Ik weet het niet meer, ik mis hem zo...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tassie

Re: Ik weet het niet meer, ik mis hem zo...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 08:53

ben nu trouwens erg mezelf aan het verwennen, nieuwe kleren, rijlessen

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 08:53

Anja, wijffie! Ik wist dit helemaal niet!!!
Ik zit nog steeds in Lunteren doordeweeks, zullen we van de week even wat leuks gaan doen??

:(:)

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 21:08

liesje, heb je even een mailtje gestuurd, maar je kon het ook niet weten, ben al een tijdje niet op msn geweest, maar wil zeker wel iets leuks gaan doen!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 19:42

vandaag zag ik hem voor het eerst in bijna 1,5 week...

was aan het lessen met de auto, opeens fiets die zo langs...
weet niet meer wat ik moet doen, mis hem toch meer dan ik dacht.. maar ik red me ook zo

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 19:46

Tuurlijk is het pijnlijk als je hem tegenkomt. Je hebt niet voor niks zo'n lange relatie gehad met deze jongen.

Zo te lezen ben je jezelf lekker aan het verwennen, super joh! Afleiding zoeken en lekker chochola eten, is het beste wat je kunt doen! :)

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 19:57

Ik weet hoe je je voelt, heb de situatie namelijk van beide kanten meegemaakt. Ook ik heb een vriendje gehad die ik verstikte. Ik was compleet afhankelijk van hem. Iedere keer weer: wat gaan we doen? Zeg jij het maar. Zal ik naar jou komen? Kom jij naar mij? Gaan we de stad in? Etc. Maar nooit of te nimmer eens iets zonder hem. Godzijdank gaf hij me na een paar maanden een ongelofelijke schop onder mijn kont door het uit te maken, want die jongen werd zeer terecht schijtziek van continu maar met elkaar op moeten trekken. Als ik niet bij hem was zat ik te smsen. Had ik niets gehoord, dan ging ik bellen. Nam hij niet op, dan 5 minuten later weer proberen. Afgrijselijk. Ik heb daarna echt moeten leren om op mijn eigen benen te staan, en tot overmaat van ramp kreeg ik een hele tijd later een vriendje dat exact hetzelfde deed, alleen dan andersom.

Die hing dus heel erg aan mij. Ik kan je vertellen dat er werkelijk niets zo afgrijselijk is als iemand continu op sleeptouw moeten nemen, hoe leuk je die persoon aanvankelijk ook vond. Ik werd gillend gek van die jongen, het was alsof de muren op je af kwamen. Zat ik lekker met een vriendin op MSN, kwam hij online en dan was het al direct "Wat gaan we doen?" Aaaaargh!! Verzin zelf wat!!! Vermaak jezelf! Gun me even een dagje alleen!! Ik heb het een paar keer gezegd dat ik hier niet tegen kon, maar dat had helaas weinig nut. Uiteindelijk heb ik het dan ook uitgemaakt, omdat ik me opgesloten, verstikt en beperkt voelde. De weken na onze break-up kreeg ik ook continu smsjes, probeerde hij me te bellen, zat hij 24 uur per dag aangemeld op MSN in de gaten te houden of ik soms online kwam.. als ik dan weer eens een berichtje had van "ik vind het zo moeilijk, ik wil je terug, ik zal je meer met rust laten etc." werd ik gewoon misselijk. Natuurlijk, ik had ontzettend medelijden met die arme jongen, maar hij bleef nog net zo aan me hangen als voorheen. Wilde zo graag vriendschap als het dan niet meer kon zijn, maar dat was ook alleen maar een ongelijke vriendschap omdat hij toch altijd meer wilde.

We hebben nu uiteindelijk geen contact meer, en het gaat voor zover ik weet goed met hem (met mij ook overigens 8-) )

Mijn tip aan jou: laat hem los. Gooi dat nummer uit je telefoon en zwiep dat emailadres uit je lijst met contactpersonen, ga niet opzoeken en navragen wat hij vandaag allemaal gedaan heeft en hoe laat en met wie en waar, maar leef je eigen leven in plaats van dat van hem. Het is een ontzettende moeilijke ***periode, maar je moet er doorheen om er sterker uit te komen.

