Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Lonneke kijk eens hierop http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=62063
Je schijnt niet de enigste te zijn hoor!

marleen_usar schreef:Juist als je wat hebt moet je bewegen, niet stil gaan zitten.Maar er tegen in opstand komen.

lonneke schreef:ik ga er van de week toch heen, al denk ik dat dat weinig zin heeft. ik zal gewoon moeten betalen, er zit niets anders op. ik vind het jammer dat er door alja gelijk zo gereageerd word. jullie zijn alleen mijn negatieve kanten. maar positieve heb ik ook hoor.
Denk er maar gewoon eens over na, wie weet kan je er iets mee doen. 
marleen_usar schreef:Ik heb(had) fibro ik zeg had want ik heb er keihard voor geknokt het kwijt te raken.Ik sport bij de sportschool en mensen snappen niet hoe het komt dat ik me zo goed voel.Juist als je wat hebt moet je bewegen, niet stil gaan zitten.Maar er tegen in opstand komen.
chevax schreef:Ik heb een aantal reacties verwijderd. TS heeft een topic geopend met een vraag over een abonnement op de sportschool en de off topic-reacties en persoonlijke zaken zijn verwijderd.
Daar gaat een zorgvuldig getikt stuk. Zonde van mijn tijd op die manier.
Ik zal het dan ook zeker wel laten in het vervolg... Uiteindelijk was mijn reactie nl. wel bedoeld om te helpen dit soort dingen in vervolg tegen te gaan. Ik dacht dat dat, an sich, toch wel degelijk on topic was....