Je bent echt een bloedmooie meid. Volgens mij kun je iedereen om je vinger winden.
Je verdient echt beter. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Je verdient echt beter. smeetjoew schreef:Het is mooi dat je zoveel van die jongen houd, maar zo te lezen is het een beetje een zwakke persoonlijkheid. Met alle respect, maar hij twijfelt zo aan jullie als koppel; zie je daar wel toekomst in? Hij moet voor je door het vuur willen gaan en niet ineens stiekeme interesse tonen in het meisje op de hoek. Dat is het niet waard. Het moet van jouw kant komen, maar óók van zijn kant.
Zo te lezen zit hij een beetje in de knoop met zichzelf. Wellicht is elkaar even rust en tijd gunnen ook een goede optie.
Je bent echt een bloedmooie meid. Volgens mij kun je iedereen om je vinger winden.
smeetjoew schreef:Ik bedoel het ook bij wijze van spreken. Je hebt dan geen goed zelfbeeld, want serieus. Menig persoon zou met je willen ruilen!
Je kunt wel helemaal in de wolken zijn van hem, maar als het maar van een kant komt...? Vind je hem leuk genoeg als hij ook naar andere meiden kijkt en interesse in jou verliest? Hij gaat naar mijn mening nogal laconiek met je om. Je moet voor iemand gaan die ook voor jou gaat. Daar zul je veel meer voldoening en plezier aan hebben!
bokjebok schreef:hij is nu bij haar,
hij zei dat ik hem mocht bellen als ik me rot voelde ik belde hem
even om zijn stem te horen normaal bellen we 3x per en msn en kwekken op hyves
nu heb k hem de hele dag niet gesproken
maar hij nam niet op kreeg een sms met bel je vanavond
)
ikke knuf*