Je bent beter dan dit!!!!!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 20:54

ik vind het zo moeilijk te begrijpen dat het mijn schuld is dat het over is, ik wou hem niet verstikken, maar onbewust deed ik het toch... en het ging zo goed, tot ik hem vandaag dus zag fietsen.. net weer enorm zitten huilen, zo erg dat ik er bijna van moest overgeven.. dan besef ik weer hoe erg ik hem mis....

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 23:10

Lees zo afentoe je berichtje eens door van 03-07, gewoon een beetje doorlezen als je weer in zo'n huilbui terecht komt want uithuilen is goed, maar jezelf zo over de toeren helpen dat je aan de braak gaat is minder hoor.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:45

tassie schreef:
ik vind het zo moeilijk te begrijpen dat het mijn schuld is dat het over is, ik wou hem niet verstikken, maar onbewust deed ik het toch... en het ging zo goed, tot ik hem vandaag dus zag fietsen.. net weer enorm zitten huilen, zo erg dat ik er bijna van moest overgeven.. dan besef ik weer hoe erg ik hem mis....

Ho ho, het is niet JOUW schuld!!! Begrijp heel goed dat een relatie altijd van twee kanten komt, het kan niet alleen van jou of alleen van hem komen. Jij hebt je van tevoren nooit beseft dat je hem verstikte, omdat hij er niets van zei. Misschien had er aan gewerkt kunnen worden als hij het gewoon op tijd had aangekaart, maar dat heeft hij niet gedaan. Het is dus absoluut niet alleen jouw schuld, voor zover je al van schuld kan spreken.

Dit is gewoon het ***ste aan relaties, op het moment dat het uit gaat komt dit 9 van de 10 keer voor een van de twee volkomen onverwacht, of in ieder geval ongewenst. Hij is al klaar met zijn gevoel, heeft een voor hem geldige reden en kan door met zijn leven. Intussen blijf jij over met een besluit waar je totaal niet achter staat, met gevoelens die je niet kan uiten en verdriet dat je niet kwijt kan. Dat is gewoon ontzettend rot en oneerlijk, maar helaas is het niet anders. Maar hoe diep je nu ook door het stof gaat, je komt er écht sterker uit, en al wil je het nu nog helemaal niet horen: op een dag komt er weer iemand in je leven, en dan heb je geleerd om allebei je eigen ding te blijven doen, ruimte te geven, zelfstandig te blijven en toch samen, en hopelijk is het iemand die op het moment dat er iets niet lekker zit wel aangeeft wat er precies mag veranderen of waar jullie rekening mee moeten houden. En misschien kijk je dan zelfs terug op deze periode als een leermoment (zo kijk ik in ieder geval wel terug op die periodes van mij ;) ). Ik heb ook vriendjes gehad die het éérst uit maakten, om dan pas aan te geven wat er niet lekker zat, en daarna wilden ze het wel weer proberen. Om helemaal gek van te worden!! Je zit dan in zo'n idiote emotionele achtbaan, je gaat van de grootste euforie naar het grootste verdriet, dat hou je gewoon niet vol.

Het is nu gewoon een kwestie van een hele tijd afleiding zoeken in de juiste dingen. Ga lekker shoppen als je bankrekening het toestaat, koop onbenullige dingetjes (ik ging altijd onderbroeken kopen :') werkt goed! :P ), doe leuke dingen met vrienden en vriendinnen en dan slijt het vanzelf. Het is niet meer dan normaal dat je hem vreselijk mist, en van het ene moment haat je hem om hem vervolgens ieder ogenblik weer terug te willen nemen, maar probeer sterk te zijn en hou jezelf in ere: niemand is het waard om voor door het stof te kruipen en jezelf te verliezen, ook hij niet!!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 09:33

Tussen mij en mijn vriendje is het nu ook 2 weken uit, na een relatie van 3 jaar.

