel bedrijf voor auto's gewerkt. Een echte mannenwereld.
Ik zat op kantoor achter de balie.
Een van de monteurs was bezig met een stanleymes.
Precies ter hoogte van zijn kruis. en ondertussen mij aankijken.
Ik kon het niet laten om te zeggen "wees maar blij dat er bij jou niks te raken valt".

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:31

Leuke topic dit _O- , ik geniet erg van deze topic, want ik maak ook wel eens blunders maar altijd met een lach hoor voor alle partijen.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:51

Ik werkte als bijbaantje op kantoor van Walibi (Toen nog Sixflags) en we maakte ook seasonpassen voor mensen. Vooral aan het begin van de dag was het erg druk met mensen die een pas kwamen halen of lieten maken. Op de grond lag vloerbedekking en we zaten op bureaustoelen waarmee we redelijk veel heen en weer rolde om bijv van de computer naar de printen die op de tafel ernaast stond. Tjsah, dan ontstaat er dus electische lading en het kwam regelmatig voor dat als we iets van metaal of zelfs een mens aanraakte, dat je dan een schok kreeg.

Nou goed, op een ochtend was ik samen met een collega en t was echt retedruk, normaal konden we altijd wel even kletsen en "klanten" kijken maar daar was nu gewoon geen tijd voor. Ik hoorde mn collega wel een keer mompelen: Donders, lekker ding in de rij :9 maar dat drong niet echt tot me door. Totdat hij opeens voor mn neus stond en ik spontaan wist wie collega had bedoeld :Y) Hij kwam zn seasonpas halen en op het moment dat ik die aan hem wil geven, krijg ik (en hij dus ook) toch een opdonder, echt het knetterde erover. Ik zei heel onschuldig en bedoelde er verder niks mee: Zo, ik zag de vonken er vanaf springen want er was ook echt een vonkje. Waarop hij heel droog antwoorde, ja als dat geen voorteken is weet ik het ook niet meer, zullen we vandaag wat drinken in je pauze? :oo Echt alle wachtende mensen hadden door wat er voor hun plaatsvond en mn collega pieste bijna in haar broek van het lachen om mijn gezicht. Gevolg dat ik een knalrode kop kreeg, we wel wat zijn gaan drinken en we ruim 9 maanden een relatie hebben gehad! :D

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 19:08

o gosh ik heb er ook nog eentje...

jaaaren geleden... had ik een goede collega waar ik heel vaak een dolletje mee uit haalde. altijd melig, hij zat altijd in de ruimte achter me en omdat hij mij wel eens matste met opzoeken van gegevens haalde ik wel eens xtra koffie ofzo voor hem.

maar omdat we altijd melig waren ging dat op de gekste manieren.

op een dag kom ik op voor een koffie rondje in zijn kantoor en zie dat hij onder in de kast aan het zoeken is naar een map.

dus ik zeg op mijn zwoelste toon met fout duits accent*ja ik was melig* vat ies iet zet joe diezaaijer*what is it that you desire*

komt meneer overeind en blijkt het dus de (ongeveer bejaarde) directeur te zijn.. o my god... die keek mij aan van huh? dus ik maak nog de fout om te zeggen ja ik dacht zus en zo om het nog erger te maken *vlieg weg*rest van de dag ongeveer onder m'n bureau verstopt als hij langs kwam......

dat is iets waar ik tot nu toe schaamrood van op mijn kaken krijg als ik eraan terug denk grin zelfs al is het al meer dan tien jaar geleden

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:41

met werken moesten we een karretje ergens heen duwen/trekken.. dus ik duwde dat ding, en riep dus behoorlijk hard naar een jongen; TREK JIJ?! jongen keek me onnozel aan :D gheghe :+

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 10:06

femke27 schreef:
Kaka schreef:
Vieze mannetje zit me taxerend aan te kijken, zijn blik blijft op borsthoogte hangen en zegt: welke bal mag ik oppompen, al je ballen?

Ik word zo ontzettend misselijk van dergelijke smerige typetjes. Van mij had ie een ram voor zijn eigen bal gehad.
Ik heb ze zo vaak bij mij in de kroeg, ik kots van zulke kerels. En nee, dan ben ik geen vriendelijke barvrouw meer maar gewoon een bitch.

Zulke opmerkingen kan ik echt wel hebben, heb dan meestal wel een antwoord klaar. Had dan iets gezegd al: 'Hmm, ik weet niet, voor mijn gevoel mag er in de linker wel wat lucht bij, maar kan het natuurlijk niet goed zien van bovenaf'.

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:16

@Oliver; echt geniaal :))

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 14:18

ik had net een heer van een schildersbedrijf aan de balie... hij kwam vragen of hij hier soms een lijmspuit had laten liggen, dus ik heb hem naar de kantine laten gaan... even later komt ie breed lachend terug, dat hij het ding heeft gevonden... en jullie raden zeker al wat ik eruit floepte... "Mooi, dan kan u weer spuiten"

:o

chillaxing

Re: Door de grondzakmomentje op de werkvloer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 14:31

Haha oepssss. Lekker fout is dat ook altijd haha

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 14:46

femke27 schreef:
@Bon Bon

Sorry hoor, maar er zit bij mij echt een groot verschil tussen een grapje over welk onderwerp dan ook of een dubbelzinnige opmerking die mij als vrouw gelijk in een ordinaire hoek zet ondanks dat ik daar totaal niet om vraag. Ik heb absoluut geen gebrek aan gevoel voor humor, maar dat dubbelzinnige vind ik op het ordinaire af. Daar ben ik niet voor aangenomen, dat doen ze maar elders.

