snappen jullie het?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 18:11

Het is mooi dat je zoveel van die jongen houd, maar zo te lezen is het een beetje een zwakke persoonlijkheid. Met alle respect, maar hij twijfelt zo aan jullie als koppel; zie je daar wel toekomst in? Hij moet voor je door het vuur willen gaan en niet ineens stiekeme interesse tonen in het meisje op de hoek. Dat is het niet waard. Het moet van jouw kant komen, maar óók van zijn kant.

Je bent echt een bloedmooie meid. Volgens mij kun je iedereen om je vinger winden. ;) Je verdient echt beter.

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 18:12

smeetjoew schreef:
Het is mooi dat je zoveel van die jongen houd, maar zo te lezen is het een beetje een zwakke persoonlijkheid. Met alle respect, maar hij twijfelt zo aan jullie als koppel; zie je daar wel toekomst in? Hij moet voor je door het vuur willen gaan en niet ineens stiekeme interesse tonen in het meisje op de hoek. Dat is het niet waard. Het moet van jouw kant komen, maar óók van zijn kant.

Zo te lezen zit hij een beetje in de knoop met zichzelf. Wellicht is elkaar even rust en tijd gunnen ook een goede optie.

Je bent echt een bloedmooie meid. Volgens mij kun je iedereen om je vinger winden. ;)

nou k ben ver weg van mooi hoor,
en iedereen om me vinger wil k niet, k ben tevrede met 1
en dat is hij

smeetjoew

Re: snappen jullie het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 18:16

Ik bedoel het ook bij wijze van spreken. Je hebt dan geen goed zelfbeeld, want serieus. Menig persoon zou met je willen ruilen!

Je kunt wel helemaal in de wolken zijn van hem, maar als het maar van een kant komt...? Vind je hem leuk genoeg als hij ook naar andere meiden kijkt en interesse in jou verliest? Hij gaat naar mijn mening nogal laconiek met je om. Je moet voor iemand gaan die ook voor jou gaat. Daar zul je veel meer voldoening en plezier aan hebben!

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 18:27

smeetjoew schreef:
Ik bedoel het ook bij wijze van spreken. Je hebt dan geen goed zelfbeeld, want serieus. Menig persoon zou met je willen ruilen!

Je kunt wel helemaal in de wolken zijn van hem, maar als het maar van een kant komt...? Vind je hem leuk genoeg als hij ook naar andere meiden kijkt en interesse in jou verliest? Hij gaat naar mijn mening nogal laconiek met je om. Je moet voor iemand gaan die ook voor jou gaat. Daar zul je veel meer voldoening en plezier aan hebben!

dat weet k ook wel, maar goed al die dingen die hij zei enz
zouden toch wel IETS betekenen?
Of doe ik nu echt als een naief ding?
en ik heb idd ook heel veel problemen met mezelf, ik vind mezelf niet knap
vind mezelf ook niet aardig en leuk enz
maar wel als ik bij hem ben

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 20:38

Tsja meid dat kwam inderdaad wel al een beetje in je berichten uit. Dat je onzeker bent bedoel ik. Hij is dit echt niet waard, sommige mannen blijven eeuwig twijfelen, ben bang dat hij daar 1 van is. Je moet niet op hem gaan zitten wachten, is echt zonde. Er zijn veel leuke lieve jongens die wel 100% voor jou willen gaan.

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 20:56

hij is nu bij haar,
hij zei dat ik hem mocht bellen als ik me rot voelde ik belde hem
even om zijn stem te horen normaal bellen we 3x per en msn en kwekken op hyves
nu heb k hem de hele dag niet gesproken
maar hij nam niet op kreeg een sms met bel je vanavond

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:04

Zou jij met je ex uit kunnen, als je verliefd ben op een ander?
Zou jij verliefd kunnen worden op een jongen die je aantal keer gezien hebt, terwijl je "met" een ander bent?
Ik denk van niet, maar wat doet hij?