Ben er ook helemaal stuk van, wil hem ook het liefst de hele dag bellen etc. Gelukkig doet hij wel normaal tegen mij en belt die ook zo af en toe. Maargoed, zit nu ook al weer te janken als ik dit verhaal van je lees.

Zo blijkt maar weer dat je niet de enige op de wereld bent met enorme liefdesverdriet! :(:)

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 14:18

ik weet ook zeker wel dat ik niet de enige ben..
ik woon nu tijdelijk bij me zus en haar vriend, me zus was er niet en toen maar bij hem uitgejankt, voelde me daarna gelijk een stuk beter. hij zei, er komt echt wel iemand anders, ookal wil je het nu niet geloven. en nu denk ik, oke, mischien wel, maar toch blijft martijn in mijn hoofd zitten. zijn hoofd. ik weet ook wel dat het niet helemaal mijn schuld is, hij had het moeten zeggen dat die er last van had, eigenlijk is het onze schuld, maar ik geef mezelf wel de schuld dat ik het gewoon niet wou zien...

AnoukB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:01

Ik weet hoe je je voelt. Ik ben mn eerste liefde ook kwijt geraakt, 2 jaar geleden en ik mis hem nog! Ik denk dat ik dat gevoel ook nooit meer kwijt raak.
Soms zijn er momenten dat ik er niet zo heel veel meer aan denk. Maar dan gebeurd er weer iets, of hoor ik weer een speciaal liedje en dan komen al die gevoelens weer naar boven.
Het ergste is, dat hij der ook zo over denkt. We houden allebei zo veel van elkaar maar we kunnen niet samen zijn.
Liefde kan zoveel pijn doen:(

Doe lekker veel leuke dingen met je vriendinnen, steek lekker veel tijd in je paardje, dat doe ik ook altijd en dat helpt echt!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 11:39

nu gaat het gelukkig weer beter, maar zal vast wel weer ups and downs krijgen, 't lijkt wel een achtbaan die nooit ophoud, en dan krijg ik er nu ook nog eens bij dat ik ook nog eens aangifte moet gaan doen over spullen van ons die weg zijn en hij weer niks van zich laat horen, moet ik het maar weer regelen

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 12:52

pfff.. niet makkelijk allemaal nee....

Ik meld me ook maar met liefdesverdriet... Het achtbaan gevoel herken ik heel goed. Ik vind het heel knap van je, dat je hem niks laat weten. Heel goed ook.

ik blijf het keer op keer doen. Maar hij heeft al een ander en aan mij aangegeven geen contact meer met me te willen. Nooit meer... AUch...

Ik hoop voor jou en de andere hier (en ook mezelf :p) dat het toch iets minder als 2 jaar gaat duren.. zoals AnoukB zei.
Ik ben hem liever vandaag dan morgen 'vergeten', de pijn dan vooral ;)

AnoukB: Hoezo als het van beide kanten zo is kun je niet bij elkaar zijn?

In ieder geval heel veel sterkte.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 12:08

vandaag zijn nummer uit me mob gehaald, nog een smsje gestuurd dat ik me erg in hem heb vergist, hoorde vandaag ook van mijn zus (spelen in een band) dat die gewoon vroeg hoe het met me ging enzo, en dat die het wel anders had moeten doen dan dat die nu heeft gedaan, banketstaaf, dat duurt hem 3 weken en dat duurft die ook niet tegen mij te zeggen, van de week kreeg ik via de post mijn kussensloop terug met een briefje van zijn moeder, zoals beloofd. echt ik heb het helemaal gehad met hem, ontiegelijke banketstaaf dat die er is...

