Doe eens gek!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:13

ik doe nu een heldhaftige poging tot het laten verkleuren van m'n benen. VAn 11-12 zit ik in de zon, tussen 12-15 schaduw en straks ga ik weer de zon in. Benieuwd of ik ook een beetje bruin word O:)

capopjekop

Re: Doe eens gek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:15

Ik heb de hoop op bruine benen opgegeven. Ik loop al bijna vanaf eind april in korte broeken rond zodra de zon maar een beetje schijnt en ze zijn nog steeds spierwit. Heb dus maar een beetje dove bodymilk opgesmeerd waar je een bruin tintje krijgt. Het witte is er vanaf, ik ben zo tevreden, al zijn ze eerder wit dan bruin te noemen :')

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:17

Ik loop al twee jaar op dezelfde zwarte birkinstocks teenslippers. Toen vond iedereen ze nog niet zo leuk, daarna kwamen ze echt 'in' en nu is bij mij in de buurt de lol er vanaf. Maar ze zijn naar mijn voet gaan staan en corrigeren mijn rug, loop er heerlijk op. Ondertussen wezen zonnen met slippers aan, en ik heb trouw een witte streep van die slippers in mijn voeten staan. Maar ik gooi ze mooi niet weg..mensen doen het nog maar een jaartje of twee met mijn vertrouwde slippertjes..

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:19

Ik ga mijn korte short aan doen, slippers aan, en dadelijk lekker in het zonnetje (schaduw) zitten.
Gewapend met flesjes water. :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:25

Ik heb trouwens in chersonissos een knalblauwe jurk gekocht. Heb hem nog niet aangehad, maar vandaag toch maar het lef uit de kast getrokken, nu moet ik er alleen nog mee naar de supermarkt zo :D

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 14:17

Ik zit vanaf half 12 in de schaduw, en mijn buik is gewoon verbrand en niet zo'n beetje ook :\

*grom

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 14:19

Haha Paulien _O-
In de schaduw verbrand je veel sneller dan in de zon :P
Omdat je het niet doorhebt... Dat wordt een nachtje afzien...

Heerlijke ava heb je overigens!

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 14:20

Ik maak me er ook niet zo druk meer om... ik hou alleen niet echt van blote benen, draag liever pantykousen (van die lange)... Laatst liep ik ergens (met een lange broek, maar een haltertopje), zegt een wildvreemde man tegen me: "Jij moet nog wel even in de zon hoor, dit is niks, dat witte zo." But I didn't care! Ha, lekker puh.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 14:26

Flor schreef:
Ik maak me er ook niet zo druk meer om... ik hou alleen niet echt van blote benen, draag liever pantykousen (van die lange)... Laatst liep ik ergens (met een lange broek, maar een haltertopje), zegt een wildvreemde man tegen me: "Jij moet nog wel even in de zon hoor, dit is niks, dat witte zo." But I didn't care! Ha, lekker puh.

Nou, wat een banketstaaf opmerking, zeg. :\
En zeker van een vreemde..

Heb je wat terug gezegd?

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 14:29

capopjekop schreef:
Ik heb trouwens in chersonissos een knalblauwe jurk gekocht. Heb hem nog niet aangehad, maar vandaag toch maar het lef uit de kast getrokken, nu moet ik er alleen nog mee naar de supermarkt zo :D

En is het gelukt?

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 14:30

Whaha mooie opmerkingen komen er voorbij.
Bij mij is het altijd helemaal afschuwelijk...Gezicht, armen en buik zijn altijd wel wat bruin te krijgen, neus rood, benen rood.
Enig idee hoe dat eruitziet?

En nee, ik waag me niet in een korte broek. :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 14:50

Sassieja; Misschien beter onderhouden met lotions enzo? Daar wordt je huid wat soepeler van, en de huid op je benen is al behoorlijk dun ;) Buik, armen, gezicht, zit wat meer onderhuid volgens mij. Daar zijn littekens ook makkelijker te genezen, heb ik het idee, want die op m'n onderbenen gaan niet zo makkelijk weg.. :Y)

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 15:05

Tja, ben zondag teruggekomen van mijn vakantie in griekenland en ik dacht me toch dat ik bruin geworden was ( geen noodzaak, wel leuk)!!
en bij me bikinitopje is dat ook zo..(heb altijd zelfde soort bikini, dus bandjes zijn elk jaar hetzelfde dus lijkwit onder de bandjes...snap je het?) en dan lijkt het alsof je bruin bent joh.... kom ik hier en dan zie ik van die oude mensen die de hele dag niks te doen hebben en die dus in maart al in korte broek in de zon zitten en die de hele dag aan het fietsen zijn met mooi weer enz.. en die zijn me zowat zwart!
maar ach... ik weet dat ik nu een kleurtje heb en dus doe ik gewoon me korte broek aan! Die draag ik trouwens ook als ik melkflessen heb hoor... veels te warm om met lange broek te lopen.