Wat andere al zeggen, hij is je niet waard!!

Hoe moeilijk het ook is, laat niets van je horen. Ga je eigen leven leiden en kijk hoe het verloopt. Laat hem maar voor jou vechten.

Sterkte :(:)

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:05

.... Tja, je weet wat ik ervan vind.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 01:19

bokjebok schreef:
hij is nu bij haar,
hij zei dat ik hem mocht bellen als ik me rot voelde ik belde hem
even om zijn stem te horen normaal bellen we 3x per en msn en kwekken op hyves
nu heb k hem de hele dag niet gesproken
maar hij nam niet op kreeg een sms met bel je vanavond

Ik spreek helaas uit ervaring... hij nam niet op omdat zij aan het vozen waren. Dat geef ik je op een briefje.

Deze knul is jou aandacht niet waard. Keihard laten vallen nu; de afspraak is ook niet nagekomen. Ik zou terug hebben gesmst met ''Laat maar zitten, ik mocht kennelijk toch níet bellen. Ik weet genoeg.''

Hij eet van twee walletjes... vreemdgaan van zijn ex is drama, maar zelf mag 'ie dat wel??

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 01:38

Ik heb net even dit topic doorgelezen. Wat een ellende voor je zeg.

Toch sluit ik me wel aan bij een aantal anderen hier: die jongen is jou niet waard! Alleen al dat contact met die ex en dat geneuzel over dat meisje op wie hij zo verliefd is. Als hij daadwerkelijk op haar verliefd is zal hij toch ook niet met zijn ex afspreken? Nee, hij spreekt af met de ex, met dat andere meisje op wie hij zegt verliefd te zijn en ook nog met jou. Waarschijnlijk beloofd hij jullie alle 3 dezelfde mooie dingen en zegt hij dezelfde lieve woorden. Deze jongen heeft iets te graag veel vrouwen om zich heen. En daar kun je je maar beter niet aan binden.

Nou wilde je dit natuurlijk vast niet horen. Het doet namelijk pijn. Je houd van hem. Maar geloof me maar, er komt een dag dat je over het verdriet heen bent. En er komt ook een dag dat je een andere jongen ontmoet die wel voor je gaat. En die niet met anderen rond scharrelt. Een jongen die jou waard is. En dan lach je om dit hele verhaal en denk je: wat een sukkel was dat.
Nu klinkt dat onwerkelijk, maar ooit komt het zoverl.
Veel sterkte!

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 01:50

Zo te zien aan het filmpje, hebben jullie een enorme leuke tijd gehad. Ik zie dat je erg onzeker bent, terwijl ik zo met je zou willen ruilen.
Maar lieverd, op deze manier is hij je echt niet waard.. Er zijn al meerdere dingen gegeven; met ex afspreken, verliefd worden op een ander meisje (wtf?! :?)
Het is waarschijnlijk hartstikke moeilijk, maar laat hem gaan meis..

M'n pb-box staat altijd open, als je de behoefte hebt om even te 'gillen'.. :(:) *Dikke knuf*

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 11:30

Hij belde me gister, en zei dat alles bij haar niet zo soepel verloopt als bij ons
wij lachen veeeeeeeeeeeeel praten non stop over de gekste en serieuste dingen enz
met haar heeft hij dat niet!!
toen ik vanmorgen wakker werd zag ik oproep gemist van hem belde hem terug
en hij ging me iets vragen over een film wat hij allang wist
k zei wat doe je nou slap want dat wist je al ging hij lachen en zei hij ik wou even bellen

@tiarabungy jaaa we hebben het idd zooooo leuk gehad daarom snap ik het ook niet
we waren onafscheidelijk waar hij was was ik waar ik was was hij
we gingen uiteten met zijn pa
uren op visite bij zijn opa (want daar kan k enorm om lache) langs bij zijn moeder
we hadden het super leuk!!
gingen feesten samen, alleen toen kwamen die ruzies en niet woordewisseltjes maar echte ruzies