femke27 schreef:@Bon Bon
Sorry hoor, maar er zit bij mij echt een groot verschil tussen een grapje over welk onderwerp dan ook of een dubbelzinnige opmerking die mij als vrouw gelijk in een ordinaire hoek zet ondanks dat ik daar totaal niet om vraag. Ik heb absoluut geen gebrek aan gevoel voor humor, maar dat dubbelzinnige vind ik op het ordinaire af. Daar ben ik niet voor aangenomen, dat doen ze maar elders.
En nee, dat is niet kort door de bocht. Dat is zelf respect. En ik respecteer mijzelf dusdanig dat ik het niet accepteer om opmerkingen over mijn boezem, mijn billen enz aan te horen. Een geintje over die keer dat ik struikelde, per ongeluk de ruit insloeg met een asbak en 100 liter bier liet weglopen kan ik uitstekend hebben.
Denk je er wel aan dat de bezopen vrachtwagen chauffeur die jij in je cafe hebt niet de bankbediende is waar een ander mee samen werkt?
Je hebt het hier wel effe over een andere situatie. Van iemand die dronken is pik ik het ook niet maar mijn collega's op stage kregen een even vinnige opmerking terug waarna we allemaal in een deuk lagen
Als je denkt dat je enkel opslag kan krijgen door koel, associaal en arrogant te zijn dan hoop ik dat je nooit in de zakenwereld terecht komt