top 3 ergernissen aan mannen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 08:42

Ik erger me eerder aan vrouwen dan aan mannen :D

quadripes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 08:47

nee, dan mijn echtgenoot:

- mijn man praat te veel, belt me over van alles en nog wat op
- is veel te netjes in het huishouden (laat die rommel gewoon even een dagje liggen... pfff)
- klaagt dat ik te hard en agressief rijd ...
- wil altijd winkelen terwijl ik daar dus echt niet van hou
- hij houdt niet van voetbal (en ik wel)

ohja en wij hebben het thuis maar over drie dingen: - carriere, - auto's - de dieren (niet noodzakelijkerwijs ook in die volgorde)
eh.... zo kan het dus ook!

Verder is hij wel gewoon een echte man hoor, met stinksokken, boeren en snurken. Hij wordt ook niet wakker van zijn wekker, en ik wel :(

Tsja wij zeggen altijd dat ik de man ben en hij de vrouw...

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 08:50

ja als vrijgezelle dame kan je je idd ook ergeren aan de man.
vooral als ze naar je borsten kijken terwijl je met ze praat of overal dubbelzinnige opmerkingen over maken of walgelijk wanhopig gedrag en je de hele tijd bellen en dood smsen of je de hele tijd schatje poepje liefje noemen :r

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 08:54

hihihi wat een topic :D

op;
1. Super veel vergeten (zelfs vergeten om op de kalender te kijken waar ik alles op schrijf zodat ie niet zo veel vergeet :+ )
2. Nooit uit zich zelf zijn nagels knippen (van die vieze lange vinger- en teennagels :r %) )
3. Als ik net het hele huis in het sop hebt gezet met z'n grote zand kloffen door het huis lopen.
4. Klagen dat ie geen sportkleren meer heeft terwijl die ze zelf de hele week in z'n sporttas laat meuren. Tja... dan worden ze ook niet gewassen
5. Alles nog snel op het laatste moment doen
6. Als ie iets moeilijks vind proberen het op mij te schuiven.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 08:57

Mijn vriend en ik zijn precies tegenovergesteld:

Ik ben altijd stipt op tijd, hij vergeet altijd de tijd
Hij is erg sentimenteel, ik niet
Ik hou van een schoon opgeruimd huis, hij vind dat zonde van zijn tijd
Ik strijk al mijn kleren, hij niet (maar als er iets van hem bij mij in de was ligt, wil hij het wel gestreken hebben _-:( )
Ik ben een ochtendmens, hij een nachtbraker

Het eerste half jaar heeft dit voor veel ergernissen gezorgd. Zelfs zoveel, dat we uit elkaar zijn geweest. Nu gaat het sinds 7 maanden goed. We proberen allebei water bij de wijn te doen. Het wil niet altijd lukken, maar we proberen het wel!

Edit: En hij weet nooit uit zijn hoofd wanneer hij wat moet doen... Dat staat in zijn outlook op zijn werk. Ik hou dus tegenwoordig een dubbele agenda bij :o
Laatst bijgewerkt door Mootje op 02-07-09 08:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 08:58

Less schreef:
Ik erger me eerder aan vrouwen dan aan mannen :D

Jee, nog 1! :D

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:02

Hier komt m'n waslijst

* Niet luisteren als je ze zelfs vráágt even te luisteren (algemeen)
* Afspraken vergeten (mijne)
* Witte sportsokken in gympen onder korte broek |o (vrij algemeen)
* Gestaar naar je voorgevel (algemeen)
* Dat ééééuwige gezeik over klaarkomen op je paard :\ (algemeen)
* Zijn werk komt voor alles :\ (die van mij)
* De debiele aantal uren die hij per week maakt voor z'n werk (die van mij)
* Als hij het ergens niet over wil hebben, op een ander onderwerp afgaan (die van mij)
* Opstaan, en meteen iedereen wakker maken |o (die van mij)
* Roggelen en dat op straat gooien :n (algemeen)
* Als ze verkouden zijn, zijn ze meteen doodziek :O (algemeen)
* Wat een boer niet kent, vret ie niet..(die van mij)

Laatst bijgewerkt door Meraki op 02-07-09 09:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassagrande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:04

Ook ik heb het dan getroffen. Hij ruimt thuis op, doet zelfs voor mij de stal terwijl hij helemaal niets om paarden geeft, enz. Tuurlijk heeft hij ook zijn slechte kanten, maar wie heeft die niet? Ik wel.