En nee, dat is niet kort door de bocht. Dat is zelf respect. En ik respecteer mijzelf dusdanig dat ik het niet accepteer om opmerkingen over mijn boezem, mijn billen enz aan te horen. Een geintje over die keer dat ik struikelde, per ongeluk de ruit insloeg met een asbak en 100 liter bier liet weglopen kan ik uitstekend hebben.

Denk je er wel aan dat de bezopen vrachtwagen chauffeur die jij in je cafe hebt niet de bankbediende is waar een ander mee samen werkt? ;) Je hebt het hier wel effe over een andere situatie. Van iemand die dronken is pik ik het ook niet maar mijn collega's op stage kregen een even vinnige opmerking terug waarna we allemaal in een deuk lagen :') Als je denkt dat je enkel opslag kan krijgen door koel, associaal en arrogant te zijn dan hoop ik dat je nooit in de zakenwereld terecht komt ;)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 14:56

Dat ik in een kroeg werk wil niet zeggen dat ik alleen maar dronken vrachtwagen chauffeurs binnen heb. Weet je wat de aller ergste zijn? Die zakenlui, die na een dag werken het terras op komen en direct vinden dat ze het recht hebben mij te trakteren op ordinaire opmerkingen.
Dan ben ik inderdaad liever arrogant en een bitch, maar daarmee kom ik een eind verder.
En zo zou ik mij in de zakenwereld ook opstellen. Als ik respect krijg geef ik het ook terug, is dat teveel gevraagd in het kader van het vermaak van een ander dan verander ik als een blad aan een boom.

En geloof me: deze houding heeft mij nog nooit in de weg gestaan, ik ben er zelfs beter van geworden.

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:03

Mijn opa :oo
Ik was een jaar of 13 en werkte bij mijn oom (boer) tussen een hoop jongens die toch wel leuk waren.. Ik had vlechtjes in mijn haren gehad en die 's ochtends eruit gehaald in de hoop dat ik mooie 'krullen' zou hebben. Het was dus 1 grote klittenbos, dus ik zei tegen mijn opa (met de koffie): 'Ik heb écht k*thaar!'
Zegt mn opa; 'Dat wil ik niet weten'
OMG ik stond zó voor schut! :+

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:10

Sluit me aan bij femke. Van naaste collega's kan ik het op zich heel goed hebben. Dan zijn we vaak op en neer aan het ouweho*eren. Vooral mijn nieuwe mannelijke collega en ik doen het samen goed. Hij werkt 2 weken bij ons op de afdeling (AH) en is in opleiding voor filiaalmanager. We zijn samen altijd zo ontzettend melig, en dan kijken d'r heel wat mensen raar op, toen ik zojuist op het werk kwam en hij zei; He lekker ding!

Ook dubbele opmerkingen blijven continu vallen, maar van hem kan ik het hebben, omdat ik weet dat 't verder niks betekend. Tevens is hij een 'naaste'. Van mijn leidinggevende zou ik zoiets absoluut niet pikken... No thanks. Puur omdat ik dat zakelijk wil houden.

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 21:04

Jeetje hoeveel door de grond zak momenten ik inmiddels wel niet gehad heb. o.a. de volgende:

Tegen een collega van de beveiliging zeggen dat je hem na 5 jaar nu wel eens zonder uniform wil zien en dan gewoon bedoelen in zijn burgerkleding. Kwam heel anders bij hem over.

Diezelfde beveiliger en zijn collega's wilde ik eens terugpakken op hun schunnige praat. Er kwam één binnen met de opmerking wat een k*tweer toen het onzettend aan het plenzen was. Ik meteen je zou willen dat je een k*t zo nat krijgt als dit weer. Zij in een deuk. Directeur die net achter hem binnenkwam kon er gelukkig ook wel om lachen. Ik wat minder.

Bij mijn allereerste uitzendbaantje werkte ik voor het ene bedrijf in een ander bedrijf. Alles was via het 2e bedrijf geregeld dus ik kende niemand van het 1e bedrijf. Mijn collega ook niet. Samen moesten wij eens een spoedklus doen en we kregen hulp van een leuke vent van het 1e bedrijf. Na een middag hard werken met heel veel lol, iedereen beroddeld te hebben en ook lekker klagen zei die leuke vent dat hij wel even wat zaken zou aankaarten bij het 2e bedrijf. Alsof ze naar je luisteren riepen wij. Tuurlijk want ik ben jullie werkgever. Yeah right mocht je willen. Na hem de rest van de middag nog flink geklierd te hebben ging hij weg. Kwam er een collega van het 2e bedrijf vertellen dat ze het toch zo'n toffe gast vond dat hij als werkgever gewoon op de werkvloer kwam helpen als het druk was. Ehhhhhhhh echt waar? Ja dus. Oeps.

