patserke schreef:Zwitsal schreef:vroeger toen ik nog heel jong was (7 ofzo) toen had ik altijd een bepaalde droom over dinosauriers.. het begon dan dat ik in een soort van pretpark was maar dat was een heel raar park want de dino's konden daar loslopen, en ik had 1 dino en die was mijn vriend.. en die luisterde enz naar mij.. dus een hele vrolijke gezellig droom.. die altijd veranderde in een nachtmerrie die heel verkeerd afliep (ik en mn familie werden gedood oid).. maar ik heb die droom zo vaak gehad, nu nog steeds heeel af en toe dat ie weer terug komt, maar nu weet ik inmiddels als ik die droom heb, dat ik droom en dat het nep is, en ik weet in die droom ook precies hoe de droom gaat en dat ie verkeerd af gaat lopen maar toch kan ik er niets aan doen..
vroeger was die droom eng omdat de dino's eng waren ^^ maar nu is die droom eng omdat je je zo machteloos voelt.
misschien teveel jurastic park gekeken![]()
![]()
ik heb vroeger ook vaak gedroomt dat er slangen in huis waren, en iedereen op mijn bed ging zitten zodat ze niet gebeten werden haha..
dat was een druk bezet bedje.. wel lekker knus
haha he ik ben bedenk me nu ook opeens dat ik eerder altijd droomde dat er vet veel handen onder mijn bed uitkwamen, die iedereen bij zn enkels probeerde te grijpen.
brrrrr wat was dat altijd eng
het domme was alleen dat mijn bed aan de onderkant dicht was dus dat kon helemaal niet

maar toen ik een nieuw bed kreeg met een open onderkant dan sprong ik er toch altijd met een aanloopje in

echt zo eng.. mn moeder en mn oma zagen hem niet maar heb altijd wel een grote fantasie gehad hihi.. Was toen 7 ofzo.
heel wazig...
. We reden naar onze school toe. Het gebouw zag er heel anders uit dan in het echt maar okee. Eenmaal op school aangekomen liepen we door de gangen, de hele school was leeg en stil. Op een gegeven moment komen we langs een lokaal die open staat.. m'n mentor kijkt eerst naar binnen en wil doorlopen, maar ik wilde ook kijken en trok m'n vriendin mee naar binnen terwijl de rest op ons aan het wachten was op de gang. Er stond een soort van grote brancard in het lokaal met een lijk erop, een lijk van brooddeeg.
De gangen waren oneindig lang en de zombie gaf niet op. Helaas was dat nog niet alles want even later kwam er een tweede zombie vanuit een ander lokaal ook achter ons aangerend.. en toen werd ik badend in het zweet wakker.