Er zijn twee dingen waar ik me wel aan erger hoor:
1 Hij verteld niet waar ie aan denkt of waar ie mee bezig is. Hij verwacht van mij dat ik in zijn hoofd kan kijken.
2 Dat hij nooit ergens mee naar toe gaat. Niet met mij en niet met onze kleine. Moet altijd alleen gaan. Hij is liever thuis.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:07

SamSter schreef:
T gaat inderdaad om 1 en de zelfde persoon Die tevens nu mn vriend is...
Hoe spijtig ook is de relatie gedoemt te mislukken, We weten het allebei eigenlijk wel maar willen het allebij niet echt inzien..
Het is ook een gevoel van "niet zonder elkaar willen/kunnen of het weer alleen zijn".
K weet dat je daarom geen relatie moet hebben maar de stap om dr mee te stoppen is groot en zwaar.

Best naar om te horen..

Je weet dat je meer waard bent, en dat je sámen gelukkig hoort te zijn in een relatie.
Waarom neem je genoegen met minder?

Ik snap heus dat de stap groot is, liefde is tenslotte geen rationeel 'iets', maar je bent meer waard.
Kijk zelf eens wat je hier schrijft, en naar je lijstje?

Weet je dan niet al genoeg?
Kies voor jezelf, je eigen geluk, want dit breekt je op den duur op..
In een relatie moet je je stapje voor stapje béter gaan voelen, en dit lijkt een compleet andere kant uit te gaan..

Sterkte..

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:11

Mijn ergernissen:

- Als ik iets vertel blijven die ogen gericht op het tv scherm en hoor ik af en toe eens een doffe "Uhu" en dan weet ik dat hij niet naar me luistert
- Als ik zeur over het feit dat ik af en toe wat gezelligheid mist hij zegt "ja maar dit is toch gezellig" (situatie: we kijken een bloederige actiefilm op tv)
- Als meneer weer eens keihard loopt te boeren op straat, héél irritant!
- Als hij opgefokt gaat lopen doen als iemand naar me staat te kijken, wordt hij helemaal zenuwachtig van terwijl ik niet eens door heb dat iemand kijkt oid.

Gelukkig wel veel meer leuke dingen dan rotte dingen :D

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:24

Kieffer schreef:
Mijn ergernissen:

- Als ik iets vertel blijven die ogen gericht op het tv scherm en hoor ik af en toe eens een doffe "Uhu" en dan weet ik dat hij niet naar me luistert
- Als ik zeur over het feit dat ik af en toe wat gezelligheid mist hij zegt "ja maar dit is toch gezellig" (situatie: we kijken een bloederige actiefilm op tv)

:j :')

Oh en de mijne laat altijd scheten in de auto, hoe ranzig. :(

Maar goed, ik kan andersom ook wel wat dingetjes verzinnen die hij héél irritant vindt.... := :D En verder gaat het heeeeel goed, tussen ons, whaha!

Dreamybol

Re: top 3 ergernissen aan mannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:31

Mijn vriend en ik lijken in veel opzichten op elkaar (behalve dat ik een neurotische regelneef ben en hij alles op zijn beloop laat), maar de dingen waar ik me bij hem het meest aan stoor, zijn doorgaans de eigenschappen die ik zelf dus ook bezit. :o
En zijn 'we zien wel' attitude. Ik overdrijf (als ik gestresst ben) in mijn geregel en nadenken en beren op de weg zien, maar hij in zijn 'komt wel goed sgatje'. :(

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:34

Momenteel is er buiten mijn hond maar één man in mijn leven, m'n scharrel :)
Aan hem is echt niets waar ik me aan kan ergeren, gelukkig maar.

