Op Troy en die achtbaan met motortjes na, valt er daar weinig te beleven vind ik... Leuk als je met kleine kindjes gaat, dat wel!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Op Troy en die achtbaan met motortjes na, valt er daar weinig te beleven vind ik... Leuk als je met kleine kindjes gaat, dat wel!
. Maar veel attracties zijn gericht op kleintjes. Thema is er haast niet. _lauraaa_ schreef:ik dacht ook aan phantasialandik weet niet hoever het van jullie rijden is, maar is wel heel leuk
ook verschillende thema's, achtbanen, waterbanen etc
bobbejaanland ga ik binnenkort naar toe
maargoed, dat is al jaren geleden. 
_Henrieke schreef:_lauraaa_ schreef:ik dacht ook aan phantasialandik weet niet hoever het van jullie rijden is, maar is wel heel leuk
ook verschillende thema's, achtbanen, waterbanen etc
bobbejaanland ga ik binnenkort naar toe
Jaa phantasialand is echt super!
Wij zaten altijd op een landal camping aan de Eiffel , en dan kon je met de bus erheen.
Echt een super gaaf pretpark ( meen me te herinneren dat er zelfs dieren waren, tijgers ofzo? ) althans, ik heb een mooie tijger tussen de foto's staanmaargoed, dat is al jaren geleden.

Jildau schreef:Ik vind Disneyland en de Efteling echt de allermooisten!
Veel mensen noemen Walibi, maar dat vind ik dus helemaal niet mooi aangekleed ofzo. Daar is het echt zoveel mogelijk adrenaline sparen en weer naar huis.
ninja2 schreef:Jildau schreef:Ik vind Disneyland en de Efteling echt de allermooisten!
Veel mensen noemen Walibi, maar dat vind ik dus helemaal niet mooi aangekleed ofzo. Daar is het echt zoveel mogelijk adrenaline sparen en weer naar huis.
Ja idd walibi is niet veel aan als je niet echt van achtbanen houd. I love disney.... ik ga in okt weer 5 dagen. Alleen nu word het anders genieten aangezien ik niet in de achtbanen mag vanwege de zwangerschap hihi

(de kleintjes dan he)
vind altijd erg gezellig daar te zijn
we gaan er binnenkort nog eens naartoe