Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
)
)
(vrij algemeen)
(algemeen)
(die van mij)
(die van mij)
(algemeen)
(algemeen) SamSter schreef:T gaat inderdaad om 1 en de zelfde persoon Die tevens nu mn vriend is...
Hoe spijtig ook is de relatie gedoemt te mislukken, We weten het allebei eigenlijk wel maar willen het allebij niet echt inzien..
Het is ook een gevoel van "niet zonder elkaar willen/kunnen of het weer alleen zijn".
K weet dat je daarom geen relatie moet hebben maar de stap om dr mee te stoppen is groot en zwaar.
Kieffer schreef:Mijn ergernissen:
- Als ik iets vertel blijven die ogen gericht op het tv scherm en hoor ik af en toe eens een doffe "Uhu" en dan weet ik dat hij niet naar me luistert
- Als ik zeur over het feit dat ik af en toe wat gezelligheid mist hij zegt "ja maar dit is toch gezellig" (situatie: we kijken een bloederige actiefilm op tv)

En verder gaat het heeeeel goed, tussen ons, whaha! 

latnahc2 schreef:ja als vrijgezelle dame kan je je idd ook ergeren aan de man.
vooral als ze naar je borsten kijken terwijl je met ze praat of overal dubbelzinnige opmerkingen over maken of walgelijk wanhopig gedrag en je de hele tijd bellen en dood smsen of je de hele tijd schatje poepje liefje noemen
Sterre schreef:*Afwas op het aanrecht zetten ipv in de afwasmaschine (dan zou ´ie nl. de pech kunnen hebben dat ´ie schoon maar nog niet uitgeruimd is en dat hij dat dan zou moeten doen).
*Was gewoon op de grond donderen ipv in de wasmand deponeren.
*Een uur later thuiskomen dan afgesproken voor het eten. (Zit je weer tegen beter weten in met zo´n verpieterde hap te wachten. Ik snap dat het kan uitlopen op je werk als je zelfstandig bent, maar hé ... er bestaan telefoons hoor
!)
*Ook een leuke: heb je bijna het eten op tafel, komt er opeens wél een telefoontje "schat, heb je al wat voor het eten gedaan? We willen namelijk met die-en-die gáán eten, zou leuk zijn als je ook mee gaat!"![]()
Verder is ´ie wel lief hoor; ben er al 21 jr. mee getrouwd!
! 

)
auto's houdt ie niet echt van, wel van voetbal maar dat gun ik m dan wel weer:P en ohja, hij kan ook gewoon geen boeren laten dus dat probleem heb ik ook niet. 

(irriteer me alleen aan die eeuwige voetbal
maar goed hij ook zn eigen ding ej
)