De ergernissen die ik merkte bij exen/vrienden/mannen in het algemeen:

-Te betweterig (altijd op alles commentaar en 'tips' over hoe ik het beter kon doen, terwijl hij er niets vanaf weet
-Té aanhankelijk (elk vrij moment samen willen zijn en me zo compleet verstikken)
-Gebrek aan initiatief (plannen voor uitstapjes/bezigheden die altijd van mijn kant moeten komen)

Verder kan ik me aan niet veel ergeren. Staren naar mijn borsten, platvloerse moppen, ... Ik kan er wel om lachen :Y)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:34

latnahc2 schreef:
ja als vrijgezelle dame kan je je idd ook ergeren aan de man.
vooral als ze naar je borsten kijken terwijl je met ze praat of overal dubbelzinnige opmerkingen over maken of walgelijk wanhopig gedrag en je de hele tijd bellen en dood smsen of je de hele tijd schatje poepje liefje noemen :r

herkenbaar....
voor al als ze al wat op hebben.... Echt heel vervelend. Ik zeg weleens: hallo, me ogen zitten hoger hoor :?

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:35

Sterre schreef:
*Afwas op het aanrecht zetten ipv in de afwasmaschine (dan zou ´ie nl. de pech kunnen hebben dat ´ie schoon maar nog niet uitgeruimd is en dat hij dat dan zou moeten doen :roll: ).
*Was gewoon op de grond donderen ipv in de wasmand deponeren :x .
*Een uur later thuiskomen dan afgesproken voor het eten. (Zit je weer tegen beter weten in met zo´n verpieterde hap te wachten |o . Ik snap dat het kan uitlopen op je werk als je zelfstandig bent, maar hé ... er bestaan telefoons hoor >;) !)
*Ook een leuke: heb je bijna het eten op tafel, komt er opeens wél een telefoontje "schat, heb je al wat voor het eten gedaan? We willen namelijk met die-en-die gáán eten, zou leuk zijn als je ook mee gaat!" :Z

Verder is ´ie wel lief hoor; ben er al 21 jr. mee getrouwd :D !

Die van jou vraagt je teminste nog mee ;)!

lien_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:37

Hmm als ik dit zo lees begin ik te twijfelen of mijn vriend wel een man is ;)
Hij maakt nooit rommel (ik daarentegen wel )
Hij doet elk weekend de was en klaagt altijd over het feit dat ik mn sokken binnenste buiten in de wasmand gooi.
Hij studeert naast zijn baan ook nog eens psychologie dus hij is altijd uiterst begripvol ;)

Kortom hij is gewoon errug lief! ( of ik heb hem erg goed afgericht O:) )

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:39

eerst even reageren op de reacties op pagina 1 en 2 (3 heb k niet gelezen) over: met zoveel dingen die je ergeren, waarom heb je dan een relatie.
maar t topic gaat over dingen die je ergeren aan MANNEN, niet een je VRIEND/man/wathever.
hoeft toch niet zo te zijn dat als je een waslijst met 20 dingen neerzet dat je toevallig een vriend hebt waar die 20 dingen op slaan?

iig..
ik kan op dit moment niet heel veel bedenken..
1. dat mijn vriend altijd maar half luistert, en dat wat ie hoort slaat ie ook nog eens niet in zich op waardoor ie t dus 5 min later al vergeten is.
2. dat ie af en toe net een tikje te vol van zichzelf is
3. dat ie net even te vaak aan t 'klieren' is..

maar verder stoor ik me niet echt..
Ja af en toe kan ie een beetje 'mierenneuken' wat ook vreselijk irritant is..

mannen in t algemeen: dat t blijkbaar onmogelijk is om gewoon vrienden te zijn zonder dat ze ooit eens een keer in een dronken (of nuchtere) bui iets bij je moeten proberen.

verder erger ik me niet zo snel.. afwas of was opruimen doe ik zelf ook niet, roken doet mn vriend niet, rondslingerende bierflesjes erger ik me ook totaal niet aan :) auto's houdt ie niet echt van, wel van voetbal maar dat gun ik m dan wel weer:P en ohja, hij kan ook gewoon geen boeren laten dus dat probleem heb ik ook niet.
Laatst bijgewerkt door Zwitsal op 02-07-09 09:42, in het totaal 1 keer bewerkt

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:41

Oeh, als ik dit zo lees heb ik echt een goeie gevonden :D

Het enige wat ik eigenlijk écht vervelend vind, is dat hij een beetje een moederskindje is. Maar dat komt echt door zijn moeder, zij betuttelt hem vreselijk (lees: smeert brood, maakt bed op, stelt nog steeds regels wanneer hij thuis komt van vakantie, etc.) Vriendlief is trouwens 24.
Maar goed, hierdoor voelt hij zich snel schuldig en daarbuiten kan hij niet eens zijn kleren zelf uitkiezen ^)

Misschien kan ik het beter omschrijven dat ik me erger aan schoonmoeder :+

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:49

Bij mij staan de positieve eigenschappen toch echt wel boven de negatieve (zal voor de meesten gelden toch?)