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 15:08

Janine1990 schreef:
Sassieja; Misschien beter onderhouden met lotions enzo? Daar wordt je huid wat soepeler van, en de huid op je benen is al behoorlijk dun ;) Buik, armen, gezicht, zit wat meer onderhuid volgens mij. Daar zijn littekens ook makkelijker te genezen, heb ik het idee, want die op m'n onderbenen gaan niet zo makkelijk weg.. :Y)

Ik kan smeren met factor 60 voor baby's, en dan nog word mijn neus en benen altijd rood.
Harden dus, dat is het enige wat ik ermee kan doen. :P

Heb ook wel eens zo'n opmerking gehad, dat die melkflessen echt niet konden.
Heb toen maar tegen die kerel gezegd dat het bij mij ook heel wat zou lijken als ik van zulke bossen op mn benen had. :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 15:11

Nee, ik bedoel niet zonnebrand :P
Ik bedoel 's avonds en 's ochtends smeren met bodylotion. Om mijn part gebruik je babylotion.. :P
En dan als dat is ingetrokken zonnebrand :P

Je opmerking _O-

Vriendin van me kwam ook terug van Barca, een weekje. Dacht ook dat ze bruin was geworden... _O-
Niet dus... :P

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 15:27

Janine1990 schreef:
Nee, ik bedoel niet zonnebrand :P
Ik bedoel 's avonds en 's ochtends smeren met bodylotion. Om mijn part gebruik je babylotion.. :P
En dan als dat is ingetrokken zonnebrand :P

Je opmerking _O-

Vriendin van me kwam ook terug van Barca, een weekje. Dacht ook dat ze bruin was geworden... _O-
Niet dus... :P

Doe ik al elke dag na het douchen, en idd al met Zwitsal, vele andere dingen kan mijn huid weer niet hebben.
Agh, ik ben er inmiddels aan gewend, een dagje strand of zon is voor mij steevast verbranden, en een week later vellen pulken. :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 15:31

Hmm, balen zeg... :(:)
Misschien is dan Bio Oil een ideetje? Dat werkt ook goed als aftersun en het herstelt de beschadigde/verdroogde/verouderde huid... Noem maar op... :P

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 16:04

Janine1990 schreef:
Hmm, balen zeg... :(:)
Misschien is dan Bio Oil een ideetje? Dat werkt ook goed als aftersun en het herstelt de beschadigde/verdroogde/verouderde huid... Noem maar op... :P

Huid waar niets mee te beginnen is bedoel je. }>
Zal eens kijken, heb er wel eens meer van gehoord.
Vooralsnog is Zwitsal een van de weinige die het goed doen op mn huid.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 16:23

Nou, ja, zo wilde ik het nu niet stellen. Voor elk probleem is een oplossing :P
Het is niet heel goedkoop, ik betaalde 12 euro voor 60 ml. Maar het is zeker het proberen waard. Gezien mijn littekens behoorlijk zijn verminderd. En het ook als een goede after sun werkt. En goed is voor de verouderde huid. En meestal is door zon beschadigde huid ook verouderd! :P
Ben benieuwd of het ook wat uithaalt bij jou!

melanie3230

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 16:30

Gewoon die korte broeken uit de kast!
Wit is het nieuwe bruin deze zomer! :Y)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 16:48

ik moest net ook maar eens naar de supermarkt voor t avondeten..
heb bewust wel een legging aangetrokken..
niet dat het me iets kan schelen dat iemand mijn witte benen ziet (want tja, bij elke mooie dag die er in 2009 tot nu toe geweest is moest ik of werken of leren, evenals nu)..
ik word alleen af en toe een beetje gek van die opmerkingen van jongens/mannen hier in amsterdam die je naar je hoofd geslingerd krijgt zodra je in iets anders naar buiten komt dan alles verhullende kleding..

legging was een goede keuze overigens (behalve dat ik t eigenlijk te warm vind voor een legging nu^^)..
zit altijd zon groepje buitenlandse jongens die gewoon altijd opmerkingen maken op m weg naar de supermarkt (moet echt net 2 minuten lopen).. zaten er nu ook weer dus was blij dat ik toch nog die legging aangetrokken had
Laatst bijgewerkt door Zwitsal op 01-07-09 16:51, in het totaal 1 keer bewerkt

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 16:50

[quote="LadyLynn"]hahahah ik loop nu ook voor het éérst in een korte broek, en ik moet zo de mestwagen wegrijden (met de quad met aanhanger een stuk over de weg...)

zit nog steeds te dubben of ik toch niet snel even een lange broek aan doe! mijn armen zijn namelijk mooi bruin.. tis alleen net of die benen niet van mij zijn, zo wit.

ze zouden toch eens iets van een 'zon-doorlatende-rijbroek' moeten verzinnen, zou een gat in de markt zijn![/quote]

Leuk idee voor Het beste idee van Nederland!
Denk dat heel veel mensen het geweldig vinden..

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 17:16

denice schreef:
capopjekop schreef:

En is het gelukt?

Haha ja, hij is best leuk, dus ik heb hem voor niks zo lang in de kast laten zitten :P

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 17:19

Ik heb straks afgesproken met een jongen en ik ben niet van plan mijn korte broek (met matchende dikke blubberende witte benen) te gaan veruilen voor een lange broek. Ik voel me nu al ongemakkelijk :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 17:26

Zwitsal: Dat lijkt me lastig zeg! :oo
Ik word al gek van die stratenmakers hier, maar kan er ergens ook wel om lachen. Gewoon met muziek op je oren... Dan "hoor" je het ook niet...

Succes Marijkjuh! :D