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 06:26

@ Kajo: hahaha die laatste is wel komisch :P heeft het ook geholpen :P

@Femke: We denken er alletwee anders over, ik kan me er niet druk om maken.Ik vind het grappig en hij ook dan heeft het in mijn ogen niets met disrespect te maken.
Waarschijnlijk als ik jou was geweest wel...

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 11:49

De ergste die ik had was toch wel toen ik de auto van mijn moeder in elkaar had gereden. Ik zat te vertellen hoe het gebeurde en ik zei, tjah en toen zat ik op een paal en ons moeder was niet blij.. Mijn baas nee dat snap ik als je voor haar ogen op een paal zit.. Ik schaamde me dood :o

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 15:41

O jee, ik heb er zo veel :D

Kamergenoot en ik hadden het een keer over een krantenartikel, in Amerika was het nummerbord ILVTOFU niet toegestaan. Eigenaar van de auto had gezeg dat dat stond voor I love tofu, maar rechter geloofde dat niet. Kamergenoot begreep er niets van waar het anders voor kon staan. En natuurlijk liep net de grootste baas langs onze kamer toen ik het uitlegde: "I love to f*ck you" :o _O-

Grootste baas had erg goeie timing want ook toen ik een keer verwonderd naar een pakje kauwgom zat te staren liep ze op een beschamend moment langs. Op het pakje stond "Bevat 2 kcal" waarop ik gefrustreerd uitriep: "Wat??? Ik slik het toch potdorie niet door!?"
Die laatste heb ik nog lang moeten horen van mijn kamergenoot :D

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 16:00

Whoehoe wat een leuke verhalen allemaal!

Ik heb het wel gehad op vrijwilligerswerk.
We hadden de avond daarvoor een beachparty gegeven, dus we waren nu de laatste dingentjes aan het schoonmaken.

Dus ook het laatste zand van de vloer stofzuiger.. Dus ik druk bezig..
En ik zeg nou het zuigt echt niet goed hoor.. De zak zit zeker vol :o

En als ik kaasstengels eet, vind ik ze erg lekker als ze nog een beetje warm en slap zijn (hihi) dus ik netjes aan het vertellen.. Ja ik ben erg gek op kaasstengels maar alleen als ze nog een beetje warm en slap zijn.. Ik hou niet zo van die harde..

En de hele tafel lag in het deuk, en ik snapte hem later pas :+

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 18:08

over het dubbelzinnige ben ik het eens met Femke27, ik zou het ook echt níét accepteren dat mijn ledinggevende een opmerking over mijn uiterlijk in een getinte hoek zou brengen hoor :n
ik vind ook dat hij dat lekker tegen zn vrouw mag doen (ookal is het als ''grap'' bedoelt.)

Ontopic: vandaag had ik wel iets wat echt prongelijk ging, ik zat achter de kassa maar deed echt iets fouts dus ik gooide er egt heel prongelijk en hard uit K*T! terwijl een klant voor de kassa stond oei toen had ik zoiets van oo sjips :oo gelukkig komen over het algemeen alleen echte Rotterdammers in de winkel die het niet erg vinden maar stel je voor dat het iemand was geweest die het wel erg vond en een klacht ging indienen dat had ik wel een probleem denk ik!

sorry voor spelfouten in heb dyslectie normaal gaat het wel maar ik ben nu heel erg moe en dan heb ik moeite maar ik heb er echt op gelet

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 18:56

hmmm niet op het werk wel op een feestje met vrienden.
Een vriendin bleef maar door zeuren of ik ook nog zou gaan stappen in het weekend , werd er een beetje moe van waarop ik zei : luister als ik kom , dan kom ik , klaar ! En als ik niet kom , nou dan kom ik lekker niet ....
Het viel helemaal stil waarna een aantal oplettende mensen in lachen uitbarste , terwijl ik nog niet eens bewust was van mijn zinsopbouw keuze :D
Ik krijg het nog regelmatig te horen ...

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 19:32

Ik laatst ook zo dom.

Het was maandag ochtend en wij halen meestal voor een heel blok bureau's koffie.

Dus ik Marco wat wil je drinken:
Hij: uuhh... doe maar capuchino zonder melk en suiker.
Dus ik: Oke.... prima.
Ik loop naar dat apparaat en ik sta daar.. huh??? hoe doe ik dat??
Nog steeds niet bedacht dat hij gewoon een zwarte koffie wilde, maar dat ik niet wakker was.

Dus ik aan een andere collega: Hoe krijg ik capuchino zonder melk en suiker uit dit apparaad?
Zij: dat bestaat niet....

En toen pas had ik m door.

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 20:02

haha leuke verhalen allemaal :')

Laatst waren we uit eten met een groep vrienden en vriendinnen. We hadden het over sporten/wandelen. Dus een vriendin zegt: Nouja als we zin hebben dan bellen we elkaar en dan doen we het gewoon!
Een vriend reageerde al met: zo een vriendin wil ik ook wel!

_O- geweldig!