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 11:38

even een update:

voel me op het moment weer minder, na 6x zijn nummer te hebben verwijderd en toch weer eringezet weet ik het niet meer, ik wil zo graag met hem verder, huil nog steeds om hem, maar hij is nog steeds te beroerd om iets van zich te laten horen, en toch wil ik hem nog een kans geven, ik snap mezelf nietmeer, wel niet, wel niet, wel niet, ik kan maar geen beslissing maken, het ene moment jank ik van boosheid, zo boos ben ik dan en een uur later kan ik hem weer enorm missen. ik droom nog steeds van hem, vrijdag is het een maand uit, en zaterdag zouden we 23 maanden samen zijn. ik ben wel enorm druk verder in mijn leven, maar als er maar 1 momentje is, maar een kleine, kan ik weer instorten, vanmiddag op stal weer enorm lang gehuild, gewoon op het feit dat ik er niks meer aan kan doen, heb kunnen doen... poedersuiker, het zuigt me echt op... kan me ook niet voorstellen dat ik ooit zoiets voor iemand anders kan voelen..

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 11:51

Dit zijn de minder leuk periodes in het leven, ik weet het, ik ben er ook geweest.

Voor mij heeft het altijd geholpen om in het lot te geloven, als het zo heeft moeten zijn dat we uit elkaar zijn, dan is het zo. En zijn we toch voorbestemd om bij elkaar te komen, dan gebeurd dat ook vanzelf wel weer. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk...

Jullie moeten allebei de tijd hebben om het te verwerken en dan kom je tot een conclusie. Of hij bedenkt zich dat hij je toch wel erg mist en je terug wil, of jij komt erachter dat je hem toch niet zo erg mist als je dacht, en je wil hem niet meer terug.

Ik snap dat je je nu erg rot voelt, maar je moet ook zo denken, als ik hier later aan terugdenk, als ik wel gelukkig ben en lekker in mijn vel zit en misschien zelfs wel al een nieuwe partner heb, is dit maar een hele kleine periode van mijn leven geweest.

Blijf lekker praten en huil goed uit!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 12:37

Ik hoop ook echt dat de toekomst veel mooier zal zijn, kan hem nu alleen niet inzien zonder hem, hij was natuurlijk wel mijn eerste liefde, voelt zo poedersuiker omdat te zeggen...

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 12:52

Meid, negeer hem.
Laat het los, wis z'n nummer en smsjes uit je mobiel.
Ruim ook alle spullen op die je aan hem doen denken.
Stop alles in een doos en zet het op zolder.
Hij is je verdriet niet waard, laat zien dat je zonder hem ook gelukkig kunt zijn.
dan weet ik zeker dat als je over een tijdje je berichten terug leest, je er om kunt lachen en dan denkt hoe kon ik zo stom zijn dat ik dit allemaal liet gebeuren.
Ik weet dat het makkelijker gezegt is dan gedaan, maar ik spreek uit ervaring. Je eerste liefde vergeet je nooit, maar het slijt wel.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-09 23:07

ik zal hem zeker ook niet vergeten...

alleen zal het lang duren voor ik hem zonder gevoel kan aankijken

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 19:23

owww, wat een poedersuiker, poedersuiker en nog eens poedersuiker periode is dit zeg... ik haat het, ik wil hem gewoon weer naast me hebben

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:41

:(:) Het komt ooit goed!! You fall hard to rise strong.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 10:16

ja, gister gebeld met hem, 40 minuten aan de telefoon gehangen, ik zou weer contact met hem opnemen na ik terug ben van vakantie, het gaat echt heel zwaar worden om het niet voor die tijd te doen.... had nooit verwacht dat hij zoveel voor me betekende.

gelukkig hebben we normaal kunnen praten... heb hem ook heel duidelijk gemaakt dat ik nog om hem geef, maar dat weet hij ook, hij zegt dat hij geen stress meer heeft zo, ik dacht, vind je het gek als je relatie je niet goed ligt en je hebt het er niet over. oww, wat word het zwaar tot het einde van de vakantie...

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:32

Je gaat op vakantie zo te zien, goed teken! :)

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 10:41

ja, maar heb er echt geen zin in.... ik wil gewoon dat de vakantie voorbij is en dat hij weer gevoelens voor me krijgt, klinkt zo stom.. maar ik hou gewoon nog super veel van hem..