1: pas als de druppel die de emmer doet overlopen vertellen wat er aan de hand is (na meerdere keren gevraagd te hebben wat t probleem is)
2 : een hoofd als een vergiet, verjaardagen, wedstrijden wat? nou dat heb je echt noooiiiit gezegd hoor! ( ja sure!)
3 : zeuren dat hij te weinig kleding heeft (ja vind je het gek als je met iedere nieuw shirt na 3 weken gaat lopen klussen, dan blijft er niks nieuw natuurlijk!)

Maarrrrrr zo is hij wel superlief, begripvol en heel behulpzaam (bijv. uit zichzelf de bak slepen en sproeien, boodschappen doen, koken, honden uitlaten EN hij houd niet van voetbal jeeeejjjj) en hij ziet het ook helemaal zitten om als we wat verder zijn met werk e.d. te verhuizen naar een huis met ruimte voor de dieren :-)
Waar ik dan minder mazzel mee heb zijn mijn schoonouders, die zijn best wel ehh apart..

Magiccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:50

Als ik het zo lees heb ik ook een goeie gevonden :D
ik erger me nergens aan bij hem!

oja toch wel heel soms.. altijd schelden in de auto omdat andere weggebruikers niks goed kunnen doen.
en hij moet zijn teennagels bijhouden van mij, die viezerik :')
en hij houdt van voetbal en moet altijd ajax kijken :=

maar verder is hij gewoon perfect :D

tanjazaffira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:53

Hahahahaha, en om dit soort reacties van het vrouwelijke geslacht heb ik meer mannelijke vrienden! ( no offence lady's)Lekker makkelijk, geen geouweh*er en altijd direct op het punt af kunnen wat je wilt maken.

Ik heb een super leuke en lieve vriend en het is nou eenmaal geven en nemen. We leven SAMEN ons EIGEN leven en dat gaat perfect.
Als ik dan toch even ontopic moet dan zal ik zeggen het snurken als hij een paar biertjes op heeft......

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:53

Ik heb niet veel ergenissen aan mannen. Het enige waar ik me aan erger is jaloers zijn, niet goed dingen kunnen uitleggen waardoor ze snel boos worden en Jou de schuld geven.. :P

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:54

Nou dan heb ik t wel getroffen hoor.. Hij ruimt netjes zn kleren op, maakt onze slaapkamer schoon (wonen nog bij mijn ouders), ruimt netjes zn bierflesjes op, gooit de asbak leeg.. Zeurt weinig over het algemeen, en vind mn paardenhobby ook leuk (tegenwoordig ook zijn favo beestjes), en helpt bij alle klusjes in en rondom stal :D (irriteer me alleen aan die eeuwige voetbal :Z maar goed hij ook zn eigen ding ej ;) )

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:55

- Snel kortaf reageren niet willen praten.
- boeren en scheten laten in het openbaar. ( dit gaat dan niet over mn eigen vriend maar over het algemeen )
- doordeweeks alcohol nuttigen..

voorderest is het een schatje, hij heeft niks met mijn paarden, maar wil ze best even uitmesten of op de wei/paddock zetten.
hij wil dr ook best eens op klimmen als ik hem lief aan kijk.
hij geeft niks om voetbal etc,, t enige waar ik me aan erger is dicovery chanel ( brommers etc ).
Laatst bijgewerkt door Tat_jana op 02-07-09 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:57

@ Samster heel herkenbaar en heb dus zelf wel twee weken geleden er een punt achter gezet en kan je dit zeggen wat een rust!

Heb een hekel aan een aantal belangrijke punten:

* het eeuwige egoisme.. dus ike ikke ikke en dan pas de rest
* niet alles hoort als het hem niet interresseert
* niets uit zichzelf weten te doen. nergens geen initiatief in
* En idd dat aanhankelijke.. altijd alles samen willen doen en kan dus wienig eens een keer alleen of met vriendinnen doen.. pfff
* Oh ja en niet te vergeten zichzelf boven de kinderen plaatsen!!

Dit zijn wel mijn sterkste punten waar ik me aan zal ergeren