Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Flor schreef:Ik maak me er ook niet zo druk meer om... ik hou alleen niet echt van blote benen, draag liever pantykousen (van die lange)... Laatst liep ik ergens (met een lange broek, maar een haltertopje), zegt een wildvreemde man tegen me: "Jij moet nog wel even in de zon hoor, dit is niks, dat witte zo." But I didn't care! Ha, lekker puh.
Buik, armen, gezicht, zit wat meer onderhuid volgens mij. Daar zijn littekens ook makkelijker te genezen, heb ik het idee, want die op m'n onderbenen gaan niet zo makkelijk weg..
Janine1990 schreef:Sassieja; Misschien beter onderhouden met lotions enzo? Daar wordt je huid wat soepeler van, en de huid op je benen is al behoorlijk dunBuik, armen, gezicht, zit wat meer onderhuid volgens mij. Daar zijn littekens ook makkelijker te genezen, heb ik het idee, want die op m'n onderbenen gaan niet zo makkelijk weg..
Janine1990 schreef:Nee, ik bedoel niet zonnebrand![]()
Ik bedoel 's avonds en 's ochtends smeren met bodylotion. Om mijn part gebruik je babylotion..![]()
En dan als dat is ingetrokken zonnebrand![]()
Je opmerking![]()
Vriendin van me kwam ook terug van Barca, een weekje. Dacht ook dat ze bruin was geworden...![]()
Niet dus...
Janine1990 schreef:Hmm, balen zeg...![]()
Misschien is dan Bio Oil een ideetje? Dat werkt ook goed als aftersun en het herstelt de beschadigde/verdroogde/verouderde huid... Noem maar op...
denice schreef:capopjekop schreef:Ik heb trouwens in chersonissos een knalblauwe jurk gekocht. Heb hem nog niet aangehad, maar vandaag toch maar het lef uit de kast getrokken, nu moet ik er alleen nog mee naar de supermarkt zo
En is het gelukt?